• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Topicstarter
Ik heb een PDA van Toshiba, een e310, met daarop PPC 2002. Nu wil ik dus een GPRS verbinding maken, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik hem laat bellen naar *99***1# gebeurt er gewoon niets. Gewone telefoonnummers wil hij wel bellen. Ik heb het idee dat die *99***1# niet klopt, hij klaagt ook over geen modem aan de andere kant. Ik heb ook *99# geprobeerd, maar nope, hielp niet :'(

iemand een idee?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb geen idee hoe jouw instellingen eruit moeten zien (welke provider, hoe werkt een 6310? :P ), maar *99***1# werkt sowieso niet, je moet dan *99*1# maar eens proberen of *98*1# :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Topicstarter
*99***1# staat op de kpn.com website.
ik heb overigens een kpn flexibel allround abonnementje...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Op vrijdag 26 juli 2002 21:23 schreef Baviaan het volgende:
*99***1# staat op de kpn.com website.
ik heb overigens een kpn flexibel allround abonnementje...
*99***1# heb ik ook staan.... in m'n script als atd commando. En niet als inbelnummer. Ik neem aan dan PalmOS daar niet in verschilt van PPC.

Ik roep niet een inbelverbinding aan maar een PC verbinding. Misschien zit 't m in zo iets?
(het doet me denken net als in windows het verschil modem + inbelverbinding of ADSL + VPN verbinding).

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 10:14
Dis allemaal veels te weinig informatie om iets mee te kunnen doen. Ik heb zelf een PPC2002 en 6310 en werkt prima. Dat nummer klopt wel, *99***1#. *99# staat voor GPRS-verbinding maken, ***1 voor profiel 1.
Maar,

a) heb jij wel GPRS bij de abbo?
b) ik neem aan dat je je firmware al hebt laten updaten bij een Nokia service point? Oude firmware hebben namelijk nogal wat moeite met GPRS in zoverre dat het maar 1 keer mag proberen, en hem vervolgens aan/uit moet zetten. Toest *#0000* in, daar moet minimaal V4.2 staan, maar V4.3x is ook al uit, dus ik stel voor dat je die haalt.
c) Wat zijn de rest van je instellingen

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Klaus_1250 schreef op 08 oktober 2002 @ 14:39:
Dis allemaal veels te weinig informatie om iets mee te kunnen doen. Ik heb zelf een PPC2002 en 6310 en werkt prima. Dat nummer klopt wel, *99***1#. *99# staat voor GPRS-verbinding maken, ***1 voor profiel 1.
Maar,

a) heb jij wel GPRS bij de abbo?
b) ik neem aan dat je je firmware al hebt laten updaten bij een Nokia service point? Oude firmware hebben namelijk nogal wat moeite met GPRS in zoverre dat het maar 1 keer mag proberen, en hem vervolgens aan/uit moet zetten. Toest *#0000* in, daar moet minimaal V4.2 staan, maar V4.3x is ook al uit, dus ik stel voor dat je die haalt.
c) Wat zijn de rest van je instellingen
anders haal je even een oud topic onder het stof vandaan... :Z

even op de datum letten he :Y)
Pagina: 1