Toon posts:

Reason 2 te koop in Hilversum e.o.?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik Reason 2 zou kunnen kopen in Hilversum (en omstreken)? Kick Music heeft 'm niet op voorraad en degene die 'm zou kunnen bestellen is op vakantie... :?

Ik ben bang dat als ik 'm online bestel dat het weken gaat duren voordat ik 'm echt heb...

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op de Neuweg zit ook nog een muziek shop, mischien heeft die het.. Weet alleen niet meer de naam |:(

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

heb je visa?

[url="http://www.thomann.de"]www.thomann.de[/url]

is over over een paar dagen in huis.. of anders bij [url="http://www.feedback.nl"]www.feedback.nl[/url] ?

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
lekker goedkoop ! is maar 399.00 EUR >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 13:03 schreef Trancentral het volgende:
lekker goedkoop ! is maar 399.00 EUR >:)
399 euro? Waar? Bij thomann is 'ie 411. Plus 8 euro verzendkosten.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Bij Connection Bult is ie 399,- en is in H'sum :)

[url="http://www.connectionbult.com/media/mediamain.html"]http://www.connectionbult.com/media/mediamain.html[/url]

Die bedoelt Baklap.

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 13:07 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

399 euro? Waar? Bij thomann is 'ie 411. Plus 8 euro verzendkosten.
klik je dan op de duitse vlag of op de engelse.. de engelse is duurder, raar maar waar

• Baklap

Baklap

Op vrijdag 26 juli 2002 13:23 schreef Redje het volgende:
Bij Connection Bult is ie 399,- en is in H'sum :)

[url="http://www.connectionbult.com/media/mediamain.html"]http://www.connectionbult.com/media/mediamain.html[/url]

Die bedoelt Baklap.
JUIST Thx :)

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik ben momenteel in het bezit van Reason 1, is het echt het geld waard om Reason 2 aan te schaffen?

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Als je al een licentie hebt van Reason 1.0, dan is de upgrade naar Reason 2.0 zeker het geld waard.

[url="http://www.electricsound.com/Nieuws/reason_update2.html"]http://www.electricsound.com/Nieuws/reason_update2.html[/url]

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 15:55

Strikie

Athletics

zelfs op kazaa staat ie :)

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 21:59 schreef Greentumb het volgende:
Je kunt ook gewoon de demo proberen en het programma kopen als je het wilt gaan gebruiken. 8-)

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27

MartNL

Ik heb hem wel voor je.
ALs je er belangstelling voor hebt moet je me maar effe mailen. ;)

Verwijderd

wat is dit nu weer voor een gelul?

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 21:59 schreef Greentumb het volgende:
Volgens mag je dat soort dingen niet hiet zeggen, maarja het is idd wel een stuk godkoper.

Maar weer ff ontopic je zou hem gewoon kunnen bestellen bij bovengenoemde zaken of je stapt ff in de auto en haalt em ergens anders.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Op zaterdag 27 juli 2002 00:52 schreef MartNL het volgende:
Ik heb hem wel voor je.
Niet illegale software distributie impliceren. |:( Je mentaliteit zuigt dan behoorlijk! :( :(

Gelijk user bannen van het forum!

• Trancentral
  • Niet online
en jij hebt zeker alles officeel he |:( }:O
maar klopt je mag niet warez requests etc. op dit forum doen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 27 juli 2002 00:52 schreef MartNL het volgende:
Ik heb hem wel voor je.
Officiele waarschuwing voor je. Lees de FAQ eens :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Op zaterdag 27 juli 2002 13:06 schreef Trancentral het volgende:
en jij hebt zeker alles officeel he |:( }:O
Jazeker. En dat zouden meer mensen moeten doen ... ;)
Je betaalt toch ook voor je hardware synths of jat je die ook?
Native Instruments moest laast al bijna stoppen omdat er meer copieen van hun software rondzwerven dan legale versies.

