-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
een tabel aan het begin van je HDD waarinstaat welk bestand waar begint en waar ophoud,of al het bestand gefragmenteerd is waar ieder deeltje zich bevind.
Vergelijkbaar met de TOC (Table of contents) van een md/cd waarinstaat welk nummer waar begint
Verwijderd
Kun je niks met Lost&Found van Powerquest? Kun je waarschijnlijk bij de lokale software toko kopen.
FAT is File allocation table
een tabel aan het begin van je HDD waarinstaat welk bestand waar begint en waar ophoud,of al het bestand gefragmenteerd is waar ieder deeltje zich bevind.
Vergelijkbaar met de TOC (Table of contents) van een md/cd waarinstaat welk nummer waar begint[/quote]OHW, dan ben je dus behoorlijk fucked
En thanx voor het antwoord
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Bdw, wat voor OS ?
http://www.softwareblast.com/cgi-bin/catlist.cgi?cat=29&sortby=6
http://www.winappslist.com/utilities/recovery_utilities.htm
Verwijderd
Overigens moet je dat programma dan niet op de defecte schijf zetten (als dat al zou kunnen), maar gewoon even een extra drive bijplaatsen, en daarvandaan werken.
Verwijderd
Verwijderd
PowerQuest Lonst'n'Found werkt erg goed, alleen data inlezen gaat langzaam en je moet een 2e harddisk hebben waarop minstens dezelfde hoeveelheid vrije ruimte is als de hoeveelheid data die je wilt terughalen
(13GB bij mij...)
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Verwijderd
Anders vrees ik dat je gewoon genaaid bent en is een data recovery bedrijf de enige optie, maar dat zou wel es heel duur kunnen zijn
Verwijderd
Win2k werkt nogal wat anders, en je mag absoluut niet zomaar je mbr wijzigen met bootmagic. Want meestal nog wel goed gaat is Ranish Partition manger.
Als je FAT helemaal naar de ho*ren is dan heb je dikke pech, als het alleen je boot record of je master boot record is, dan is er niets aan de hand. Op internet staan zat tooltjes die verlichting kunnen brengen.
Anders: formatteren. Dan is je FAT ook weer ok. Je zou kunnen proberen of je een truukje kan uithalen met unfomat o.i.d.
Anders: een beetje goeie disk scanner (met surface test) kan ook best je FAT weer opnieuw opbouwen... Duurt alleen een eeuwigheid.
Verwijderd
Voorheen S.H.A.R.K.
Dit bedrijf doet in data recovery.
Groetjes,
Micha