Ik heb een flashfilmpje gemaakt en in een weppagina gezet maar hij gaat automatisch resizen naar het browserformaat. Ik kan daar in flash geen instellingen voor vinden, ik wil dat hij een vast formaat houd. Waar stel ik dat in?
in het eerste frame iets van 'allowscale = false' neerplempen (F1 toets vertelt meer)
Daarnaast kun je in je (gegenereerde) HTML-doc gewoon de maten van je movie opgeven in je object-tag.
Daarnaast kun je in je (gegenereerde) HTML-doc gewoon de maten van je movie opgeven in je object-tag.
En dat Object kun je ook een height en Width op geven
...Make every cut count, even if it is one frame...
Precies en wat jij bedoelt is:Op vrijdag 26 juli 2002 12:26 schreef Hangloozz het volgende:
in het eerste frame iets van 'allowscale = false' neerplempen (F1 toets vertelt meer)
code:
1
2
3
| fscommand ("fullscreen", "false"); fscommand ("allowscale", "false"); fscommand ("showmenu", "false"); |
in Frame 1
Dit doe ik altijd, altijd handig.
En check je "Publish" settings, daar kan je ook e.e.a. instellen.
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Dit kan problemen (en een hoop gevloek) geven met de afmetingen van printable movies.Op vrijdag 26 juli 2002 13:03 schreef Murphy het volgende:
[..]
Precies en wat jij bedoelt is:
code:
1 2 3 fscommand ("fullscreen", "false"); fscommand ("allowscale", "false"); fscommand ("showmenu", "false");
in Frame 1
Dit doe ik altijd, altijd handig.
Dus een gewaarschuwd mens telt voor....
Pagina: 1