Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

o2 reclame sms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg spontaan vandaag het volgende sms-je van o2

"Zon nodig? Sms voor 2 aug het spaanse woord voor JA nnar 1087 en win een reis van Elmarreizen.nl Voorwaarden: o2.nl
Geen commerciele SMS van o2? Sms NEE naar 1000"

Ik vind het zo'n onzin dat o2 zomaar sms-jes kan sturen ook al is er hier een manier om het uit te zetten

Zijn er meerdere mensen die dit sms-je al gehad hebben?

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Heb het ook gehad en heb zelfs 2 x erop ja teruggestuurd naar dat nummer.... mijn beltegoed vervalt namelijk morgen en ik moet nog ¤1,52 opmaken >:)

Daarna doe ik toch niets meer met dat kaartje aangezien ik en ben abo heb, dat ik in die Postbank telefoon gestopt heb.
(ik deed alleen mee voor die telefoon, verder niet)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 17:08 schreef ErHa het volgende:
Heb het ook gehad en heb zelfs 2 x erop ja teruggestuurd naar dat nummer....
Volgens mij heb jij het smsje niet goed gelezen?

Verwijderd

Dat heeft ie wel maar hij denkt dat ie stoer is door "JA" terug te sturen zonder dat ie in de gaten heeft dat dit gewoon door de computer genegeerd wordt zodat er dus niemand last van heeft en zodat ie nog steeds de commerciele sms'jes blijft ontvangen.

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Op vrijdag 26 juli 2002 17:20 schreef V!NNY het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het smsje niet goed gelezen?
heb natuurlijk 'ja' gestuurd naar dat nummer dat ze gaven (1087) je krijgt dan een bevestiging terug dat je deelname ontvangen is.

Van mij mogen ze dus commerciele dingen blijven sturen, die telefoon waar dat kaartje inzit zie ik eens per dag liggen en uit gewoonte kijk ik op het schermpje. Zolang het nummer niet compleet vervalt kan ik dus die rotzooi ontvangen, daarna houdt het vanzelf op :+ (nog een maandje ofzo dus)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

als je die troep niet wilt ontvangen (zoals ook in het SMS'je stond) moet je NEE sturen naar 1000.

• Lewis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06-2023
Wat dus betekent dat men kosten moet maken voor rotzooi waar niet om gevraagd is. Dat zoiets zomaar kan. :(

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

O2 werkt met een opt-out procedure. Die reclame SMSjes staan standaard aan, maar je kan dit bij de aanvraag van een nieuw nummer (of gewoon bij de "help"desk) laten uitschakelen.

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1