Weet iemand hoe ik mn Deskpro 4000 (6233MMX) op 100 Mhz fsb kan krijgen? Ik wil er een 400 inzetten en ik krijg alleen 4x 66 dus 266 mhz voor elkaar en dat is wat zonde.
Zet de multiplier eens op 2
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Hoe, er zitten gewoon 4 jumpers op het mobo met 16 mogelijkheden en ik heb ze allemaal al getest
BTW er zit een LX chipset op zag ik net
Dan houdt 't op. Die ondersteund geen 100MHz FSB.Op vrijdag 26 juli 2002 14:23 schreef SySTeRRoR het volgende:
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Idd.. Maximaal 83MHz FSB..
Maar een compaq kennende kun je niet zoveel met de FSB doen helaas..
Maar een compaq kennende kun je niet zoveel met de FSB doen helaas..
In principe wel.. De LX kan tot de celly533 (ppga versie) werken...Op vrijdag 26 juli 2002 15:50 schreef SySTeRRoR het volgende:
zou hij wel mbv een slot1 > s370 converter een cellie 500 aankunnen?
Alleen weet ik niet hoe kritisch een compaq is
met convertor kun je er zelfs nog een celeron 766 op kwijt.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
nope, dat dan weer niet..Op vrijdag 26 juli 2002 16:17 schreef Breepee het volgende:
met convertor kun je er zelfs nog een celeron 766 op kwijt.
Die heeft te coppermine core, en ik verwacht niet echt dat die compaq coppermine support heeft.. (zeker de LX niet!)
Nee, dat verwacht ik ook niet, Moet je maar weer een nieuwe Compaq kopen, zo denken ze daar over upgraden bij de dozenschuiversOp vrijdag 26 juli 2002 16:33 schreef Twynn het volgende:
[..]
nope, dat dan weer niet..
Die heeft te coppermine core, en ik verwacht niet echt dat die compaq coppermine support heeft.. (zeker de LX niet!)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
daarom moet je ook die convertor kopenOp vrijdag 26 juli 2002 16:33 schreef Twynn het volgende:
[..]
nope, dat dan weer niet..
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Het is ook maar een tijdelijke bak, over een maandje, wordt het nieuwe pc prive project van mn baas uitgeleverd en tot die tijd moet ik het met dat ding doen.
Pagina: 1