• Baklap

Baklap

Op zaterdag 27 juli 2002 16:55 schreef erniemars het volgende:

[..]

Jazeker. En dat zouden meer mensen moeten doen ... ;)
Je betaalt toch ook voor je hardware synths of jat je die ook?
Native Instruments moest laast al bijna stoppen omdat er meer copieen van hun software rondzwerven dan legale versies.
offtopic:
Ik ben het daar wel mee eens (en geloof me ik heb ook niet alles officieel maar wel het meeste. In ieder geval de dingen waar ik op 1 of andere manier geld mee verdien.

Verwijderd

Vind ik ook, ik heb ook originele Cubase SX FM7, PRO52, The GRand, Waves Gold etc. Waarom ?

1 ik verdien er mijn geld mee
2 als iedereen gaat downloaden en cracken dan hebben de makers ook geen geld meer voor nieuwe ontwikkelingen
3 Niet gekraakte software vaak veel stabieler
4 updates

• Trancentral
  • Niet online
ja dat is natuurlijk wel weer waar :o

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:09

Shunt

Boe

erm het probleem is gewoon de software is ZO BELAGELIJK DUUR dat de gemiddelde gebruiker er gewoon geen geld voor heb en dan haalt hij een kopie jah DUUH
voorbeeld jij ben een arme student die win xp wil en via school kan je hem niet krijgen nou heb jij dan zin om 400 ¤ neer te leggen :? nou ik niet nu heb ik hem wel gewoon via school officieel net zo als al mijn os'jes

maar games vind ik veel te duur (zeg hier verder niets over bang voor een OW ;) )
mare het is het zelfde als met music cd's als je 40 ¤ uit moet geven voor een cd dan koopt de gemiddelder gebruiker hem niet meer SIMPEL ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Baklap

Baklap

Op zaterdag 27 juli 2002 20:04 schreef Shunt het volgende:
erm het probleem is gewoon de software is ZO BELAGELIJK DUUR dat de gemiddelde gebruiker er gewoon geen geld voor heb en dan haalt hij een kopie jah DUUH
voorbeeld jij ben een arme student die win xp wil en via school kan je hem niet krijgen nou heb jij dan zin om 400 ¤ neer te leggen :? nou ik niet nu heb ik hem wel gewoon via school officieel net zo als al mijn os'jes

maar games vind ik veel te duur (zeg hier verder niets over bang voor een OW ;) )
mare het is het zelfde als met music cd's als je 40 ¤ uit moet geven voor een cd dan koopt de gemiddelder gebruiker hem niet meer SIMPEL ;)
volgens mij verwar jij het ¤ teken met het gulden teken want als alles zo duur was als jij net zei dan was ik arm.

Enne een ferrari is ook duur... die steel je dan toch ook niet :? Of zie ik het weer verkeerd.... NOFI

• Trancentral
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 20:43 schreef Baklap het volgende:

[..]

volgens mij verwar jij het ¤ teken met het gulden teken want als alles zo duur was als jij net zei dan was ik arm.

Enne een ferrari is ook duur... die steel je dan toch ook niet :? Of zie ik het weer verkeerd.... NOFI
zie je verkeerd :P een ferrari kun je niet gratis krijgen :Z

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:09

Shunt

Boe

Op zaterdag 27 juli 2002 21:10 schreef Trancentral het volgende:

[..]

idd het brobleem is dat mensen geen geld hebben om zo maar effe een nieuwe os en andere softe goederen te kopen
ik vraag me dus af of de uit gevers van software zich zelf niet gewoon N*UK*N want ze maken alles steeds duurder en dat zorgt er voor dat mensen meer ilegale cd's kopen

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Kunnen we de topic misschien een beetje ontopic houden ipv te gaan lopen klagen over de hoge prijzen van legale software?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 19:21 schreef XenoDaSouljah het volgende:
Vind ik ook, ik heb ook originele Cubase SX FM7, PRO52, The GRand, Waves Gold etc. Waarom ?

