"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
kijk eens op
[url="http://www.bluetroll.nl/"]http://www.bluetroll.nl/[/url]
voor veel info en prijzen
Human Bobby
ik zelf heb 3000+ kaarten met een totale waarde van over de 1500 euro (alleen maar de dure hoor ik net
dus ik zou t echt ff opzoeken anders verkoop je het zo voor 50 euro terwijl je er 500+ voor had kunnen krijgen zonder problemen
Bier, Whiskey en Metal!!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ok, thanx. Ik zal ze m'n kaarten eerst maar eens moeten gaan doorspitten tot een mooi XLS bestand van wat ik heb. Als commons al 15 guldencent zijn is dat voor 1000 common's dus toch al ¤ 70,-Op vrijdag 26 juli 2002 19:13 schreef Justice het volgende:
volgens mij zijn ze redelijk waardevast.
kijk eens op
[url="http://www.bluetroll.nl/"]http://www.bluetroll.nl/[/url]
voor veel info en prijzen
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
ik ga ook eens kijken of ik ze kan verpatsen
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Wizards of the coast heeft het heel slim aangepakt door precies niet te veel en precies genoeg kaarten te produceren, en de prijs altijd hoog te houden. Zo is de Magic wereld een klein beetje een mini-economie geworden, die kennelijk heel waardevast is.Op zaterdag 27 juli 2002 11:03 schreef -ET- het volgende:
hmmm hier ook nog een pleures hoeveelheid magic liggen vanaf de 4th edition. toch ook maar eens waarde zoeken ervan. Maar is er nog vraag naar dan??
Mijn kaarten zijn van de 3rd revised edition, en de prijzen zijn nu hoger dan wat ik me herinner van de periode rond '95 toen ik met spelen gestopt was en al wat rares verpatst heb.
Verwijderd
Legends, The Dark, Fallen Empires, Revised, Chronicles, 4th ... toen ergens gestopt ofzo.....
Tering eerst een xls bestand aanmaken met ongeveer 4000 kaarten....
Alle oudere kaarten zijn idd erg gewild bij magic spelers en dan niet van die kleine ettertjes die ook pokemon spelen enz. Vanaf stronghold is het allemaal maar knudde, toen zijn er zoveel uber kaarten gekomen dat er geen reet meer aan was.Op zaterdag 27 juli 2002 12:43 schreef JesterRace het volgende:
Hmm ik ga mijn zooi ook maar es verkopen :
Legends, The Dark, Fallen Empires, Revised, Chronicles, 4th ... toen ergens gestopt ofzo.....
Tering eerst een xls bestand aanmaken met ongeveer 4000 kaarten....
dan kan je lastminute nog even naar kreta
-- Altijd blijven prutsen --
Ik heb het tot voor 4 jaar terug ook een paar jaar gespeeld, heb er gigantisch veel geld aan verdiend (relatief natuurlijk) - kaarten in de US waren nou eenmaal veel goedkoper dan in NL en er was praktisch niemand die kaarten uit de US liet komen...dus deed ik dat maar
Op het 'hoogtepunt' van mijn verzameling had ik de de big blue (unl), een lotus (beta), 3 moxen (2 unl/1 beta) en 4 juzáms. Was wel grappig. Echter op een gegeven moment ging de lol eraf met al die nieuwe sets (ik geloof Weatherlight was toen het nieuwste?) en heb ik alles verkocht.
En dat heb ik allemaal in een jaar tijd verzopen ... dat krijg je als je net de pubertijd in gaat
Geef mij maar een Warsteiner.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
Ik heb em destijds verkocht voor ik geloof 800-900 gulden ofzo, en dat was al echt een goede deal. Omg, zijn er echt gekken die 2500 piek voor zo'n kaart geven?
Geef mij maar een Warsteiner.
800-900 klinkt meer alsof je een unlimited Lotus hebt verkocht, of een beschadigde beta. (of je bent afgezet
)
Dat er gekken zijn die 800-900 piek er voor betalen snap ik al nietOp zaterdag 27 juli 2002 14:35 schreef Knakker het volgende:
Ik keek ff op de website van die Blue Troll...daar staat Beta Black Lotus voor ¤ 1125.00 -
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
Ik heb em destijds verkocht voor ik geloof 800-900 gulden ofzo, en dat was al echt een goede deal. Omg, zijn er echt gekken die 2500 piek voor zo'n kaart geven?
The devil is in the details.
zoek en gij zult vinden, ze hebben een catalogus van alle magic kaarten en de prijzen in euro's erbij. RECENTE prijzen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Human Bobby
Verwijderd
Niet alleen die rares en de uncommens maar de hele zooi he.
Ik ben in '94 begonnen denk ik nu, vergiste me in de tijd..Op zaterdag 27 juli 2002 13:51 schreef Knakker het volgende:
Als je van 1992-1994 bent dan zijn je kaarten wel wat ouder dan 3rd edition, aangezien Magic gestart is in 1993 (volgens mij).
Tsja, too bad, maar nu ken je wel de waarde van geld..En dat heb ik allemaal in een jaar tijd verzopen ... dat krijg je als je net de pubertijd in gaat- als ik dat geld nu nog had ...
