Hello people,
Ik heb een raar (?) probleem.
Ik heb een test query gemaakt en die werkt prima.
Maar als ik een refresh in mijn browser doe, een enter op de adres balk dan komt er een :
" Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request."
Ik heb het allemaal afzonderlijk getest, ik heb er nu wat includes ingedaan en als ik het weer in 1 script zet dan
werkt het gewoon zonder dat ik een letter van de code veranderd heb behalve de paden naar de includes natuurlijk die ik dan niet meer nodig heb. (alles staat dan in het zelfde script. Weet iemand raad?
// Het aangeroepen script
$query = "INSERT INTO $site_db_table(vnaam, tssnvgsl, anaam, site_username, pssw, man_vrouw,site_role)
VALUES('Piet', 'van', 'Klaasen', 'Bluesbrother', 'wachtwoord', 'man', 'super_beheer')";
// de functie aanroep
connectdb($query);
De functie (nog niet af)
function connectdb($query)
{
$link = mysql_connect($site_db_server,$site_db_user,$site_db_passw)
or die("MySQL error: Kan geen verbinding maken met de database");
print ("Joepie hij doet het");
mysql_select_db("ictkb",$link) or
die("MySQL error: Kan de database niet selecteren");
$result = mysql_query($query);
echo $result;
echo mysql_error();
}
Nogmaals als dit allemaal in één script zou staan dan is er niks mis mee. Hulp!
Ik heb een raar (?) probleem.
Ik heb een test query gemaakt en die werkt prima.
Maar als ik een refresh in mijn browser doe, een enter op de adres balk dan komt er een :
" Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request."
Ik heb het allemaal afzonderlijk getest, ik heb er nu wat includes ingedaan en als ik het weer in 1 script zet dan
werkt het gewoon zonder dat ik een letter van de code veranderd heb behalve de paden naar de includes natuurlijk die ik dan niet meer nodig heb. (alles staat dan in het zelfde script. Weet iemand raad?
// Het aangeroepen script
$query = "INSERT INTO $site_db_table(vnaam, tssnvgsl, anaam, site_username, pssw, man_vrouw,site_role)
VALUES('Piet', 'van', 'Klaasen', 'Bluesbrother', 'wachtwoord', 'man', 'super_beheer')";
// de functie aanroep
connectdb($query);
De functie (nog niet af)
function connectdb($query)
{
$link = mysql_connect($site_db_server,$site_db_user,$site_db_passw)
or die("MySQL error: Kan geen verbinding maken met de database");
print ("Joepie hij doet het");
mysql_select_db("ictkb",$link) or
die("MySQL error: Kan de database niet selecteren");
$result = mysql_query($query);
echo $result;
echo mysql_error();
}
Nogmaals als dit allemaal in één script zou staan dan is er niks mis mee. Hulp!
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.