[RH 72] Kale X Installeren

Pagina: 1
Acties:

• rene_404
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03-2007
Ben bezig met het installeren van het pakket: Powerchute Business Edition op mijn RH 7.2 machine. Deze heeft verder geen X-Windows omdat deze toch niet gebruikt wordt. Het Powerchute programma heeft nu echter X nodig om te kunnen installeren :(

Nu ben ik aan het kijken op de site van KDE en de CD-Rom van RH7.2 welke packages ik nodig heb om een kale installatie te doen van de X-windows server samen met KDE. Van KDE heb ik al wat gevonden in dit topic: [topic=491013/1/25] Alleen heb ik geen idee welke packages ik nu nog verder nog heb :? (XFree86??)

huh, heb ik dat gedaan?

• richardt
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-03-2025
Kun je niet gewoon die packages installeren waar Powerchute afhankelijk van is (rpm -qRp powerchute).

Als je verder toch geen met X-windows gebruikt kun je ook het beste gewoon een minimale install doen, zonder de uitgebreide KDE omgeving:

xfree86-common
xserver-xfree86
xserver-common
xfonts-base
xutils
xbase-clients

Daar moet het volgens mij wel dan mee kunnen.

• rene_404
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03-2007
Op vrijdag 26 juli 2002 12:00 schreef richardt het volgende:
Als je verder toch geen met X-windows gebruikt kun je ook het beste gewoon een minimale install doen.....
Thx!
Het is idd gelukt zonder een uigebreide KDE omgeving. Heb nu de XFree86 packages geinstallerd tesamen met TWM.

huh, heb ik dat gedaan?