Magic: the gathering, waarde tegenwoordig?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.375 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Misschien kan ik mijn verzameling Magic kaarten verkopen aan een enthousiast. Mijn kaarten dateren uit mijn middelbare school tijd: 1992-1994.

Ik heb ongeveer duizend kaarten in alle kleuren, maar er zitten niet zo heel veel echt interessante kaarten tussen. Het is allemaal een heel gewoon deck wat je kan krijgen als je heel veel starterspacks koopt. Ik heb namelijk ooit al wat rares geruild tegen normale kaarten. Wat moet ik voor het hele setje vragen? ¤ 50,- ? ¤ 100,-
Of (kleine kans) is deze generatie kaarten inmiddels al meer waard geworden? Toen heb ik wel ongeveer ¤ 250 ervoor betaald...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
volgens mij zijn ze redelijk waardevast.
kijk eens op

[url="http://www.bluetroll.nl/"]http://www.bluetroll.nl/[/url]
voor veel info en prijzen

Human Bobby

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12 19:14
tip zoek een site op waar de waardes staan
ik zelf heb 3000+ kaarten met een totale waarde van over de 1500 euro (alleen maar de dure hoor ik net :D ) ... en dat zijn bijna alleem maar oude (vanaf the dark)
dus ik zou t echt ff opzoeken anders verkoop je het zo voor 50 euro terwijl je er 500+ voor had kunnen krijgen zonder problemen

Bier, Whiskey en Metal!!

• scorpie
  • Laatst online: 22:44

scorpie

Supra Addict

ik heb er ook nog heel wat, maar ik ben gek op adventures en rpg's, dus ik houd die plaatjes gewoon :7

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• mr_a
Op vrijdag 26 juli 2002 19:13 schreef Justice het volgende:
volgens mij zijn ze redelijk waardevast.
kijk eens op

[url="http://www.bluetroll.nl/"]http://www.bluetroll.nl/[/url]
voor veel info en prijzen
Ok, thanx. Ik zal ze m'n kaarten eerst maar eens moeten gaan doorspitten tot een mooi XLS bestand van wat ik heb. Als commons al 15 guldencent zijn is dat voor 1000 common's dus toch al ¤ 70,-

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-12 09:09

Bluppy2

Hip!

ik heb ook nog een hele lading kaarten die ik niet gebruik... Loopt tot Mecredian Masques (of zoiets :X)
ik ga ook eens kijken of ik ze kan verpatsen :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• -ET-
  • Laatst online: 07:34

-ET-

Phone Home

hmmm hier ook nog een pleures hoeveelheid magic liggen vanaf de 4th edition. toch ook maar eens waarde zoeken ervan. Maar is er nog vraag naar dan??

• mr_a
Op zaterdag 27 juli 2002 11:03 schreef -ET- het volgende:
hmmm hier ook nog een pleures hoeveelheid magic liggen vanaf de 4th edition. toch ook maar eens waarde zoeken ervan. Maar is er nog vraag naar dan??
Wizards of the coast heeft het heel slim aangepakt door precies niet te veel en precies genoeg kaarten te produceren, en de prijs altijd hoog te houden. Zo is de Magic wereld een klein beetje een mini-economie geworden, die kennelijk heel waardevast is.

Mijn kaarten zijn van de 3rd revised edition, en de prijzen zijn nu hoger dan wat ik me herinner van de periode rond '95 toen ik met spelen gestopt was en al wat rares verpatst heb.

Verwijderd

Hmm ik ga mijn zooi ook maar es verkopen :
Legends, The Dark, Fallen Empires, Revised, Chronicles, 4th ... toen ergens gestopt ofzo.....
Tering eerst een xls bestand aanmaken met ongeveer 4000 kaarten....

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Op zaterdag 27 juli 2002 12:43 schreef JesterRace het volgende:
Hmm ik ga mijn zooi ook maar es verkopen :
Legends, The Dark, Fallen Empires, Revised, Chronicles, 4th ... toen ergens gestopt ofzo.....
Tering eerst een xls bestand aanmaken met ongeveer 4000 kaarten....
Alle oudere kaarten zijn idd erg gewild bij magic spelers en dan niet van die kleine ettertjes die ook pokemon spelen enz. Vanaf stronghold is het allemaal maar knudde, toen zijn er zoveel uber kaarten gekomen dat er geen reet meer aan was.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12 01:30

FoggyFreek

I'm a llama again!

