Toon posts:

FF VII, VIII, IX en X uitgespeeld,... en nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn bloeddruk stijgt, maar ik moet nu kiezen tussen bv Skies of Arcadia, Grandia II, of misschien dan toch die oudere FF's (1,2,4,5,6).

Het schijnt dat de oude FF's rockbottom zijn. Maar is dat dan ook zo als je die nieuwere versies al gewent bent? Ik heb zojuist FF VIII uit de kast gehaald en merk al dat het toch minder is als bijvoorbeeld FF X.

Uwen mening graag!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Grandia 2: dat spelt roelt echt wel heel erg.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

de oude FF series zijn veel beter dan VII+.

Een ding, probeer FF I niet. Dat heeft niets met de andere FF games te maken. FFVI is erg goed.

Als je Grandia speelt, dan doe dat niet op de Dreamcast, het laden bij vijanden gaat echt irriteren.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

FF Anthology kopen (4+5)
en FF 6 Kopen :)

Heb ze zelf nog niet gespeeld maar kan je ook lekker op je PSX/PS2 spelen en een echte Final Fantasy fan behoord ook die te spelen ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18
6 is goed, Grandia II is best leuk. Je kan ook andere PSX RPGs proberen, Chrono Cross is misschien wel het beste PSX spel ooit (niet gaan flamen jongens), en Vagrant Story, Grandia en Lunar zijn ook best goed.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Probeer anders eens Suikoden 1 of 2 ?
zijn best aardige rpg's als je van het soort game houd :)

Verwijderd

GrandiaII pc versie roelt echt hard!

Duurt ook nog wel best (+/- 30 uur) lang en heeft een yummie verhaal!

Verwijderd

Of Xenogears voor de PSX. Door velen gezien als de beste rpg ooit. Zelf vond ik Chrono Trigger net iets beter :)

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 17:48 schreef udenjpg het volgende:
de oude FF series zijn veel beter dan VII+.

Een ding, probeer FF I niet. Dat heeft niets met de andere FF games te maken. FFVI is erg goed.

Als je Grandia speelt, dan doe dat niet op de Dreamcast, het laden bij vijanden gaat echt irriteren.
*PATS*
:( :(
Hoe?!
Veel beter als VII??Tuurlijk je eigen mening maar dit vind ik een zware pil hoor! Deel VI & VII worden beschouwd als de beste uit de serie...Ik wil wel eens weten waarom jij VII slechter vind.

Crono Trigger is btw ook erg gaaf...zit alleen vast.

Verwijderd

Topicstarter
Erhm.... Maare gaan die graphics niet snel vervelen van die oude delen? Waarom zijn ze dan zo erg goed? Ik heb dus nu FFX uitgespeeld, maar geef me nou es een reden waarom in III (VI), IV,V of VI zou willen spelen. (Kheb ze ondertussen wel allemaal origineel :), maar das de verzameldrang...)

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
SNES --> Secret of mana!
Geniaal spel, de enige reden waarom ik mijn SNES nog heb! Hier krijg je geen spijt van!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 23:36:
Erhm.... Maare gaan die graphics niet snel vervelen van die oude delen? Waarom zijn ze dan zo erg goed? Ik heb dus nu FFX uitgespeeld, maar geef me nou es een reden waarom in III (VI), IV,V of VI zou willen spelen. (Kheb ze ondertussen wel allemaal origineel :), maar das de verzameldrang...)
Ik ben nu dus met deel 6 bezig ,en die gfx wennen wel.Ik heb zelf na 2 maanden FFX nog niet uitgespeeld...ben maar overnieuw begonnen met guide.
Tja verhaal is meestal beter maar dat is altijd persoonlijke smaak.Heb zelf ook deel 4 t/m 10 en ik vind het verhaal van FFVII het beste ,ingewikkeld en zeer boeiend en mysterious...Speel dat spel nu nog heel vaak :)

Verwijderd

Alundra 2! Erg speelbaar, soms ook erg komisch, en soms bere moeilijke puzzels (maar over het algemeen wel te doen). :Y)

Verwijderd

wachten op 11 en 12 :)

iig niet weer de verschrikkelijk saaie deel 7 gaan spelen :P

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-01 15:18

Sharky

Skamn Dippy!

VI schijnt goed te zijn (ik vind VII het beste spel _ooit_), chronocross is ook koel inderdaad of anders chronotrigger. VI ligt icm V low budget bij je gamesstore. maar dat wist je al.

This too shall pass

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
5 ben ik mee bezig , enorm goed , maar summons zijn niks waard :(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Grandia 2, beter dan FF* :) (vind ik)
Verder vind ik de drempel om oude FF's nu te gaan spelen is mij ook iets te hoog, er zijn zat andere RPG's die ook hardstikke goed zijn en die niet FF in de naam hebben

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 23:50:
wachten op 11 en 12 :)

iig niet weer de verschrikkelijk saaie deel 7 gaan spelen :P
Jij weer!Atheïst!Ik weet nog wel wie jij bent :D
sharky schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
VI schijnt goed te zijn (ik vind VII het beste spel _ooit_), chronocross is ook koel inderdaad of anders chronotrigger. VI ligt icm V low budget bij je gamesstore. maar dat wist je al.
Idd :)

Verwijderd

SNES ----->>> Secret of Mana wat Sonicboom al zij Geniaal spel echt bruut

Verwijderd

ga zelda of een online game spelen. :) Diablo 2 ofzo online :)

Verwijderd

Chrono Trigger!!!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

Verwijderd schreef op 26 juli 2002 @ 22:21:
Of Xenogears voor de PSX. Door velen gezien als de beste rpg ooit. Zelf vond ik Chrono Trigger net iets beter :)
Xenogears is de beste :)

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

FF 4 was mijn eerste RPG en ik vind deze nog steeds de beste uit de reeks. Niet zozeer om de graphics die ondertussen allang achterhaald zijn, maar om het verhaal.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Bor
  • Laatst online: 23:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Grandia 2, beter dan FF*
Van Granida 2 zakte mijn broek af, net een tekenfilm hoe dat er uitziet

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 13:28
een ander soort spel maybe?
ik ben me nu meesterlijk aan het vermaken met metal gear solid 2 :)

Verwijderd

Voor welk systeem is FF6 eigenlijk uitgebracht?

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

FF 4 & FF 5 zijn echt cool om te spelen, de graphics let je niet op, zit cool verhaal omheen.

en FF 6 (origineel uitgebracht op de SNES) is goed qua graphics & goed qua verhaal, dus probeer ze is zou ik zeggen =)

(misschien wel leuk om op volgorde te doen =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

SONiCB00M schreef op 02 augustus 2002 @ 23:45:
SNES --> Secret of mana!
Geniaal spel, de enige reden waarom ik mijn SNES nog heb! Hier krijg je geen spijt van!
Precies om die reden alleen heb ik mijn snes ook nog.

Zolang kun je met het spel spelen en volgens mij zit er 60+ speeluur in het spel. Je zou ook een gba met goldensun kunnen kopen erg leuk.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:56
Hmmm, nu ff geen games waar je een omgebouwde PSX/PS2 voor nodig hebt.
Want Chrono Cross is alleen in Amerika uitgekomen :( en Breath of Fire 3, 4 ook.
Ja, Grandia kun je hier wel krijgen geloof ik. Kheb alleen nog geen PSX/PS2 versie gezien :( wel PC

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1