Als er al mensen zijn. Ik vraag me af hoe het is. Is het netwerk goed en is het allemaal goed voor elkaar. Ik ga volgende week, dus ik ben benieuwd.
Verwijderd
ik ga d'r ook ff kijken, een vriend van me zit er ook (SeRRver) dus hij zal strax wel ff vertellen hoe het is
Als toeschouwer moet je 15 euro aan de deur(welke deur?) betalen.
Als je dan in de avond voor 23:00 weg bent krijg je weer 10 hele euro's terug
Verder weet ik wel het een en ander van campzone al zit ik er niet. Bijna alles draait er goed op wat kleine dingen na waar nu heel erg hard aan gewerkt wordt. Het schijnt er ook al redelijk druk te zijn
Als je dan in de avond voor 23:00 weg bent krijg je weer 10 hele euro's terug
Verder weet ik wel het een en ander van campzone al zit ik er niet. Bijna alles draait er goed op wat kleine dingen na waar nu heel erg hard aan gewerkt wordt. Het schijnt er ook al redelijk druk te zijn
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Hebben ze zelf geen internet daar
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Daar zijn ze nu dus nog mee bezig. Uiteindelijk moet er een 30x ISDN lijntje komen te liggen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Verwijderd
Op vrijdag 26 juli 2002 10:37 schreef Caspian het volgende:
ik ga d'r ook ff kijken, een vriend van me zit er ook (SeRRver) dus hij zal strax wel ff vertellen hoe het is
offtopic:
Word eens actief op het BoG forum
Word eens actief op het BoG forum
Verwijderd
Het idee van CZ is wel vet ja, maar ik ga d'r echt geen 2 weken zitten
En met tenten kloten lijkt me kut. En het is duur
Benieuw wat er gebeurt als het 4 dagen flink gaat regenen.
Op zich vind ik het wel een cool idee.
Op zich vind ik het wel een cool idee.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
de Cz2-ers hebben mooi geluk met het weer 
De vooruitzichten zijn gunstig
De vooruitzichten zijn gunstig
Feyenoord!
Mijn broertje zit er ook... Apoc genaamd, als een van jullie tweakerz die op campzone zitten dit lezen doe em maar de groeten
Ik ga het laatste weekend met me vouwwagen
. lijkt me wel schik. Beetje l33chen (kan hier nu niet 56k he ) en gamen
Raku
Verwijderd
First post from CZ2!! 
Ik zit er al sinds vijdag 00:00
Internet loopt sinds vanochtend 06:00 ofzow, de nieuwe provider (blijkbaar was de andere brak?) kan nu nog geen 2mbit aan (32*ISDN als ik me niet vergis) dus we doen nu gewoon lekker 128k.
Tis s'nachts koud en vochtig
en de tenten zijn ook niet helemaal waterdicht
maar dat word nog geregeld.
Ook is er kwa leechen zeer weinig te vinden door het "BSA/BAF/BREIN complot" waardoor iedereen zijn spullen achter gesloten FTPs houdt, maar dat maakt niet uit, want ik doe niet aan warez enzow
Ik zit er al sinds vijdag 00:00
Internet loopt sinds vanochtend 06:00 ofzow, de nieuwe provider (blijkbaar was de andere brak?) kan nu nog geen 2mbit aan (32*ISDN als ik me niet vergis) dus we doen nu gewoon lekker 128k.
Tis s'nachts koud en vochtig
Ook is er kwa leechen zeer weinig te vinden door het "BSA/BAF/BREIN complot" waardoor iedereen zijn spullen achter gesloten FTPs houdt, maar dat maakt niet uit, want ik doe niet aan warez enzow
Verwijderd
He Jongens....
Hier waarschijnlijk het eerste berichtje vanaf Campzone 2002.
Ze hebben hier nu eindelijk internet, het is nog wel brak, maar het werkt
Het weer is inderdaad zeer goed hier, en ook al gezellig druk
Hier waarschijnlijk het eerste berichtje vanaf Campzone 2002.
