Direct op voicemail inspreken

Pagina: 1
Acties:
  • 4.512 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07 14:43
Ik herinner me dat ik een tijd geleden eens gelezen of gehoord heb dat je direct op iemand z'n voicemail kunt inspreken. Zonder dat de telefoon bij die persoon dus overgaat. Weet iemand toevallig hoe je dit precies doet?

(of misschien kan het toch wel niet, heb ik het gewoon verkeerd begrepen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41032

433

(bij KPN mobiel iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Ok, bedankt. Maar ik zoek het eigenlijk voor een vast nummer ;) Weet iemand toevallig of en hoe het daar werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
^^^^

Kijken of er op deze mooie zaterdag nog iemand antwoord kan geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Nou, ik heb na een week een reactie van KPN gekregen met daarin de oplossing: kijk even op de website onder het kopje Voicemail. Allemaal leuk en aardig, maar daar was ik natuurlijk al lang geweest en daar staat het dus niet. Ik ga er dus maar vanuit dat het niet kan, maar als iemand nog een tip heeft: graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:55
kan wel hoor, maar dan moet je zijn/haar voicemail nummer hebben, ik krijg regelmatig een melding dat iemand mij gebeld heeft maar niets heeft ingesproken ofwel hebben ze per ongeluk direct naar mijn voicemailbox gephoned :-)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30890

Je hebt ook een dienst, volgens mij van KPN zelf, die kun je bellen en een bericht inspreken + telefoonnummer intoetsen. Vervolgens gaat die service (heet dat niet berichtenservice?) net zo vaak bellen totdat de betreffende persoon omneemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
JanAlesi schreef op 17 november 2002 @ 00:38:
kan wel hoor, maar dan moet je zijn/haar voicemail nummer hebben, ik krijg regelmatig een melding dat iemand mij gebeld heeft maar niets heeft ingesproken ofwel hebben ze per ongeluk direct naar mijn voicemailbox gephoned :-)
En hoe kom je dan aan dat nummer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:55
Das een goeie :? ik weet het niet meer, volgens mij hebben ze die ooit een keertje gegeven toen ik (toen nog) libertel aan de lijn had met een vraagje.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5721

Ja dat is het systeem bij Vodafone / Libertel, je hebt daarbij een los nummer voor je voicemailbox, als je dat nummer wilt weten moet je even met *#61# [zenden] de doorschakeling bekijken, dan krijg je ook dat nummer te zien. Voor vaste KPN voicemail geldt dit hele verhaal volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien bedoeld de topicstarter de actie van Dutchtone, die hebben er namelijk ooit landelijk mee geadverteerd dat je direct iemand z'n voicemail kan inspreken. Ik heb nog niet helemaal door waarom je dat zou willen doen, maar blijkbaar zitten er nogal wat mensen om te springen...

Het heet Dutchtone Direct maar hoe het werkt weet ik niet. d* heeft een gratis nummer voor de klantenservice, dus dat mag toch ook geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Ik heb nog niet helemaal door waarom je dat zou willen doen, maar blijkbaar zitten er nogal wat mensen om te springen...
Als je bijvoorbeeld iemand om 04:00 wilt bellen terwijl je die persoon niet wilt storen maar wel iets wilt inspreken :) Normaal gaat eerst 5x de telefoon over en sommige mensen slapen licht :)
Pagina: 1