Schokken, lag, interrupt? Geforce2 MX400 64 MB

Pagina: 1
Acties:

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 16:56
Ik ben helemaal het spoor bijster ok ik heb mijn bios terug naar default gezet en sindsdien is me hardware gfx versnelling naar de knoppen. Ik heb dit probleem eerder gehad en opgelost door de bios op default te zetten dus vandaar de verwarring.

Tijdens alle 3D applicaties (windows screensafer, HL, SoF2 etc) stopt het beeld na circa 1 sec. De framerate is op zich goed, maar dat haperen. De windows screensaver schokt dus terwijl het 3D object soepel draait. Ik heb mijn instellingen nagelopen in de bios, maar UDMA staat aan (LBA, UDMA 2), tevens geeft windows aan dat dat het geval is. Schakelen tussen AGP 1,2x heeft geen invloed. Er draaien geen applicaties op de achtergrond welke prioriteit vragen. Netjes de laatste Nvidia drivers welke voorheen altijd netjes hun werk deden. Verder geen systeem updates ofzo. Ik heb in DirectX geluid versnelling uitgezet om te kijken of dat het probleem opleverde, maar weer niets.

Nee de proc wordt niet te warm en ik kan de zaak niet reproduceren of verhelpen.

Leadtek Geforce-2 MX400 64MB
Nvidia reference 29.42
Windows XP Pro
Asus p2b bios 13.07 (12.00 ook geprobeerd maar geen effect op problem)
AGP modus 2x (switchen naar 1x geen effect)

Iemand een idee waar ik verder nog kan gaan zoeken?