Ze hebben hier nu eindelijk internet, het is nog wel brak, maar het werkt
Het weer is inderdaad zeer goed hier, en ook al gezellig druk
Verwijderd
Campzone rulezz nu nog kut i-net met een dikke filter maar straxx dan krijgen we 2 Mbit 
Er zijn een stuk of 25 cs server dus er is genoeg te doen.
Er zijn een stuk of 25 cs server dus er is genoeg te doen.
* Oefening is volgend jaar ook van de partij met een caravan + voortent.
Dit jaar wist ik niet of ik wel kon en toen ik het wel wist was het een beetje te laat om alles nog te regelen
Dit jaar wist ik niet of ik wel kon en toen ik het wel wist was het een beetje te laat om alles nog te regelen
Hier ook een berichtje van Campzone, ik zit hier nu met Tampie, Hakker en 2 andere, en het is gewoon hartstikke vet 
Inchecken ging niet al te snel maar voorderest, netwerk is ssssssnel
En het zou 30x2mbit internet moeten worden.
Inchecken ging niet al te snel maar voorderest, netwerk is ssssssnel
30x64Kbit bedoel je denk ikOp zaterdag 27 juli 2002 09:49 schreef The_tWiStEr het volgende:
Die zat bij TRCC of niet?Op vrijdag 26 juli 2002 20:00 schreef De_Bastaard het volgende:
Mijn broertje zit er ook... Apoc genaamd, als een van jullie tweakerz die op campzone zitten dit lezen doe em maar de groeten
Hij heeft mij nog gevraagd de clan te joinen
Het bevalt goed hier!
[SPA] @ Juliette
(samen met =DDD= in een leger tent met 2 glasvezel aansluitingen)
[SPA] @ Juliette
(samen met =DDD= in een leger tent met 2 glasvezel aansluitingen)
Vanaf aankomende vrijdag ben ik ook van de partij.. 
Dan kom ik met zo'n 400gig aan films en zooi
Voor degenen die willen leechen.... leech your ass off
Dan kom ik met zo'n 400gig aan films en zooi
Voor degenen die willen leechen.... leech your ass off
Arch ik ken nie, iedereen is op vakantie en ik ben morgen jarig enz enz... geen vervoer, niemand om mee te gaan, zon beetje iedereen (zoals ik al zei) zijn op vakantie 
Maaruh... misschien volgendjaar ben ik er
Op de foto's van vorig jaar vond ik wel dat je wel kut zat in die tenten dus moet ik ff goed wat dingen regelen. Goede tafel, bureaustoel (
) enz... Misschien kunnen wat campers (hehe) wat pics posten?
En... volgendjaar UT2003 en Doom3 (Quake 4 ook d8 ik) uit dus dat word vet
Maaruh... misschien volgendjaar ben ik er
Op de foto's van vorig jaar vond ik wel dat je wel kut zat in die tenten dus moet ik ff goed wat dingen regelen. Goede tafel, bureaustoel (
En... volgendjaar UT2003 en Doom3 (Quake 4 ook d8 ik) uit dus dat word vet
Ik ben vrijdag even langs gegaan, en ga maandag avond weer tot het einde, ik heb wat foto's gemaakt die te zien zijn op [url="http://freakin.rentone.nl/campzone.php"]http://freakin.rentone.nl/campzone.php[/url] jaja tis een kut script, moest ff snel iets fixen...
Het was er gezellig druk, waren alleen wat problemen met onze legertent die er niet stond dus moesten we hem zelf opzetten, zoals je ook op de foto's ziet.
Wij, de heren van rentOne staan op BETA de bakwagen met de rentone vlag is niet te missen
Al met al ERG TOPPIE!
Het was er gezellig druk, waren alleen wat problemen met onze legertent die er niet stond dus moesten we hem zelf opzetten, zoals je ook op de foto's ziet.