Als je nog ergens een Black Lotusje hebt liggen :P

dan kan je lastminute nog even naar kreta :)

-- Altijd blijven prutsen --

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-12 18:55
Als je van 1992-1994 bent dan zijn je kaarten wel wat ouder dan 3rd edition, aangezien Magic gestart is in 1993 (volgens mij).

Ik heb het tot voor 4 jaar terug ook een paar jaar gespeeld, heb er gigantisch veel geld aan verdiend (relatief natuurlijk) - kaarten in de US waren nou eenmaal veel goedkoper dan in NL en er was praktisch niemand die kaarten uit de US liet komen...dus deed ik dat maar ;)

Op het 'hoogtepunt' van mijn verzameling had ik de de big blue (unl), een lotus (beta), 3 moxen (2 unl/1 beta) en 4 juzáms. Was wel grappig. Echter op een gegeven moment ging de lol eraf met al die nieuwe sets (ik geloof Weatherlight was toen het nieuwste?) en heb ik alles verkocht.

En dat heb ik allemaal in een jaar tijd verzopen ... dat krijg je als je net de pubertijd in gaat ;( - als ik dat geld nu nog had ... :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-12 18:55
Ik keek ff op de website van die Blue Troll...daar staat Beta Black Lotus voor ¤ 1125.00 -
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

Ik heb em destijds verkocht voor ik geloof 800-900 gulden ofzo, en dat was al echt een goede deal. Omg, zijn er echt gekken die 2500 piek voor zo'n kaart geven?

Geef mij maar een Warsteiner.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-12 10:41

Smurf

Detri

Een minte beta Lotus deed 3 jaar terug al met gemak 1300 piek.
800-900 klinkt meer alsof je een unlimited Lotus hebt verkocht, of een beschadigde beta. (of je bent afgezet ;) :))

)

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
nog een site: [url="http://www.nedermagic.nl"]www.nedermagic.nl[/url]

• Hahn
  • Laatst online: 28-12 16:47
Op zaterdag 27 juli 2002 14:35 schreef Knakker het volgende:
Ik keek ff op de website van die Blue Troll...daar staat Beta Black Lotus voor ¤ 1125.00 -
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

Ik heb em destijds verkocht voor ik geloof 800-900 gulden ofzo, en dat was al echt een goede deal. Omg, zijn er echt gekken die 2500 piek voor zo'n kaart geven?
Dat er gekken zijn die 800-900 piek er voor betalen snap ik al niet :P

The devil is in the details.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:57
[url="http://www.nedermagic.nl/zoeken_snel.asp"]http://www.nedermagic.nl/zoeken_snel.asp[/url]

zoek en gij zult vinden, ze hebben een catalogus van alle magic kaarten en de prijzen in euro's erbij. RECENTE prijzen

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
oh ja en pas op dat je niet afgezet wordt, want magic spelers zijn allemaal bedriegers met kopen en doen net alsof je kaarten niks waard zijn zodat ze nog gluiperiger kunnen spelen ;) >:)

Human Bobby

Verwijderd

Wet iemand waar ik mijn serie kaarten goed kan verkopen?

Niet alleen die rares en de uncommens maar de hele zooi he. :)

• mr_a
Op zaterdag 27 juli 2002 13:51 schreef Knakker het volgende:
Als je van 1992-1994 bent dan zijn je kaarten wel wat ouder dan 3rd edition, aangezien Magic gestart is in 1993 (volgens mij).
Ik ben in '94 begonnen denk ik nu, vergiste me in de tijd..
En dat heb ik allemaal in een jaar tijd verzopen ... dat krijg je als je net de pubertijd in gaat ;( - als ik dat geld nu nog had ... :)
Tsja, too bad, maar nu ken je wel de waarde van geld.. :Y) ;)

Verwijderd

damn.. ik wou dat ik eerder was begonnen met magic. stel je voor .. je koopt in de winkel een pakje voor een paar gulden en vind er een black lotus.. die bewaar je een paar jaar en vervoolgens is ie meer dan 1000 euro waard.. *kwijl kwijl*
:)
tsja.. ik moet me enforcertjes en brush-hoppers denk ik maar goed bewaren voor later :D

