Toon posts:

Welke mp3 speler? Kijken naar...?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een mp3 speler te kopen... maar ik wil niet meer geld uitgeven dan EURO 250...

Ik heb al veel gezocht en ben eigenlijk uitgekomen op de (8cm) napa 380 of de freecom beatman 2.... maar ik heb eigenlijk meer geld om uit te geven...

Welke mp3 speler raden jullie mij aan.. ik kijk eigenlijk het meest naar de geluidskwaliteit en de kwaliteit van de speler zelf (dus shockfree.. hoe snel die kapot gaat etc.).. ook kijk ik wel naar de hoeveelheid ruimte... ofcourse :)

Het mag een 8cm cd/mp3 speler zijn... maar ook gewoon puur een mp3 speler...

Btw. Zijn er ook mp3 speler van 10 gig rond de 250 euro????

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 26 juli 2002 15:56 schreef korn het volgende:
Btw. Zijn er ook mp3 speler van 10 gig rond de 250 euro????
Dat noemen ze voor een duppie op de voorste rij willen zitten :D

Voor 499 heb je de iPod met 10GB, en dat is vergeleken met een paar maanden geleden al goedkoop. Ik heb er een tijdje mee geklooid en ga 'm zeker kopen.

Het is het geld dik waard.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Yup.... ik heb er toevallig net wat overgelezen... maar die valt dus helaas niet binnen mijn budget....

Verkopen ze dan geen 5gb juxebox? >:)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Kom kom.. je mag [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find"]http://gathering.tweakers.net/forum/find[/url] echt wel even gebruiken hoor. Deze week zijn er al 2 topics langsgeweest met zelfde vraag... als je zelf niet eens voldoende hebt georienteerd om een keuze te maken tot een solidstate-MP3-speler, een cd-mp3speler of een hdd-mp3speler dan vind ik dit echt een "ik heb 250 euro, zoek maar wat leuks voor me uit"-topic.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.