TV out forceren (Nview)

Pagina: 1
Acties:

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:31
Is het mogelijk om de tv-out detectie van mijn videokaart te omzeilen en deze altijd aan te zetten? Ik heb mijn tv-out via een scart-schakelaar aangesloten en wanneer deze niet op PC staat, maar bijv, video of dvd denkt mijn videokaart dat er niets is aangesloten op de TV-out. Ik vind het erg onhandig om steeds in de display settings de Nview setting handmatig weer op "clone" te zetten.
Videokaart: Asus V7100Pro, met tv-out in "clone" modus.

Ik heb al geexperimenteerd met TV-tool maar deze ondersteunt geen Nview.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Verwijderd

Dat zal alleen lukken met zo' n losse VGA -> TV adapter van b.v. Trust. Kost zo tussen de 50 en 120 Euro, afhankelijk van het model. Er staan er wat van bij de Pricewatch geloof ik.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kan ook zonder dure hardware hoor, vink in dat scherm NView waar je clone aanzet ook Detectie forceren aan -> klaar :)

Zo heb ik t altijd staan :)

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

ik ook >:)

/me wil zun ook nog op zun 14 inch monitor wat zien >:)

3 beeldbuizen >:)

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 13:01 schreef its_me het volgende:
Kan ook zonder dure hardware hoor, vink in dat scherm NView waar je clone aanzet ook Detectie forceren aan -> klaar :)

Zo heb ik t altijd staan :)
O sorry hoor, ik was ook weer helemaal gefixeerd op dat woord forceren. :D

Tsssk tssk, hoe kan een mens zo afgeleid worden. :+