nieuwe pc doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:43
sinds dinsdag heb ik een nieuwe pc en alles liep goed.
Vanmorgen nog lekker cs gespeeld, maar toen ik vanmiddag mijn pc weer aanzette maakte de hdd een vreemd geluid als ervan werd gelezen. Ik zet de pc uit en haal het geheugen en de hdd eruit en zet het daarna weer terug sluit alles aan en zet de pc aan en PIEP. het een en ander geprobeerd zoals clear CMOS. Hij piept nu niet meer maar ik krijg geen beeld op 1x na toen stonden er allemaal wazige beelden op mijn scherm. Wie kan me helpen????
specs:
epox 8k3a
athlon xp 2000+
256 samsung pc 2700
western digital 60gb

Verwijderd

Ik gok dat je hd het begeven heeft (waarom heb je btw je geheugen eruit gehaald?)

• Fanatic_FS
zou kunnen dat de hdd stuk is maar dan zou ik toch nog steeds beeld krijgen en in de bios kunnen.
het geheugen heb ik eruit gehaald omdat ik er ander tegenop stoot als ik de hdd eruit schuif

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Je HDD doet raar en dan ga je het geheugen eruit halen en het CMOS clearen?!?
Tja... Als ik jou was zou ik gewoon van je garantie gebruik maken. Ik neem aan dat je garantie hebt na 4 dagen, toch?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Fanatic_FS
Op vrijdag 26 juli 2002 14:23 schreef Vunzz het volgende:
Je HDD doet raar en dan ga je het geheugen eruit halen en het CMOS clearen?!?
Tja... Als ik jou was zou ik gewoon van je garantie gebruik maken. Ik neem aan dat je garantie hebt na 4 dagen, toch?
het geheugen heb ik eruit gehaald omdat ik anders de hdd er niet uitkrijg. De hdd is trouwens niet nieuw gekocht dus weet ik ff niet of ik nog garantie heb. dat CMOS clearen heb ik ook maar gewoon uit wanhoop gedaan :'(

Verwijderd

Heb je niet toevallig nog een bak staan waarin je die hd kan testen, want ik vind het vreemd dat je mobo het niet meer doet als je hd een vreemd geluid maakt.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 15:39
Op vrijdag 26 juli 2002 14:14 schreef Fanatic_FS het volgende:
sinds dinsdag heb ik een nieuwe pc en alles liep goed.
Vanmorgen nog lekker cs gespeeld, maar toen ik vanmiddag mijn pc weer aanzette maakte de hdd een vreemd geluid als ervan werd gelezen. Ik zet de pc uit en haal het geheugen en de hdd eruit en zet het daarna weer terug sluit alles aan en zet de pc aan en PIEP. het een en ander geprobeerd zoals clear CMOS. Hij piept nu niet meer maar ik krijg geen beeld op 1x na toen stonden er allemaal wazige beelden op mijn scherm. Wie kan me helpen????
specs:
epox 8k3a
athlon xp 2000+
256 samsung pc 2700
western digital 60gb
Ik neem aan dat je je zelf hebt ontaard voor je in je case ging anders is nu iets op je mobo of je VGa kaart gefried ( statich ... ;) ) chek dat maar eens ff kan best dat een mem module kapot is daar door en test ze ff 1 voor 1 en start anders ff zonder mem op en kijk of je in bios komt en anders een andere VGA.

• Fanatic_FS
ik heb de hdd net ff in een andere pc als slave gehangen maar dan start de pc niet op. SMART geeft trouwens wel aan dat de status ok is. :?
Pagina: 1