NAD T562 DVD speler

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hallo,

Wie kan mij nou eens vertellen waarom er zoveel vertraging zit in de daadwerkelijke verkoopdatum van deze speler?

Aangezien mijn huidige speler is overleden en ik graag een nieuwe wil zou ik deze naast mijn T761 receiver willen zetten. In pricipe zou hij begin dit jaar al op de markt komen maar ik heb begrepen dat Nad er op het laatste moment nog iets aan wilde wijzigen. OK lijkt me redelijk maar als ik op de site van Nad kijk dan zou hij medio juli toch wel in de verkoop moeten zijn..... niet dus :( .

edit:
Ze hebben er nu gewoon lekker weer 1e helft van Augustus van gemaakt

Niet gezegd dat ik h'm gelijk koop uiteraard want ik wil wel een volledige test doen maar daar krijg je zelfs de kans niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Is er nou echt niemand die ook intresse heeft in deze speler??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2024

Fireman

We talk about luxury problems

Op zaterdag 27 juli 2002 11:17 schreef Borland het volgende:
Is er nou echt niemand die ook intresse heeft in deze speler??
Gooi eens een linkje neer, ik kan 'm niet zo gauw vinden op de NAD site. Ben jij een fan van NAD?

edit//

Ik heb 'm gevonden, ik keek op de engelse site |:(

Afbeeldingslocatie: http://www.andbenelux.com/images/nieuws/T562.jpg op [url="http://www.andbenelux.com/nl/nad/nieuws/detail.asp?id=59"]http://www.andbenelux.com/nl/nad/nieuws/detail.asp?id=59[/url]

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Nogal ja. Ik heb 12 jaar een Nad receiver gehad en was er altijd erg tevreden over. Sinds kort heb ik de T761 zodat ik me nu met HT bezig ga houden. Uiteraard hoort daar ook een goeie DVD speler bij. Ik heb begrepen dat de T562 ook goed als cd speler te gebruiken is, vandaar dat ik nog even wil wachten tot deze uit komt.

En qua design vind ik Nad trouwens ook top. Maar goed, je houd ervan of je vind het helemaal niks......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Welke heb je gehad? de 705 misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24306

[offtoptic]
hij kan geen eens popcorn maken wat een stront ding zeg :( ;) [/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
De 7220PE, wel 2*20 watts (wel echte :) ). Tot voor kort nog m'n Infinity Delta 60's mee aangestuurd maar was echt aan vervanging toe :( .

Enne popcorn.... nee helaas nog niet maar met een beetje geluk hebben ze een leuke add-on in de toekomst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Als "fan" heb je dit dan ook?

[url="http://pics.shellz.nl/DSCF0005.JPG"]Afbeeldingslocatie: http://pics.shellz.nl/DSCF0005.JPG[/url]
Gewoon een leuk hebbe dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Euhmmm, ik gebruik eigenlijk nooit een muismat. Heb zo'n optisch geval :9

Maarre, gebruik je naast je muismat ook nog Nad spullen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Op zondag 28 juli 2002 00:10 schreef Borland het volgende:
Euhmmm, ik gebruik eigenlijk nooit een muismat. Heb zo'n optisch geval :9

Maarre, gebruik je naast je muismat ook nog Nad spullen??
Heb de 705 reciever gehad en ik moet zeggen een wereld versterker. Maar na verloop van tijd ben ik speakers zelf gaan bouwen (zie home page) en heb ik mijn HIFI ge-upgrade.
Ik ben van NAD naar REGA gegaan. Daar heb ik de MIRA en de RADIO en de PLANET van.

Ik vind dat ik nu iets meer HIFI heb. En het is altijd zo, je hebt baas boven baas. Het blijft ook altijd een persoonlijke smaak.

Even een PIC gevonden :)

Afbeeldingslocatie: http://panskydvur.unas.cz/pic/bazar/nadw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Ik zie het al, jij houdt ook van éénvoud. Ik heb nog nooit iets mogen horen van Rega maar het ziet er wel strak uit. Alleen een toploader cd speler lijkt me absoluut niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Borland schreef op 28 juli 2002 @ 23:49:
Ik zie het al, jij houdt ook van éénvoud. Ik heb nog nooit iets mogen horen van Rega maar het ziet er wel strak uit. Alleen een toploader cd speler lijkt me absoluut niks.
Het motto van NAD: "pure and simple" daar hou ik idd van. Maar waarom vind je een toploader nix?

Ik heb deze
Afbeeldingslocatie: http://www.corahifi.com/planet.jpeg
't is 't oude model maar rete goed.

Dit is 't nieuwe, ook wel strak maar net wat anders. 't gaat natuurlijk om het luister genot.

Afbeeldingslocatie: http://www.audioenz.co.nz/2001/images/rega_planet2000.jpg

Voordeel van Top lader vind ik is dat het mechanisme van de lade niet kapot kan gaan; logisch er zit geen lade op :)

Ik heb 'm icm de MIRA

Afbeeldingslocatie: http://www.audio-ideas.com/reviews/integrateds/graphics/rega-mira.jpg

De modellen met de "koelribben" zijn de oude. De nieuwe vind ik persoonlijk net iets minder. Als ik even op het uiterlijk afga.

