[VB] Waar slaat VB zijn temp file op ?

Pagina: 1
Acties:

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Ik hoop dat ik deze topic in het goede forum plaats maar ik heb het volgende probleem.

Ik heb me computer gelockt (Windows 2000) als ik nu me password wilt intypen pakt die die niet dus.
Heb ik ff op het veld gebruikersnaam gezet en toen ff wat ingetypt maar nu krijg ik allemaal rare letters.

Op de achtergrond heb ik me VB 6 draaien die al ongeveer 45 min. niet heeft opgeslagen.

Mijn vraag is: Slaat VB 6 misschien een temp file op die ik kan koppieeren zodat ik een recenter bestand heb van me Project ?

En kan ik deze dan nog wel gebruiken ?

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 08:15

LauPro

Prof Mierenneuke®

Dit heeft meer met software te maken dan met programmeren ;), maar gewoon in je temp map denk: $windowsroot$\temp (ofzo)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

ff ander keyboard proberen?

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 17:59

Gerco

Professional Newbie

Voor zover ik weet slaat VB geen temp files op.

Nu heb je iig geleerd dat je moet saven :) Ik heb VB ingesteld om steeds als je op F5 drukt (Run) eerst even te saven. Heel handig.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 15:27 schreef Yarvieh het volgende:
ff ander keyboard proberen?
Geprobeer maar nogsteeds dezelfde tekens :'(

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 15:28 schreef Gerco het volgende:

Nu heb je iig geleerd dat je moet saven :) Ik heb VB ingesteld om steeds als je op F5 drukt (Run) eerst even te saven. Heel handig.
Ja dat ga ik ook gelijk instellen als dit over is

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 08:15

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op vrijdag 26 juli 2002 15:28 schreef Gerco het volgende:

Dat is niet heel handig, dat is noodzaak! Vooral als je met APÍ's gaat klooien want dan wil vb wel is chashen ;(

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:31

Crazy D

I think we should take a look.

VB houdt zeker wel temp files bij (en wel in de Temp dir). Start maar eens een nieuw project, lekker wat controls toevoegen en zo, plaatje hier en daar, en gooi dan (zonder het project eerst te saven) de temp dir leeg, grote kans dat je opnieuw je formpje in elkaar kunt knutselen (beter gezegt, dat heb ik dus een keer gehad dat ik ff mn temp aan het opruimen was alleen vergeten was VB eerst even te sluiten |:().

Exact expert nodig?

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Jippie het is gelukt via ASCII codes dus nu is me PC geunlockt dus kan opslaan maar bedankt voor jullie hulp :9

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 17:59

Gerco

Professional Newbie

Op vrijdag 26 juli 2002 15:31 schreef LauPro het volgende:
Dat is niet heel handig, dat is noodzaak! Vooral als je met APÍ's gaat klooien want dan wil vb wel is chashen ;(
API's is meestal geen probleem. Als je met subclasses en andere callbacks gaat klooien kan het goed misgaan. Dus die instelling is inderdaad bittere noodzaak.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Als er een bug in zit en je gebruikt subclassing, dan crashed meteen de hele IDE. Echt irritant. :)
Pagina: 1