• Bezulba
  • Laatst online: 28-12 15:53

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 28 juli 2002 22:56 schreef alcapalis het volgende:
damn.. ik wou dat ik eerder was begonnen met magic. stel je voor .. je koopt in de winkel een pakje voor een paar gulden en vind er een black lotus.. die bewaar je een paar jaar en vervoolgens is ie meer dan 1000 euro waard.. *kwijl kwijl*
tsja.. ik moet me enforcertjes en brush-hoppers denk ik maar goed bewaren voor later :D
ehm ik heb een jaar magic gedaan en er like 1000 euro aan uitgegeven (way back toen ik nog jong was dus like 9 jaar geleden) en ik heb ook geen superrares gekregen hoor :)

die lotus is gewoon zo'n standaart patskaart, als je hem hebt ben je echt the man (bij A-tembo in de delft (compuzaak) hing vroeger een echte black lotus aan de muur :) is nu jammer genoeg weg, zal wel verkocht zijn ;)

blup

Verwijderd

tjsa.. dat was net zo'n pats kaart als tegen woordig de enforcers en de brush hoppers <---------- LEES DAT
(sorry ik probeer ze ff populair te maken zodat ik veel geld kan verdienen ;) )
maar tis wel waar jah.. als je nu een black lotus hebt ben je wel tha man.. terwijl het nog niet eens de duurste kaart is..

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Ik heb wat kaarten uit 2000-2001. Ik denk niet dat ze ooit veel meer waard dan nu zullen worden.

• buzz
  • Laatst online: 27-12 21:06
Gewoon bewaren, word wel weer een keer grappig.

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

E-bay? i-bazar? :?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• NitroX infinity
Op zondag 28 juli 2002 22:56 schreef alcapalis het volgende:
Uh Black Lotus 1000 euro :? dacht 't niet:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/markhuizing/chaching.jpg

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

sorry dacht nog in guldentjes..
maar dit komt toch redelijk in de buurt:
Black Lotus Beta $745.00
(magictg.com)
ach jah.. je snapt in ieder geval wel wat ik bedoel :)

• NitroX infinity
Uh, jah ok dat was mierefuckeritus van mij :P

volgens mij hebben die kaarten helemaal geen vaste waarde maar wel een waarde die word aangeduid met simpelweg hoog of laag.

Verwijderd

nou de meeste zijn wel redelijk waardevast.. als ze uit type 2 gaan zullen ze iets dalen in waarde maar daarna blijven ze meestal wel redelijk op de zelfde waarde..

• NitroX infinity
Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 23:50:
nou de meeste zijn wel redelijk waardevast.. als ze uit type 2 gaan zullen ze iets dalen in waarde maar daarna blijven ze meestal wel redelijk op de zelfde waarde..
Nee, ik bedoelde per land. kijk maar naar de prijs van BL Beta die alcapalis noemde en die in dat plaatje. De prijs van alcapalis is uit Amerika en in het plaatje is de prijs uit ons eigen nederland

Verwijderd

tjsa.. maar ik heb ook ff de prijs van een dure kaartenshop gekopieerd :)
magictg.com is gewoon erg duur en nedermagic redelijk goedkoop.
maar je hebt inderdaad wel gelijk.. het verschilt per land wel. In nederland zijn de prijzen over het algemeen redelijk gelijk (bij de winkels dan, als je kaarten van iemand zelf koopt verschillen ze vaak erg)

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-12 09:38

Noper

That's a noper...

Mee eens, het is toch zonde als je dat verkoopt? Al die mooie jeugdherinneringen van mij...

Heb kaarten vanaf revised t/m 5th edition, 3000 stuks. Iemand blind een bod doen?

:p

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Hm dat vraag ik me ook af.
Heb een hele zooi rode en groene kaarten (Fire roelt :Y)).

Verwijderd

Noper schreef op 01 augustus 2002 @ 21:57:
Mee eens, het is toch zonde als je dat verkoopt? Al die mooie jeugdherinneringen van mij...

Heb kaarten vanaf revised t/m 5th edition, 3000 stuks. Iemand blind een bod doen?

:p
hehe 50 euro? ;)
zijn toch maar oude kaarten :P

ennuuh fire regeert dus ff niet. fire is waardeloos als je counter of land-destruction (is irri) speelt.

• NitroX infinity
Water rules! Leviathan, Animate Artifact (In combinatie met Alladin's Lamp >:)) en Backfire om maar wat te noemen.

