nieuwe receiver voor KEF KHT-2005

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 22:19

kingfriko

100 % BULLY

Topicstarter
Tegelijkertijd met mijn KEF KHT-2005 set heb ik de Kenwood KRFV-5050D (5x100 Watt) gekocht , dit was voornamelijk omdat het een goedkope receiver was met goede specificaties .
Achteraf gezien had ik toch graag wat meer geld uitgegeven en voor de Onkyo 600 E of TX-DS 595 willen gaan .
Het probleem met de Kenwood vind ik dat gewone muziek niet echt mooi overkomt , wat bij de Onkyo wel het geval is .
DVD`s met DTS klinken wel erg goed .
Er zitten ook wat te weinig aansluitingen op de Kenwood .
Zou het het waard zijn om alsnog voor de Onkyo te gaan ?
Het is er voornamelijk dus om dat de muziek uit alle speakers goed word weergegeven , en niet zoals bij de Kenwood dat de center overheerst bij alle instellingen .
(Kenwood is pas 2 maanden oud nou)

kingfriko

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:56

JT

VETAK y0

Damn...sorry hoor, maar hoe vaak moet het nog worden gezegd: ga zelf luisteren. Wij kunnen niet beoordelen of jij het het extra geld waard vind en wij weten ook niet wat jouw smaak is, dat kan je alleen zelf beslissen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 22:19

kingfriko

100 % BULLY

Topicstarter
Ik heb de onkyo al beluisterd (zoals hierboven al staat)
Maar de luistersituatie thuis is toch altijd anders .
Daarom vraag ik of anderen goede ervaringen hebben op de lange termijn met deze receivers .
Sorry dude .

kingfriko

Verwijderd

Het motto zelf luisteren is niet alijd bevredigend, je wilt toch ook weten wat anderen denken over een bepaald product. Topics als "Ik ga strax mijn nieuwe amp ophalen" zijn overbodig. Die hebben immers alles al gehaald.

Verwijderd

Ik heb ook een tijdje aan de Kef 2005 set gedacht, maar kwam van koude kermis terug omdat Kef van nature al dof klinkt. Ik heb een Yamaha RxV620 en die is weer heel scherp van nature.

De Onkyo is een goede keuze voor deze set, maar het ligt er natuurlijk ook weer helemaal aan welke muziekstyl je beluisterd.

Ben je een Clubbert dan is Harmann Kardon de betere keuze, die hebben meer laag. Overigens is de Kef set niet ontwikkeld voor muziek weergave, maar ge-end op HT.

Dat is bij bijna alle 5.1 setjes zo..

Je moet toch echt zelf gaan luisteren. Lees anders ook even wat duitse magazines en niet alleen de engelse, kef is al engels en dan heb je te maken met vooroordelen.