Bier, Whiskey en Metal!!
nee doe mij ook maar nemesis van resident evil 3
Je moeme noet vertellen dat dat een goodguy is

Lijkt me duidelijk
oke hij is niet echt slechterik maar probeert je wel steeds op te eten
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Verwijderd
//edit:
/me moet eerst naar de link kijken voordat hij blaat: ja dus...
Verwijderd
Woei!Op vrijdag 26 juli 2002 10:42 schreef Mobie het volgende:
[url="http://people.zeelandnet.nl/fwillemen/vis.gif"][afbeelding][/url]
Lijkt me duidelijk
oke hij is niet echt slechterik maar probeert je wel steeds op te eten![]()
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Same thoughtsOp vrijdag 26 juli 2002 08:22 schreef Elander het volgende:
Sephiroth uit Final fantasy 7
Sephiroth is echt evil
Die gast is zwaar getikt, als hij je opbelt maakt ie stomme geluiden waardoor jij je collega bedreigt met een pistool met als gevolg dat de hele toko de lucht in gaat door wat missiles die je in de kelder had liggen.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
idd Ganondorf.Op vrijdag 26 juli 2002 11:04 schreef ilyc het volgende:
[url="http://www.z64planet.com/zelda5/images/boss_ganondorf.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.rpgamer.com/fanart/thumbnails/ganondorf-tas010899.jpg"][afbeelding][/url]
Ganondorf is het kwaad zelve...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
10 second ninja DONE
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Maar de absolute nummer 1 is toch echt wel de al eerder genoemde:
PURPLE TENTACLE

Met natuurlijk het fantastische zuig-plop-geluid als hij "loopt"...
[edit] Nu met plaatje
Verwijderd
Ja, daar kunnen de meeste bad guys nog wat van leren!!
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
cool plaatjeOp vrijdag 26 juli 2002 12:35 schreef Razzie het volgende:
[url="http://chezlebarbare.fr.st.free.fr/diablo%202.gif"][afbeelding][/url]
Diablo van uhm.. diabloook best wel een cewle badguy
ow maar persoonlijk moet ik toch echt voor SIN gaan
dat kontje
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
of de G-man uit Half-Life.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
lijkt me duidelijk waarom.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd

Big Boss, Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake

Uiteraard: Sephiroth, Final Fantasy 7

Maester Seymour, Final Fantasy 10....ongelofelijk hoe snel je een ontzettende spuughekel aan een computerkarakter kan krijgen
I am going to take over the world!! MuhahahahahaaaaOp vrijdag 26 juli 2002 06:17 schreef hypernatic het volgende:
the PURPLE TENTACLE (Day of the Tentacle!)
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Een van Baal's minions
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
En die gast in Stupid Invaders, die je steeds achterna komt met die taser-gun.
Dat ninja ventje (niet die dikke groene) uit Bruce Lee.
(c64, nu ook op pc trouwens) die je steeds sloeg met zo'n zweepje.
Die cop uit Terminator die je steeds acherna zat.
(c64) Hij kon gewoon veranderen in wie die wou.
Hmmm. nog een paar bedenken.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Deze plek is te koop.
roflOp vrijdag 26 juli 2002 14:47 schreef RutgerB het volgende:
Real Madrid uit SWOS
SWOS OWNZ
De gameplay is echt super.... beste voetbal spel ooit
Edit:
Nog een plaatje:
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Kane is idd een absoluut brute badguy.Op vrijdag 26 juli 2002 14:57 schreef KeeZ het volgende:
uiteraard Kane uit de C&C reeks
Kane straalt echt terror uit.
helemaal wanneer ie in koele bloede Seth door zijn hoofd knalt.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik wou eigenlijk de eindbaas van het eerste level noemen.Op vrijdag 26 juli 2002 15:18 schreef Gwain het volgende:
hitler natuurlijk! (wolfenstein3d)![]()
Ik had nog nooit zo'n 3D-spel gespeeld. Kon ook eigenlijk niet in de tijd van Wolfenstein. Ik de hele tijd hondjes, en popjes neerknallen, vet lachen! En dan in het allerlaatste level gaat een deur open, de PC-speaker begint te krijsen, en daar staat een ENORME kerel met BRUTE guns op mij te knallen! O M G wat ben ik daarvan geschrokken.
Siditamentis astuentis pactum.