Wij, de heren van rentOne staan op BETA de bakwagen met de rentone vlag is niet te missen
Al met al ERG TOPPIE!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
konden die foto's niet groter?Op zaterdag 27 juli 2002 19:05 schreef MastahBlastah het volgende:
Ik ben vrijdag even langs gegaan, en ga maandag avond weer tot het einde, ik heb wat foto's gemaakt die te zien zijn op [url="http://freakin.rentone.nl/campzone.php"]http://freakin.rentone.nl/campzone.php[/url] jaja tis een kut script, moest ff snel iets fixen...
Al met al ERG TOPPIE!
Ik krijg op 1024 ongeveer 10% in beeld....
Zie ik het goed trouwens? zitten jullie gewoon in een laadruimte van een vrachtwagen? wel een geinig idee
Ik zit hier met 1 ISDN lijn man, wat is de reso? 2048 ofzo?Op zaterdag 27 juli 2002 19:05 schreef MastahBlastah het volgende:
Al met al ERG TOPPIE!
Had dat niet effe naar 640 gekunt?
Ik wil pix zien!!! dit duurt 10 minuten per foto.
Ik ga Maandag ook naar Campzone maar ik heb echt wel schijt aan de BSA, ik ben 'm rustig aan het volstauwen hier.
Verwijderd
Is de BSA daarzo.
Zitten ze te wachten totdat iemand z'n FTP opengooit zodat ze hem kunnen pakken?
Zitten ze te wachten totdat iemand z'n FTP opengooit zodat ze hem kunnen pakken?
aargh
altijd dat BSA geze*k.
Ik moet de eerste lan nog meemaken in NL waar de BSA komt.
Ik denk dat er mee te halen valt bij bedrijven die de licenties grootschalig niet in orde hebben.
altijd dat BSA geze*k.
Ik moet de eerste lan nog meemaken in NL waar de BSA komt.
Ik denk dat er mee te halen valt bij bedrijven die de licenties grootschalig niet in orde hebben.
tis hier extreem warm in de tent!!!
w00t.
BSA, ehm... als ze bij mij komen kijken ben ik zwaar de lul. Ik heb geen enkele manier om aan te tonen dat al mijn software 'backupjes' zijn...
BSA, ehm... als ze bij mij komen kijken ben ik zwaar de lul. Ik heb geen enkele manier om aan te tonen dat al mijn software 'backupjes' zijn...
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Hoe zit dat nu met dat L33ch3n dan? Er is duz helemaal niks te halen? Ik zit nml te twijfelen om UT2k3 @ dvd te kopen maar ik wou eerst eens ff de betá gaan checken @ cz 
Of valt het allemaal wel mee?
XXXVI
Ik zit op foxtrot (kom online op msn of icq plze...)Op vrijdag 26 juli 2002 10:37 schreef Caspian het volgende:
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Moet je nagaan wat ik zie met mn 1600x1200Op zaterdag 27 juli 2002 20:25 schreef Raimond het volgende:
[..]
konden die foto's niet groter?
Ik krijg op 1024 ongeveer 10% in beeld....
XXXVI
gelukkig slechts 13MB aan foto's
2 minuutjes laden
2 minuutjes laden
edit:
done
done
lol, volgens mij sterven jullie het af in die tentjes....
ben er eergsiteren geweest... was wel gezellig..
ik denk dat het er wel errug warm word de komende dage..
ik denk dat het er wel errug warm word de komende dage..
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Tis iid erg warm in de legertenten, maar als je de onderkant omhoog gooit is het te doen...
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 10:32
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Chakotay hier op iemand anders zn account, te lui om naar mn eigen bak te lopen of opnieuw in te loggen 
Het roelt hier.
Het roelt hier.
nix te halen? valt mee?Op zondag 28 juli 2002 13:45 schreef ephymerous het volgende:
Hoe zit dat nu met dat L33ch3n dan? Er is duz helemaal niks te halen? Ik zit nml te twijfelen om UT2k3 @ dvd te kopen maar ik wou eerst eens ff de betá gaan checken @ cz
Je kan alles vinden wat je wil, als je maar goed zoekt!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Pagina: 1