1 ik verdien er mijn geld mee
2 als iedereen gaat downloaden en cracken dan hebben de makers ook geen geld meer voor nieuwe ontwikkelingen
3 Niet gekraakte software vaak veel stabieler
4 updates
Waar verdien jij geld aan als ik vragen mag?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 27 juli 2002 23:17 schreef Post-It het volgende:
Waar verdien jij geld aan als ik vragen mag?
Ik quote uit zijn profile:

Beroep: Producer/Engineer

Verwijderd

Topicstarter
Hm, grappig waar zo'n topic allemaal toe leidt... :)

Maar ik zal die zaak in Hilversum dinsdag even bellen! Bedankt voor de tip!

Ennuh... ik heb ook ALLES legaal op mijn computer! Ja, eerlijke mensen bestaan nog. (En veel vrije harde schijf ruimte ook.. >:)) En dat terwijl ik dus NIET mijn geld met iets van mijn software verdien! Hetgeen het nog meer achtenswaardig maakt. B-)

Reason zal wel bij verre het duurste pakket zijn wat ik ooit heb gekocht...! Waves Gold, Cubase SX, FM7: ik zou ze maar wat graag willen hebben! Yes, yes, yes! Maar da's voor mij allemaal veeeeel te duur. Dus... die heb ik niet! Simpel. Als je iets niet kunt betalen (ook al zijn dat spelletjes) dan moet je gewoon een andere hobby zoeken.

Als er een GROTE misvatting is op deze wereld, dan is het wel dat mensen denk dat ze er met de aanschaf van een computer alleen wel zijn. Nee, dus. Er hoort ook nog software bij. Vreemd dat sommigen dat maar niet willen snappen.

En belagelijk schrijf je met ch.

Verwijderd

Exirion schreef op 27 juli 2002 @ 23:18:
[...]

Ik quote uit zijn profile:

Beroep: Producer/Engineer
Dat zie ik dus ook. Met welke kaastrance plaatjes, of misschien iets anders? Of misschien filmmuziek, of voor reclamespots. Jij bent IT'er.. maar wat doe je? Lekker duidelijk dus....

Verwijderd

Trancentral schreef op 27 juli 2002 @ 21:10:
[...]

Misschien is het handiger als al die mensen die Reason enz. te duur vinden, gewoon de Suse-distributie kopen en dan heb je 8 cd's vol proggies en daar zitten 2 cd's bij met audio-software. Verder heb ik via Kazaa het freeware programma Hammerhead kunnen krijgen, dat is een drumcomputer-emulator met de 808 en 909 erin.

En verder gaat het heir niet om een discussie over " het is zo duur, waarom dan niet illegaal?" . Dat kap ik zo af door te zeggen dat de bedrijfjes die al die software ontwikkelen niet zo kapitaalkrachtig zijn als Microsoft, en dus dat geld hard nodig hebben om te overleven, en dus niet om de aandeelhouders tevreden te houden...

Verwijderd

Exirion schreef op 27 juli 2002 @ 13:16:
[...]

Officiele waarschuwing voor je. Lees de FAQ eens :z
Waar staat nou dat het hier gaat om illegale software, hij geeft aan dat hij hem heeft. Het zou toch ook het origineel kunnen zijn, en sommige mensen zijn echt roomser dan de Paus hierzo....

• jep
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Sommige mensen verwarren het maken van een copie met het jatten van een doos met software uit de winkel, beide is niet goed te praten maar wel héél iets anders.

• jep
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 10:47:
[...]

Waar staat nou dat het hier gaat om illegale software, hij geeft aan dat hij hem heeft. Het zou toch ook het origineel kunnen zijn, en sommige mensen zijn echt roomser dan de Paus hierzo....
Inderdaad, waarom denken dat hij gelijk slecht bezig is? Kan me echt wel voorstellen dat je dat pakket misschien wilt verkopen omdat je 't dubbel hebt, of wat dan ook. Doet er eigenlijk niet zo toe.
Pagina: 1