• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Ik weet niet goed welke ik moet kopen :?

• de Smart doet 1u om te laden en hierbij kan ik het snoer kopen zodat ik in de auto kan laden, maar hij is redelijk duur

• de Rapid duurt iets langer en is ook een stuk goedkoper maar hier kan ik dat snoer voor in de auto niet kopen :(

Ik ga binnenkort een weekend naar de F1 in Spa, van vrijdagavond tot zondag en ik heb een digi cam bij me en het is nou niet de bedoeling dat ik zonder batterijen kom te vallen...

Ik had ik gedachten van de Rapid te kopen met 1 of 2 extra setjes, maar is het dan niet beter dat ik iets meer uitgeef en 's avonds de batterijen in de auto kan bijladen?

btw ik heb een canon A40

Kan iemand me hierin raad geven?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-03 18:06

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op vrijdag 26 juli 2002 10:22 schreef Schumi_the_Champ het volgende:
...en 's avonds de batterijen in de auto kan bijladen?
As in: je auto staat op de parkeerplaats? of as in: je rijdt rond?
Het eerste lijkt me geen sterk plan namelijk :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• RedC
hmm neej maar dan rij ik toch een stukkie? :D

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-03 15:23
ehm, de powershot A40 vreet toch niet zoveel batts. ik heb er zelf een met 2 setjes 1800 mAh GPtjes en met 1 setje schiet ik 3 dagen constant met beelscherm, ong. 150 foto's+het talloze nog een keer laten zien op beeldschermpje. Dus maarom speciaal zon dure smart lader, koop er gewoon een xtra setje batts bij, is volgens mij veel nuttiger

tja...

• RedC
Dus ik ga er dan zeker een dag mee doorkomen? Goed, meer moest ik niet weten :)

Ben van plan van veel fotos te maken en je zit trouwens toch niet elke dag een F1 voorbijscheuren :9~:9~ dus ik mag geen moment missen.

Wat kost zo een extra setje ongeveer? (batterijen dan)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 21:31

NoTimeRemains

I know

ik heb gisteren een Rapid gekocht met een setje van 4x 1800 mAh (ook ff getest: mp3cdspeler RioVolthele nacht aan laten staan (+- 1.30 tot 9.00) en ze waren nog niet leeg :) )

This is the Way.

• RedC
hmm dat is wat ik zoek :D

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-03 10:24

schizofreen

ik & jij

Op vrijdag 26 juli 2002 10:22 schreef Schumi_the_Champ het volgende:
btw ik heb een canon A40
You f*ckin' lucky bastard! >:)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
die canon A40 die doet het rete lang met 4 van die 1800 mA batterijen

ik heb 8 van die batterijen voor mn a40 en dat gaat heerlijk lang mee. en ik zou ook niet meteen die dure kopen, ik heb de powerbank 3 is nog goedkoper alleen laden duurt dan weer 18 uur.

Verwijderd

Je noemt de opties zelf al :) zelf een afweging maken. Ik zou een Smart kopen, en dat heb ik dan ook gedaan :P. Zeer relax hoor in een uurtje weer batterijen, doet die rapid toch 310 min. over. Voordeel van die rapid is weer dat je ook 9V blokjes kunt laden, op zich ook noemenswaardig

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 21:31

NoTimeRemains

I know

ben nu 14 dagen op vakantie geweest:

3 x 2 batterijen gebruikt -> heen weg (FRANCE) 1 setje (10h verreden ;) )
terug weg 1 setje (9h)
en zo tussen door een setje!
RioVolt MP3speler heb ik gebruikt!

En ik heb egt veel geluistert!!!!!!!!!

maar ik heb dus de rapid en die kan je beter kopen dan koop je voor het verschil in prijs met de smart een extra set accus :D

This is the Way.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:08
Ik heb zelf een Rapid gekocht, niet omdat deze goedkoper was maar omdat deze een stuk kleiner was. Bij de Smart zit nog zo'n lompe ac adapter en ik vond dat toch wat zwaar/groot worden voor op reis. En de Rapid laad nog snel op. (2 batterijenen gaat de helft van de tijd, dus 310 min geld voor 4)
Verder doe je echt lang met die accu's, ik dacht er voor mijn vakantie nog over om een setje extra 1800mah's te halen, maar blij dat niet gedaan te hebben. Heb veel foto's kunnen maken (kodak dc3800) allen met LCD gebruik, wat ik anders nooit doe omdat de batterijen dan te snel leeg gaan. Ook mijn GBA kon ik uren op spelen met de GP's (naar mijn idee gaan ze langer mee als normale duracell ultra's). Dus denk dat je met 2 setjes batterijen een heel eind kunt, of je moet enorme geheugenkaarten vol willen schieten :)

ps, 1 set van 2 1800mah batterijen zat hier op 12 euro. Per 4 op 20 euro.

Flickr | Lego collectie

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:52

greatgonzo

schit-te-rend!

beetje in het zelfde straatje, ik heb een cybershot P50 van sony, hoe lang doet ie met deze batterijen, en welke lader past daar dus het beste bij??

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:47

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

De standaard batterijen bij mijn Canon a40 waren binnen een 4 uur leeg. Ik heb er nu Varta Photo batterijen in van 1800 mah en die doen het nog steeds. Camera start ook veel sneller op met die 1800 mah's :)

/dev/null

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:55

Rejgun

Leven is Bier drinken

Ik zit dat weekend ook in SPA :)

heb twee setjes voor mijn S404 (dat ding vreet batterijen!!)

4 GP 1800
4 Ansmann 1800

Audi: Vorsprung durch Technik

Pagina: 1