Ik heb dutchtone maar iK Zie geen orange NL op het display terwijl als ik naar netwerken zoek op me mobieltje ik het wel zie staan. =3310 maar als ik de sim kaart erin doen krijg ik nog steeds dutchtone.
De naam die je in je display krijgt te zien staan in een klein databaseje met operator namen in je telefoon..
De telefoon leest de Operator code uit (Orange NL is 204 20), als de Operator code niet is gewijzigd en de naam wel dan blijf je dus de oude naam, die in je telefoon staan, in je display houden..
Na een software upgrade van je telefoon zou je waarschijnlijk wel Orange NL zien...
De telefoon leest de Operator code uit (Orange NL is 204 20), als de Operator code niet is gewijzigd en de naam wel dan blijf je dus de oude naam, die in je telefoon staan, in je display houden..
Na een software upgrade van je telefoon zou je waarschijnlijk wel Orange NL zien...
Ja dat zeg ik dus net.. als ik naar netwerken zoek met me nokia 3310 dan krijg ik dus een lijstje met beschikbare netwerken en dan staat er NL Vodafone enzo.. en ook Orange NL, ik heb de nieuwste software in me telefoon die van 5 Juli 2002, heb ik er zelf ingeflashed maar bij libertel krijg ik wel gewoon NL vodafone, bij dutchtone dus geen orange NL..Op vrijdag 26 juli 2002 17:03 schreef Krypt het volgende:
De naam die je in je display krijgt te zien staan in een klein databaseje met operator namen in je telefoon..
Bij netwerkzoeken haalt ie de naam op van je operator, wat in het display staat haalt ie op uit een database in de software van de foon mbv van de Operator Code...
Waarom dat zo is?? al sla je me dood..
Dat ie met jou laatste software nog steeds geen Orange NL hebt staan komt gewoon omdat dat niet in de database staat... of je hebt er zelf een Dutchtone logo in staan
[edit]
Zit ff te vogelen op mun 6310.. als ik daar naar netwerken zoek dat staan daar nog Libertel.. dus waarschijnlijk haalt ie dat ook uit de database, als dat zo is dan heb je misschien een logo van dutchtone erin zitten... anders weet ik het ook niet..
Waarom dat zo is?? al sla je me dood..
Dat ie met jou laatste software nog steeds geen Orange NL hebt staan komt gewoon omdat dat niet in de database staat... of je hebt er zelf een Dutchtone logo in staan
[edit]
Zit ff te vogelen op mun 6310.. als ik daar naar netwerken zoek dat staan daar nog Libertel.. dus waarschijnlijk haalt ie dat ook uit de database, als dat zo is dan heb je misschien een logo van dutchtone erin zitten... anders weet ik het ook niet..
Verwijderd
wellicht staat het nog niet op het scherm omdat de database nog niet is aangepast, wat dan ook niet verwonderlijk is want dutchtone is nog niet overgegaan in Orange... dat moet nog komen.
De netwerknaam op je simkaart overschrijft de naam die in de software van de telefoon is geprogrammeerd. Ik heb een 6510 waar Vodafone als netwerknaam in het toestel staat. Met mijn Vodafone simkaart erin staat er Vodafone in het display. Stop ik in hetzelfde toestel een oude prepay simkaart van Libertel, dan staat er Libertel in het display.
En als ik er een Dutchtone kaart in doe, dan staat er dus Dutchtone, ondanks de netwerknaam Orange in het toestel. Zodra Dutchtone veranderd is in Orange, en ze simkaarten uitbrengen onder die naam, dan zal ik met zo'n simkaart in mijn toestel dus Orange in beeld krijgen.
En als ik er een Dutchtone kaart in doe, dan staat er dus Dutchtone, ondanks de netwerknaam Orange in het toestel. Zodra Dutchtone veranderd is in Orange, en ze simkaarten uitbrengen onder die naam, dan zal ik met zo'n simkaart in mijn toestel dus Orange in beeld krijgen.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ze heten nog geen Orange (gaat wel gebeuren in de toekomst), daarom is het logisch dat de abbonees nog geen telefoon met Orange NL erop krijgen.
Pagina: 1