Misleid en geloofwaardig... unieke combinatie voor een slechterik
wat zegt hij dan ook alweer?Op vrijdag 26 juli 2002 15:23 schreef Varienaja het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk de eindbaas van het eerste level noemen.
Ik had nog nooit zo'n 3D-spel gespeeld. Kon ook eigenlijk niet in de tijd van Wolfenstein. Ik de hele tijd hondjes, en popjes neerknallen, vet lachen! En dan in het allerlaatste level gaat een deur open, de PC-speaker begint te krijsen, en daar staat een ENORME kerel met BRUTE guns op mij te knallen! O M G wat ben ik daarvan geschrokken.
hitler zegt iig: DIE DU ALLIED SCHWEINHUND
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Murray the Demon Skull!!!
das echt de Ultieme Badass Motherf...!
Verder Sarevok/Koveras uit Baldur's Gate 2 natuurlijk ook aardig evil...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat is Baldur's Gate 1, deel 2 is het John Irenicus (of zo ietsOp vrijdag 26 juli 2002 15:57 schreef spaceboy het volgende:
Ik word nog af en toe gillend wakker van Scotia, de heks uit Lands of Lore 1. Wat mij betreft zonder twijfel het beste spel all-times. (oke, dat gillend wakker worden niet)
Verder Sarevok/Koveras uit Baldur's Gate 2 natuurlijk ook aardig evil...
In BG II is het idd John Irenicus. Sarevok ziet er wel extreem bad uit maar is imho een beetje een mietjeOp vrijdag 26 juli 2002 17:57 schreef White Dust het volgende:
Dat is Baldur's Gate 1, deel 2 is het John Irenicus (of zo iets)
Stoerste slechterik?
Zeer lastig, ik speel niet zoveel spellen uit
Hij ownt.Op vrijdag 26 juli 2002 20:25 schreef ReV3rEnD het volgende:
itsnows is overgens ook een slechterik, maar een cewle?
Ik ga btw voor de Zombies in RE2
Meer zeg ik niet
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Het is FRIET!
SHUB NIGGURATH!
je kon haar alleen verslaan door dr te telefraggen, heb er heel lang over gedaan voordat ik daar achter kwam
Naja, je hebt PS:T toch wel uit gespeeldOp vrijdag 26 juli 2002 20:22 schreef IceStorm het volgende:
Zeer lastig, ik speel niet zoveel spellen uit
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
En Bowser vind ik ook wel een goeie, al is het alleen maar omdat het de klassieker onder de end-bosses is.
Verwijderd
Verwijderd
Op vrijdag 26 juli 2002 08:22 schreef Elander het volgende:
Sephiroth uit Final fantasy 7
Op vrijdag 26 juli 2002 11:00 schreef Koffiezuiper het volgende:
[..]
Same thoughts
Sephiroth is echt evil
Op vrijdag 26 juli 2002 12:38 schreef Paradoxial het volgende:
Sephiroth!
Sephiroth zonder twijfel...Op vrijdag 26 juli 2002 14:03 schreef MrRudi het volgende:
Even wat favorieten:
Uiteraard: Sephiroth, Final Fantasy 7
Maester Seymour, Final Fantasy 10....ongelofelijk hoe snel je een ontzettende spuughekel aan een computerkarakter kan krijgen
Toevallig heeft ie net bij mij de ruggengraat van de Shinra President doormidden gespleten...
Seymour's nichten strot zou ik graag een keertje willen doorsnijden
I AM MURRAY! THE ALLPOWERFUL DEMONIC SKULL, I AM THE HARBINGER OF YOUR DOOM. THE DARK FORCES WILL EMPLOUGH ME AS I STRIDE THROUGH THE GATES OF HELL, CARRYING YOUR HEAD ON A PIKE!Op vrijdag 26 juli 2002 15:53 schreef daFubar het volgende:
NEE WACHT! ik weet m!
Murray the Demon Skull!!!
das echt de Ultieme Badass Motherf...!
stiiiiiide?
OK OK, ROLL, ROLL THROUGH THE GATES OF HELL. MUST YOU TAKE THE FUN OUT OF EVERYTHING?
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA defenetly the purple tentacleOp vrijdag 26 juli 2002 12:31 schreef Cool_Willy het volgende:
Mijn eigen karakter in Neverwinter Nights
Maar de absolute nummer 1 is toch echt wel de al eerder genoemde:
PURPLE TENTACLE
[url="http://tlc.uwaterloo.ca/is303a/design/w2001/language/images/purple_tentacle_ruleworld.gif"][afbeelding][/url]
Met natuurlijk het fantastische zuig-plop-geluid als hij "loopt"...
[edit] Nu met plaatje
kejje geen poll maken met de meest genoemde bad guys
Verwijderd
Ja speel het nog steeds minstens 3x per dagOp vrijdag 26 juli 2002 15:00 schreef Marv het volgende:
[..]
rofl
SWOS OWNZ
[url="http://www.raveware.co.uk/PC/SWOS%203.JPG"][afbeelding][/url]
De gameplay is echt super.... beste voetbal spel ooit
Edit:
Nog een plaatje:
[url="http://www.viewtronix.easynet.co.uk/Swos9697.gif"][afbeelding][/url]
Het moet maar es gekloond worden hier op GOT zodat online voetballen er in gebouwd kan worden.
Verwijderd
Dat is toch Malcolm McDowel (of zo) uit Wing Commander IV ? Het verhaal van dat spel was ook errug tofOp vrijdag 26 juli 2002 15:25 schreef DroogKloot het volgende:
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/EvilDude.jpg"][afbeelding][/url]
Misleid en geloofwaardig... unieke combinatie voor een slechterik
MurrayOp zaterdag 27 juli 2002 07:10 schreef MaXiMizE het volgende:
[..]
I AM MURRAY! THE ALLPOWERFUL DEMONIC SKULL, I AM THE HARBINGER OF YOUR DOOM. THE DARK FORCES WILL EMPLOUGH ME AS I STRIDE THROUGH THE GATES OF HELL, CARRYING YOUR HEAD ON A PIKE!
stiiiiiide?
OK OK, ROLL, ROLL THROUGH THE GATES OF HELL. MUST YOU TAKE THE FUN OUT OF EVERYTHING?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik verander m'n stem...Murray rules!Op zaterdag 27 juli 2002 13:37 schreef MaDLiVe het volgende:
[..]
Murray
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
iddOp zaterdag 27 juli 2002 14:39 schreef Black_Fox het volgende:
Elexis Sinclaire uit Sin
Verwijderd
Zag die gisteren nog voorbij komen toen mij broertje Super Mario Bros 3 uitspeeldeOp zaterdag 27 juli 2002 14:57 schreef Ravanelli het volgende:
Bowser roelt:D
Verwijderd
commander keenOp vrijdag 26 juli 2002 10:42 schreef Mobie het volgende:
[url="http://people.zeelandnet.nl/fwillemen/vis.gif"][afbeelding][/url]
Lijkt me duidelijk
oke hij is niet echt slechterik maar probeert je wel steeds op te eten![]()
maar effe de slechterik opnoemen:
Bill Gates . ZO een spel waar je taarten naar em toe mag gooien.
Verwijderd
holy @#$^! guys !!Op vrijdag 26 juli 2002 06:17 schreef hypernatic het volgende:
the PURPLE TENTACLE (Day of the Tentacle!)
ik wist niet dat er zoveel fans waren!!
2) De predator in AvP was ook wel een cewle eindbaas (bij de alien)
3) die van Quake2 (zo'n dubbel-monster)
Verwijderd
En ook eervolle vermeldingen voor:
Marduk, Sacrifice
Walter Simons, Deus Ex
Gman, Halflife
en uiteraard zo'n torretje dat je wel eens perongeluk plat loopt bij Halflife
Sephiroth (FF7) Wie kent hem niet.
Seymour (FF10) Hij klinkt zo gay dat als je hem voor et eerst tegenkomt hem gelijk al af wil maken

Geen slechterik, maar dit spel vond mijn broer echt scarry
En dan natuurlijk ook
en 
En deze vind ik echt zeer moelijk:

En ten slote: de mafste slechterik die ik ooit heb verslagen:General Fettgisict: "Fatface", as his enemies call him. The leader of the chemical wars. He resides in the impregnable castle Offenbach. He can take almost two hundred hits.
Flying Hitler
Plaatje gefixt
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
kingfriko
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter