jah sry hoor maar ik heb de search gebruikt en kan het echt niet vinden en van die site kan ik het niet afhalen heeft iemand een link voor me? en jah ik weet dat dit niet mag en dat je dan gekickt kunt worden maar in de search kan ik het niet vinden (of ik zoek niet goed)
Je zoekt niet goed.
Kijk eens op msn script en website. Ik had 128 resultaten ofzo.
En als je het niet eens bent met een sluitingspost, dan kan je de mod contacten door middel van mail of ICQ of je opent een topic in Lieve Adjes.
Mod's doen hun werk niet voor niets.
En als je het niet eens bent met een sluitingspost, dan kan je de mod contacten door middel van mail of ICQ of je opent een topic in Lieve Adjes.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
waar zoek jij als ik deze search use krijg ik 6 results en dat is niet wat ik zoekOp vrijdag 26 juli 2002 10:32 schreef gorgi_19 het volgende:
Je zoekt niet goed.
Je moet ook zoeken op onderwerp EN inhoudOp vrijdag 26 juli 2002 10:35 schreef 128kb het volgende:
[..]
waar zoek jij als ik deze search use krijg ik 6 results en dat is niet wat ik zoek
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
Topiv net gesloten en dan meteen maar weer een nieuwe openenOp vrijdag 26 juli 2002 10:44 schreef 128kb het volgende:
heb wat gevonden ga het uitproberen sry voor mijn iri gedrag maar in iedergeval bedankt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()