Toon posts:

[PW] Oneens met slotje.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=557683]

Ik vraag hier niet om een script, ik vraag om een applicatie. En of er uberhaupt zoiets bestaat. Verder ging het topic ook al in de richting van omprogrammeren waar ik graag meer van wil weten. Daarom zou ik deze dus graag heropend willen zien.

-edit-
Hmmz.. had dus in Lieve adjes gemoeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

SM -> LA

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op vrijdag 26 juli 2002 16:04 schreef D2k het volgende:
en toch blijft dit een script request
zie de P&W faq en dat omschrijven moet je gewoon wel lukken als je zelf de combinatie php/mssql al beheerst
P&W is gericht op het zelf maken van dingen en in het oplossen van problemen die daarbij kunnen ontstaan. Maar niet om je bij het handje te nemen als je zelf niet kan coden of om software voor je te gaan vinden.
Kijk bijvoorbeeld eens op [url="http://www.hotscripts.com"]www.hotscripts.com[/url] of in de P&W faq.
Zie voor discussies: [topic=411717/1/25]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
* Osiris heeft het topic niet eens gelezen, maar agrees nu al met D2k :)

/14 is er idd voor om lekker zelf ff te coden en zelf prutsen met programmeertaal-stuff enzow en niet om snel iets voor mekaar te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er hier dan een ander forum waar je dit soort vragen wel in kwijt kan? Want uiteindelijk is dit toch een soort van help-elkaar-forum toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*bzzzzt*

Het is niet de bedoeling dat er vragen worden gesteld met als insteek "ik weet het niet en ik ben te lui om zelf iets te zoeken / bedenken dus dat mogen jullie lekker voor me doen".

Niet gezegd dat jij dat doet, maar met de zinsnede
Ik vraag hier niet om een script, ik vraag om een applicatie.
zet je de toon al verkeerd.

GoT is geen helpdesk.

Juist om verder afglijden tegen te gaan is het beleid de laatste maanden flink aangescherpt om users aan te zetten zelf meer moeite te doen.
Daar is P&W niet de enige in.

[edit]

Hier heeft [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/555532/1?limit=25"]iemand [/url] dat ook ingezien ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1