Toon posts:

SQL error: Unknown column 'sessid' in 'where claus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Was met een php installatie bezig, na deze afgerond te hebben kreeg ik deze melding toen ik naar mijn forum wilde gaan.

Gebruik ik nu twee databases door elkaar of wat?, zoja hoe kan ik dan 1 database verwijderen.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:02

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Er zit een fout in een query, een kolom (SessionID) bestaat niet in de opgevraagde tabel en voor de rest is er weinig zinnigs over te zeggen zonder een stukje code en tabelstructuur.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Probeer het nog eens duidelijk en wat uitgebreider uit te leggen, hier kan ik geen chocola van maken.

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een forum gekocht een jaar of anderhalf geleden, dat heb ik al eens op mijn server geinstalleerd gehad, maar na het nu ongeveer 5 maanden niet gebruikt te hebben heb ik het weer eens online gegooit, ik moest dus ook een nieuwe database aanmaken, maar waarschijnlijk bestond de oude database nog, en ik denk dat ik nu twee databases door elkaar gebruik, zou dat kunnen, en zoja hoe kan ik dan 1 database van die twee verwijderen.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op vrijdag 26 juli 2002 14:13 schreef Spooty het volgende:
Ik heb een forum gekocht een jaar of anderhalf geleden, dat heb ik al eens op mijn server geinstalleerd gehad, maar na het nu ongeveer 5 maanden niet gebruikt te hebben heb ik het weer eens online gegooit, ik moest dus ook een nieuwe database aanmaken, maar waarschijnlijk bestond de oude database nog, en ik denk dat ik nu twee databases door elkaar gebruik, zou dat kunnen, en zoja hoe kan ik dan 1 database van die twee verwijderen.
MIsschien contact opnemen met de makers?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:02

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Op vrijdag 26 juli 2002 14:13 schreef Spooty het volgende:
Zou kunnen dat je er 2 gebruikt, maar dan is er of iets fout ingesteld of het forum is fout geschreven.. :)

Een database weggooien? Ik geloof dat de SQL was: Drop database databasename, maar dat moet je maar even nazoeken anders, voordat ik het voor de verkeerde db opzoek. (zal vast wel syntaxverschillen inzitten)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1