Toon posts:

DURON 1200 Mhz??

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment draai ik een DURON 800 op een EPOX 8k7a3 met DIMM 256 SDRAM 133 Mhz. Ik was al van plan er geheugen bij te kopenn (min. 256)maar ik zit te twijfelen of ik er een Duron 1200 Mhz bij ga kopen.

Mobo ondersteunt max. Duron / athlon 1200 (volgens boekje)en op het moment is de Duron 1200 redelijk goedkoop. Maar wegen de kosten op tegen het snelheidswinst? En kan die Duron 1300 er echt niet op (met vlieg- en kunstwerk ofzo)? Of kan ik beter wachten en over een tijd meteen een nieuw mobo, cpu en ram kopen? Ik gebruik hem eigenlijk alleen voor gamen. Met de vga zit het wel goed...8-)

Ik zit er echt in mijn maag. I need help!! Reacties worden zeer zeker op prijs gesteld. Ik hoor graag iets van jullie.

Thnx,
Lomenaar

Verwijderd

Je EPOX 8k7a3 moederbord ondersteunt ook Athlon XP's. Ik zou gewoon een XP1800+ erin zetten.
Wellicht dat een bios upgrade nodig is (kiijk maar ff op [url="http://www.epox.nl"]www.epox.nl[/url])

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Duron 1200 is op athlon XP gebaseerd, dat moet je mobo wel ondersteunen anders werkt het niet.

Natuurlijk weer te laat :{

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Upgrade upgrade. Wat moet ik doen, kopen of wachten en wat moet ik dan kopen of waar moet ik dan op wachten? Allemaal vragen waar jij het beste een antwoord op kunt geven; wees een standvastig man en néém die beslissing, laat het niet aan ons over te beslissen wat jij moet doen, behoud die keuzevrijheid!

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.