[Hiteker] Mijn geluid wordt telkens gedempt

Pagina: 1
Acties:

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:10

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Mijn vorige Hiteker had last van schokkerig beeld en krakend geluid bij de regio1 dvd 'Yanni Live at the Acropolis'. De dvdspeler kon niet meer gemaakt worden.. nu heb ik inmiddels weer een nieuwe ontvangen.

Ook bij deze schokt het beeld, maar dat is nog niet eens het ergste. Wanneer ik nu Yanni er in doe en afspeeld dempt de Hiteker continu het geluid wanneer de drummer bijvoorbeeld op de drums slaat. Je hoort nog wel de muziek, maar opeens heeft de Hiteker het geluid veel zachter gemaakt. Ik heb het zowel als op de tv als op het Sony Dolby Surroundsetje. Dat is nooit zo geweest met Yanni.

Wat kan ik hier aan doen? Helaas (of gelukkig) hebben de meeste mensen hier geen last van.. dus zoeken was zinloos.

Op de doos staat dat de Hiteker alleen regio2 ondersteund, terwijl hij toch echt regiovrij is. Yanni is regio1. Heeft de Hiteker soms zoveel problemen met regio1 ofzo?
Als dat zo is, is het kei jammer. Hij speelt verder alles goed af, mp3, cdr, cdrw, vcd, svcd. Daarbij wordt het geluid overigens niet gedempt (ook niet bij m'n Herbie dvd). Helaas kan ik niet verder testen, omdat ik maar 2 dvd's dus heb..

specs

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
hiteker klinkt iig wel als 'n topmerk :)

Heb je die DVD al in 'n andere speler gehad? Misschien kun je het line-output volume wel regelen, en dat ie nu te hard staat, en dat de speler om vervormen tegen te gaan de pieken eruit filtert? Weet ik veel. :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:09

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja. Ik ben bang dat het altijd een beetje gezeur is met deze categorie apparaten, als ze het goed doen blijven ze het gemiddeld ook goed doen, maar als er iets mee is...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Andere firmware misschien :?
Kijk anders hier eens [url="http://www.nerd-out.com/darrenk/"]http://www.nerd-out.com/darrenk/[/url]
Daar staat wel van alles bij voor hiteker