Verwijderd
tsja.. ik moet me enforcertjes en brush-hoppers denk ik maar goed bewaren voor later
ehm ik heb een jaar magic gedaan en er like 1000 euro aan uitgegeven (way back toen ik nog jong was dus like 9 jaar geleden) en ik heb ook geen superrares gekregen hoorOp zondag 28 juli 2002 22:56 schreef alcapalis het volgende:
damn.. ik wou dat ik eerder was begonnen met magic. stel je voor .. je koopt in de winkel een pakje voor een paar gulden en vind er een black lotus.. die bewaar je een paar jaar en vervoolgens is ie meer dan 1000 euro waard.. *kwijl kwijl*
tsja.. ik moet me enforcertjes en brush-hoppers denk ik maar goed bewaren voor later
die lotus is gewoon zo'n standaart patskaart, als je hem hebt ben je echt the man (bij A-tembo in de delft (compuzaak) hing vroeger een echte black lotus aan de muur
blup
Verwijderd
(sorry ik probeer ze ff populair te maken zodat ik veel geld kan verdienen
maar tis wel waar jah.. als je nu een black lotus hebt ben je wel tha man.. terwijl het nog niet eens de duurste kaart is..
Uh Black Lotus 1000 euroOp zondag 28 juli 2002 22:56 schreef alcapalis het volgende:
damn.. ik wou dat ik eerder was begonnen met magic. stel je voor .. je koopt in de winkel een pakje voor een paar gulden en vind er een black lotus.. die bewaar je een paar jaar en vervoolgens is ie meer dan 1000 euro waard.. *kwijl kwijl*
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
maar dit komt toch redelijk in de buurt:
Black Lotus Beta $745.00
(magictg.com)
ach jah.. je snapt in ieder geval wel wat ik bedoel
volgens mij hebben die kaarten helemaal geen vaste waarde maar wel een waarde die word aangeduid met simpelweg hoog of laag.
Verwijderd
Nee, ik bedoelde per land. kijk maar naar de prijs van BL Beta die alcapalis noemde en die in dat plaatje. De prijs van alcapalis is uit Amerika en in het plaatje is de prijs uit ons eigen nederlandVerwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 23:50:
nou de meeste zijn wel redelijk waardevast.. als ze uit type 2 gaan zullen ze iets dalen in waarde maar daarna blijven ze meestal wel redelijk op de zelfde waarde..
Verwijderd
magictg.com is gewoon erg duur en nedermagic redelijk goedkoop.
maar je hebt inderdaad wel gelijk.. het verschilt per land wel. In nederland zijn de prijzen over het algemeen redelijk gelijk (bij de winkels dan, als je kaarten van iemand zelf koopt verschillen ze vaak erg)
Heb kaarten vanaf revised t/m 5th edition, 3000 stuks. Iemand blind een bod doen?
Heb een hele zooi rode en groene kaarten (Fire roelt
Verwijderd
hehe 50 euro?Noper schreef op 01 augustus 2002 @ 21:57:
Mee eens, het is toch zonde als je dat verkoopt? Al die mooie jeugdherinneringen van mij...
Heb kaarten vanaf revised t/m 5th edition, 3000 stuks. Iemand blind een bod doen?
zijn toch maar oude kaarten
ennuuh fire regeert dus ff niet. fire is waardeloos als je counter of land-destruction (is irri) speelt.
Hey, die heb ik.NitroX_infinity schreef op 01 augustus 2002 @ 23:44:
Leviathan, om maar wat te noemen.
Wel een cumulative upkeep..
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Jep, maar als je er wat enchantments op gooit zoals trample, islandwalk, circle of protection en wat kracht verhogers dan zijn die 2 eilanden die je moet opofferen 't zeker waard
Revised, 4th, Ice Age, Chronicles, Fallen Empires, Mercedian Masques, etc etc.
Favoriete kleuren: Blauw, Rood, Wit.
Favoriete deck: Denial/Stasis deck, 4th turn lock. Guaranteed
Geschatte waarde collectie: € 2500,-. Indien mint een veelvoud.
Favoriete kaart: Time Walk
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Leviathan sucks!NitroX_infinity schreef op 01 augustus 2002 @ 23:44:
Water rules! Leviathan, Animate Artifact (In combinatie met Alladin's Lamp) en Backfire om maar wat te noemen.
Dan kan je dus 4 landjes gaan saccen zodat ik hem kan tappen met mijn icy? goede deal
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
of als iemand nog wat mooie goblin cards heeft, ben dus bezig met me goblin deck
stuur me een meeltje
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Nogmaals, voor iedereen dioe wil weten wat z'n kaarten waard zijn in Nederland.
Welke Goblin King wil je? Er zijn meerdere:Venkeroz schreef op 02 augustus 2002 @ 11:01:
Eyz, zoek nog drie Goblin Kings, dus als iemand die kwijt wil (voor 2,50 per stuk fzow)
of als iemand nog wat mooie goblin cards heeft, ben dus bezig met me goblin deck
stuur me een meeltje
http://www.nedermagic.nl/...d.asp?titel=goblin&page=3
Als ik er zo over nadenk zijn blauw en rood wel mijn favo kleuren, heb nnu ergens een verzameling liggen die best groot is maar doe er niet mee, we vinden het tegenwoordig leuker om te sealed decken
Member of OPP
Ik heb hier nog een volledig sliver deck liggen ook compleet met sliverqueen.
ik gebruik hem voor te spelen, en zover ik weet hebben ze allemaal de zelfde abbilities en cost, dus maakt me eik niet zoveel uit....NitroX_infinity schreef op 02 augustus 2002 @ 11:20:
[...]
Welke Goblin King wil je? Er zijn meerdere:
http://www.nedermagic.nl/...d.asp?titel=goblin&page=3
afbeelding
en ik koop hem niet op deze site, omdat het me dan al snel 15 euro kost voor 3 kaartjes, en dat moet goedkoper kunnen, met al die mensen hier, die hun kaarten willen verkopen
Verwijderd