Toon posts:

[MSSQL/PHP] Fotoboek

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er eigenlijk wel ergens MSSQL/PHP fotoboeken online te krijgen? google.com geeft alleen iets dat Ariadne heet en verder zijn al die fotoboeken MySQL en die heb ik dus niet en ook geen mogelijkheid om dat te installeren op dit moment. Wellicht over een jaar wel maar nu dus niet. Dus ik zoek een MSSQL/PHP fotoboek en heb zelf teweinig ervaring om er zelf eentje te schrijven. Wie weet er eentje voor mij te vinden??

Of mag je dit hier niet vragen?

Verwijderd

Misschien wwww.hotscripts.com?

Verwijderd

Hmm hoe groot zou het verschil zijn tussen een mysql fotoboek en een mssql fotoboek?

Misschien een ideetje om een fotoboek te downloaden en de queries aan te passen zodat ze op mssql werken? Met een beetje geluk of je alleen een replace op mysql te doen naar mssql.

Niet te lui zijn en vooral niet te snel opgeven! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 15:17 schreef Tranqi het volgende:
Hmm hoe groot zou het verschil zijn tussen een mysql fotoboek en een mssql fotoboek?

Misschien een ideetje om een fotoboek te downloaden en de queries aan te passen zodat ze op mssql werken? Met een beetje geluk of je alleen een replace op mysql te doen naar mssql.

Niet te lui zijn en vooral niet te snel opgeven! :)
das een goeie! En hotscripts heb ik al geprobeerd.
Maar toch vraag ik me af of het wel zou werken, MSSQL en MySQL verschillen toch wel wat enzo?

Hmm... hoe pas je zo'n 50 php files in 1x aan? :{

Verwijderd

Dan gebruik je de manual van php en de manual van mysql, je gokt een beetje, vervangt alles met de hand en gaat testen met boven je scripts error_reporting(E_ALL); succes ermee.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

en toch blijft dit een script request
zie de P&W faq en dat omschrijven moet je gewoon wel lukken als je zelf de combinatie php/mssql al beheerst

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.