Maar heb je inmiddels al wat meer info over de DVD speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Een toploader zal kwalitatief wel goed zijn maar ergonomisch voor mij niet zo. Moeilijk in kleine ruimtes je ceedees in de speler doen en ik krijg er een beetje de oude VSH video recorder gevoel van :) . Ik heb zelf nog nooit problemen met een frontloader gehad, op computer cdromspelers na dan :)

Ik heb vorige week een mailtje naar ANDBenelux gestuurd met de vraag hoe het zit met de speler. Ik kreeg vrij snel bericht terug (wat ik overigens niet verwacht had) waarin stond dat de speler waarschijnlijk vrijdag op Schiphol binnenkomt zodat ze binnen enkele weken kunnen gaan uitleveren. Eindelijk nieuws, want anders had ik voor een ander merk gegaan. Ik bedoel...... je kan nog wel maanden op die gasten gaan wachten maar ik wil toch DVD'tjes kunnen draaien. Het lijkt me nu het beste nog even te wachten tot deze in de winkel staat. Hij is alleen een beetje prijzig nl. EUR 895,- advies en waarschijnlijk verkoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman

Fireman

Borland schreef op 01 augustus 2002 @ 13:24:
Een toploader zal kwalitatief wel goed zijn maar ergonomisch voor mij niet zo. Moeilijk in kleine ruimtes je ceedees in de speler doen en ik krijg er een beetje de oude VSH video recorder gevoel van :) . Ik heb zelf nog nooit problemen met een frontloader gehad, op computer cdromspelers na dan :)

Ik heb vorige week een mailtje naar ANDBenelux gestuurd met de vraag hoe het zit met de speler. Ik kreeg vrij snel bericht terug (wat ik overigens niet verwacht had) waarin stond dat de speler waarschijnlijk vrijdag op Schiphol binnenkomt zodat ze binnen enkele weken kunnen gaan uitleveren. Eindelijk nieuws, want anders had ik voor een ander merk gegaan. Ik bedoel...... je kan nog wel maanden op die gasten gaan wachten maar ik wil toch DVD'tjes kunnen draaien. Het lijkt me nu het beste nog even te wachten tot deze in de winkel staat. Hij is alleen een beetje prijzig nl. EUR 895,- advies en waarschijnlijk verkoopprijs.
We wachten de PICS af van het "echte" werk. Dus als je 'm binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Fireman schreef op 01 augustus 2002 @ 13:42:
[...]

We wachten de PICS af van het "echte" werk. Dus als je 'm binnen hebt.
Hehehehe, nog een paar weekjes wachten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Wat kost zo'n DVD spelertje nou ? Ik wil zelf namelijk ook een CD/DVD-speler kopen, en aangezien ik al een NAD C350 en een C420 heb staan, wil ik daar ook wel weer een NAD van maken :)

NAD rules _/-\o_

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:29
Mee eens....

De nieuwe 541i cd speler is trouwens ook een wereld ding. Twijfel daartussen en de Marantz CD6000 (heb een Marantz receiver, dus staat wel zo mooi).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Hij gaat waarschijnlijk EUR 895,- kosten. Niet echt goedkoop dus, maar uitermate geschikt als cd speler. Dan is het uiteraard de vraag of je niet 2 losse componenten wil hebben. Nou ik heb de keuze al gemaakt.... ik wil een hele goeie dvd speler. Als ik de dvd van Roger Waters draai dan wil ik ook dat m'n audio perfect klinkt en dat schijnt (gezien de decoders e.d.) bij deze wel goed te zitten.

En ik vind h'm gewoon mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://www.andbenelux.com/images/products/large/T562groot%2Ejpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Kinky prijsje .... da's nog n stuk duurder dan de versterker die hier staat :/ Nee, ik denk niet dat die binnen nu en 1,5 jaar hier komt te staan :D

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Is ook zo, maar als je een Nad cd speler en een Nad dvd speler los koopt zit je er denk ik ook snel aan. Wat ik al eerder zei.... je hebt gewoon een cd + dvd speler in één. Waarschijnlijk is hij over 1,5 jaar een stuk goedkoper maar ikzelf heb daar niet zoveel aan. Ik heb op dit moment een nieuwe dvd speler nodig (nou ja nodig...... :9 :9 :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26283

Heb je eigenlijk problemen gehad met je nad T761, ik lees op audioreview veel negatieve reacties over. Veel mensen hebben hem enkele keren moeten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:29
DVD en CD in één schijnt nog steeds geen goede combinatie te zijn, zelfs DVD spelers tot €1000 kunnen qua audio niet op tegen sommige €300 CD spelers (Marantz CD5000, NAD 521i).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Nee ik heb geen problemen met m'n T761. Ik weet dat de AB die er toen bij zat niet deugde maar daar zit standaard nu een andere bij. Ik heb dat soort dingen ook op audioreview gelezen maar soms vind ik het een beetje een site waar je te veel gekleurde verhalen hoort. De één loopt weg met een product en de ander brand hem totaal af. Nah voorlopig ben ik uitermate tevreden.

De combi cd/dvd wordt hoop ik met deze speler beter gezien de converters die erin verwerkt zijn. Ik zie het wel wanneer hij uitkomt. Vind het in ieder geval wel de moeite waard om te wachten.
Pagina: 1