Toon posts:

E-Smith wil niet op 560mb HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 560mb Harde schijf waar ik E-smith op wil zetten maar wanneer hij e-smith wil installeren zegt hij dat de HD te klein is terwijl hij maar 375mb moet installeren. En de HD doet het nog goed dus daar ligt het ook niet aan. Wat kan het probleem zijn

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 10:02

hbokh

Unox: the worst OS!

Suggestie:
Heb je d'r soms 128MB RAM in zitten en wil E-Esmith een
swap-partitie van 256MB aanmaken soms?

This is my sick nature.

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja stom tuurlijk bedankt

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 10:02

hbokh

Unox: the worst OS!

;)

Haal je er 64MB uit. Lijkt me nog ruim voldoende.

This is my sick nature.

Verwijderd

Topicstarter
Mwah dat zal niet lukken want heb 2 reepjes van 256 mb

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er eigenlijk hoe ik een bootdisk van e-smith kan maken E-smith 5.5? Want wil hem nu op mijn 486 zetten maar die kan niet booten van de cd-rom

Verwijderd

Boot Disk: [url="http://www.e-smith.org/docs/howto/CD_burning_howto.php3#AEN128"]http://www.e-smith.org/docs/howto/CD_burning_howto.php3#AEN128[/url]

Zou mezelf wel afvragen of je 5.5 op een 486 wil draaien. Heb het geinstalleerd op Celly 800 met 128 mb. Traaaagggggg. :(
Niet te geloven. Inloggen met Putty op 100 Mbit netwerk duurde gewoon 10 a 20 seconden.

Maar ja, kwestie van proberen.

Verwijderd

dat inloggen lijkt me een kwestie van resolving. pas je /etc/hosts file aan, dan zou dat opgelost moeten zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 22:27 schreef Nokia het volgende:
dat inloggen lijkt me een kwestie van resolving. pas je /etc/host file aan, dan zou dat opgelost moeten zijn.
Dacht dat eerst ook. Maar op e-smith 5.1.2 gaat dit prima. Bestanden vergeleken en zijn hetzelfde.

Blijf voorlopig toch nog even bij 5.1.2. Zitten nog erg veel bugs in 5.5. Vooral met mail (interne smtp werkt bijv. nog niet goed.)
Pagina: 1