Toon posts:

DVD --> DivX rippen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ben van plan om een DVD speler aan te schaffen. Maakt het merk daarbij nog uit? Want hoe goedkoper hoe beter natuurlijk...

Ik heb een Athlon Tbird 800, dus ik denk dat dat wel lukt, maar welke software moet ik gebruiken om een beetje fatsoenlijke rip te maken?

Verwijderd

Let erop dat je een speler koopt die je daadwerkelijk regiovrij kunt maken. Alles hierover lees je op www.digital-digest.com en dan naar DVD Digest. Voor alles over het rippen van DVD -> DivX ga je naar dezelfde site en kies je DivX Digest.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Voor het rippen op zich heb je geen regio vrije speler nodig. Wanneer je de vob bestanden op je harde schijf zet via DeCCS wordt de regiocode beveiliging eruit gefilterd.
De Pioneer kan ik je sterk aanbevelen.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 11:41

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Wees gerust, ook met een Tbird 800 duurt een DVD van 2uur encoden naar DivX een TERING-tijd

Laat maar.. .

Verwijderd

Ik zeg toch ook niet dat het voor rippen nodig is, maar het zuigt gewoon om een paar honderd piek te betalen voor een speler die permanent gelockt is en waar nix aan gedaan kan worden. Ik ben zeerrrrrr tevreden met mijn Pioneer 104s (heet nu opeens 104f *gniffel*)
Pagina: 1