• Railgunner
  • Laatst online: 25-12 11:29
NitroX_infinity schreef op 01 augustus 2002 @ 23:44:
Leviathan, om maar wat te noemen.
Hey, die heb ik.
Wel een cumulative upkeep.. ;(

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• NitroX infinity
RAILGUNNER schreef op 02 augustus 2002 @ 00:24:
[...]

Hey, die heb ik.
Wel een cumulative upkeep.. ;(
Jep, maar als je er wat enchantments op gooit zoals trample, islandwalk, circle of protection en wat kracht verhogers dan zijn die 2 eilanden die je moet opofferen 't zeker waard >:)

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
hoor ik hier iemand die nog 6 á 7000 kaarten wil kopen ? >:)

Revised, 4th, Ice Age, Chronicles, Fallen Empires, Mercedian Masques, etc etc.

Favoriete kleuren: Blauw, Rood, Wit.

Favoriete deck: Denial/Stasis deck, 4th turn lock. Guaranteed >:) (Heb ik maar weer uit elkaar gehaald omdat mijn vrienden er niet meer tegen wilden spelen, en dan mocht ik niet klagen als zij weer eens met een ziek deck kwamen :{)

Geschatte waarde collectie: € 2500,-. Indien mint een veelvoud.

Favoriete kaart: Time Walk

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
NitroX_infinity schreef op 01 augustus 2002 @ 23:44:
Water rules! Leviathan, Animate Artifact (In combinatie met Alladin's Lamp >:)) en Backfire om maar wat te noemen.
Leviathan sucks!

Dan kan je dus 4 landjes gaan saccen zodat ik hem kan tappen met mijn icy? goede deal :{

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Eyz, zoek nog drie Goblin Kings, dus als iemand die kwijt wil (voor 2,50 per stuk fzow)
of als iemand nog wat mooie goblin cards heeft, ben dus bezig met me goblin deck :P
stuur me een meeltje ;)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• NitroX infinity
http://www.nedermagic.nl/...e=&creatureclass=&artist=

Nogmaals, voor iedereen dioe wil weten wat z'n kaarten waard zijn in Nederland.

• NitroX infinity
Venkeroz schreef op 02 augustus 2002 @ 11:01:
Eyz, zoek nog drie Goblin Kings, dus als iemand die kwijt wil (voor 2,50 per stuk fzow)
of als iemand nog wat mooie goblin cards heeft, ben dus bezig met me goblin deck :P
stuur me een meeltje ;)
Welke Goblin King wil je? Er zijn meerdere:
http://www.nedermagic.nl/...d.asp?titel=goblin&page=3

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/markhuizing/goblinking.jpg

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

goh die goeie ouwe tijd :) ik ben er ingekomen tijdens de Urza serie, maar ik vond die ouwe kaarten eigenlijk veel leuker :) ben uiteindelijk maar dragons en legends gaan sparen, het meest belachelijk beest dat ik heb is natuurlijk de Polar Kraken :)
Als ik er zo over nadenk zijn blauw en rood wel mijn favo kleuren, heb nnu ergens een verzameling liggen die best groot is maar doe er niet mee, we vinden het tegenwoordig leuker om te sealed decken :)

Member of OPP

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Ik ben er ook ingekomen in de Urza serie en heb nog heel lang Destiny's gespaard :)

Ik heb hier nog een volledig sliver deck liggen ook compleet met sliverqueen.

• Solomon
ik gebruik hem voor te spelen, en zover ik weet hebben ze allemaal de zelfde abbilities en cost, dus maakt me eik niet zoveel uit....
en ik koop hem niet op deze site, omdat het me dan al snel 15 euro kost voor 3 kaartjes, en dat moet goedkoper kunnen, met al die mensen hier, die hun kaarten willen verkopen :)

Verwijderd

als iemand in limburg nog kaarten nodig heeft.. ik heb er nog zeker zo'n 3000 liggen. Ook nog heel veel rares. En enkele series bijna compleet. Zitten in meerdere dozen en klappers aangezien ik geen zin en tijd heb om alles uit te zoeken kan iedereen die serieus is eens komen kijken een een bod geven. mail naar pietjepaladon@hotmail.com voor meer info.

• Solomon
waar in limburg???

Pagina: 1