volgens mij niet in exchange zelf...
maar je kan wel je ISP vragen of ze alles op dat domein forwarden naar <user>@<hoofddomein>.x
maar je kan wel je ISP vragen of ze alles op dat domein forwarden naar <user>@<hoofddomein>.x
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Gaat niet lukken denk ik. Demon levert via SMTP rechtstreeks al onze mail af op het IP adres van de Exchange server.Op vrijdag 26 juli 2002 15:16 schreef axis het volgende:
volgens mij niet in exchange zelf...
Iemand anders nog een idee?
gaat wel lukken denk,
Ik heb hetzelfde bij een klant gedaan
alle mail gaat naar een popboxje, en daarvandaan opgehaald en doorgestuurd over het netwerk
alle mail gaat naar een popboxje, en daarvandaan opgehaald en doorgestuurd over het netwerk
Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen
be more specific pleaseOp vrijdag 26 juli 2002 15:32 schreef Roaming het volgende:
gaat wel lukken denk,
alle mail van domein x word doorgestuurd naar een pop3 mailboxje (maakt niet uit welke)
de exchange server haalt het op met een pop3 connector en levert het af bij 1 user(of bij verschillende wat jij wilt)
maar dan heb je wel een pop3 connector nodig.
ps waarom zou je dit willen?
kan je aan 1 mailbox niet gewoon even wat meer smtp adressen hangen ?
de exchange server haalt het op met een pop3 connector en levert het af bij 1 user(of bij verschillende wat jij wilt)
Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen
1 persoon in de organisatie moet een aparte business unit opzetten. Het leek me makkelijk als alles bij default voor de domains voor die nieuwe organisatie bij haar terecht zou komen. Ik heb het inmiddels opgelost door haar een aantal vaste adressen toe te kennen.Op vrijdag 26 juli 2002 15:39 schreef Roaming het volgende:
alle mail van domein x word doorgestuurd naar een pop3 mailboxje (maakt niet uit welke)
Gewoon effe zoeke op "catchall" op support.microsoft.com levert [url="http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q324021"]q324021[/url]
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Lijkt mij ook jah, beetje zoeken/searchen en je hebt het antwoord te pakken.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()