BayStack 350T voeding kapot: vervangen?

Pagina: 1
Acties:

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb een Nortel Networks BayStack 350T autosense 10/100 switch met 16 poorten. Probleem: voeding is kapot gegaan.
Was altijd werkend, los gekoppeld, weer aangesloten en toen deed ie 't niet meer. Printje van de voeding ziet op een punt beetje donkerder dan normaal (en het ruikt niet helemaal lekker ;) ).

Vraag aan jullie: zou het alleen de voeding zijn en is die te vervangen? En waar kan je zo'n voeding kopen (in Nederland)?
Ik heb al wel op Nortel site gekeken maar wordt niet zo heel veel wijzer. En liefst vervang ik voeding natuurlijk zelf (ivm de kosten)

Even voor de duidelijkheid: ik heb de switch gekregen van mijn hbo-schooltje, en wel in deze staat. Niets gestolen of zwart gekocht oid. Het is anders namelijk wel duur speelgoed voor een studentje :)

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Op vrijdag 26 juli 2002 19:09 schreef Roadkill het volgende:
Ik heb een Nortel Networks BayStack 350T autosense 10/100 switch met 16 poorten. Probleem: voeding is kapot gegaan.
Was altijd werkend, los gekoppeld, weer aangesloten en toen deed ie 't niet meer. Printje van de voeding ziet op een punt beetje donkerder dan normaal (en het ruikt niet helemaal lekker ;) ).

Vraag aan jullie: zou het alleen de voeding zijn en is die te vervangen? En waar kan je zo'n voeding kopen (in Nederland)?
Ik heb al wel op Nortel site gekeken maar wordt niet zo heel veel wijzer. En liefst vervang ik voeding natuurlijk zelf (ivm de kosten)

Even voor de duidelijkheid: ik heb de switch gekregen van mijn hbo-schooltje, en wel in deze staat. Niets gestolen of zwart gekocht oid. Het is anders namelijk wel duur speelgoed voor een studentje :)
Try this, is een power supply site van hen
[url="http://www80.nortelnetworks.com/query.html?col=&qc=&charset=utf-8&ht=0&qs=&qp=&nh=20&pw=100%25&ws=0&la=en&qm=1&st=1&lk=1&rf=2&oq=&rq=0&si=0&qt=power+supply"]http://www80.nortelnetworks.com/query.html?col=&qc=&charset=utf-8&ht=0&qs=&qp=&nh=20&pw=100%25&ws=0&la=en&qm=1&st=1&lk=1&rf=2&oq=&rq=0&si=0&qt=power+supply[/url]

For General Information, Sales Assistance, Technical Support and Website Support in Europe, Middle East & Africa
Country/Call Center Phone #
European Freephone 00800-8008-9009