• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Heeft iemand ervaringen met de site [url="http://www.gsm.nl"]www.gsm.nl[/url]?

[url="http://www.gsm.nl/"]http://www.gsm.nl/[/url]

Ze hebben wel een vette aanbieding voor een NEC N21i, maar 't ziet er allemaal een beetje onprofessioneel uit.. Eerst staat er "500 bellers gezocht", daaronder staat "295 bellers gezocht" en op de popup staat "50 bellers gezocht"... Ennuh.. "Wegens overweldigende vraag nog 1 maal verlengd"?? Dat klopt volgens mij ook niet echt helemaal.

Heeft iemand hier al eens wat spul besteld? Tis natuurlijk wel erg leuke aanbieding maarja.. 'k vertrouw 't niet helemaal.

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik heb er een contractverlenging gedaan aan het begin van het jaar. Ik kreeg een carkit voor mijn telefoon incl. inbouw (originele Nokia-91). Ik ben er zeer tevreden mee.

Tjielp... een vogel.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:18

Nitai

Live the life you love.

Daar had ik m'n eerste phone 3 jaar terug besteld, die gasten zijn er al een tijdje hoor. Dus heel betrouwbaar.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Heb er al twee telefoons besteld, is altijd goedgegaan. Ken meerdere mensen die er hebben besteld, dien hebben ook nog nooit problemen gehad.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Die site is op zich goed te vertrouwen. Die actie alleen niet.

Dat van die 500 bellers is gewoon een verkooptruc. Maar ja truc of niet het is wel goedkoper dan in de winkel. En daar gaat het om. Dan maar 1 van die "500" bellers. ;)

Blijkbaar wil je i-mode hebben, als ik jou was zou ik nog effe wachten op de toshiba i-mode toestellen. Die kunnen elk moment verschijnen.

Heb je die NEC trouwens wel eens in de handen gehad, bij primafoon kun je met die toestellen spelen. Ik vind het persoonlijk niets, dat toestel niet en dat i-mode al helemaal niet.

Als het je om het kleurenscherm gaat kijk dan ook eens naar de Samsung t100 en de Ericsson. Als het je om i-mode gaat wacht dan op die nieuwe foons.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik vind die NEC iMode telefoon zo onwijs lomp groot.. en dat als hij 'gesloten is'. Op de reclame folders enzo lijkt het zo'n klein toestel.. maar als je hem dan echt in je handen hebt dan is het ff slikken. De afstandsbediening van mijn TV is onderhand nog kleiner!

Ik heb nu zelf de T68i en ik moet zeggen, ik ben er ZEER tevreden over. Dan maar geen iMode (wat moet ik er mee) maar wel een erg kleine lichte en mooie tri-band met een beter kleurendisplay dan de NEC iMode telefoon en genoeg fratsen en grollen om je bezig te houden :) En WAP en GRPS etc kan ook allemaal .. als je dat zou willen, boeit mij niet zo zeer - het gaat mij om het bellen ..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Hmm dus die site is wel betrouwbaar? Da's goed.

Bram & tazzman: Het gaat me idd om die iMode. Opzich is het niet een pré, maar ik zag die aanbieding toevallig en voor dat geld is het toch handig om als je ergens heen reist tóch op icq bereikbaar te zijn (belangrijker dan telefoon zelf).. want ik zag hier laatst een topic over iemand die een imode icq-proggie had gemaakt. Da's handig weetje. Andere optie is natuurlijk bijv de Nokia 3410 met Java en WAP, maar dan moet ik éérst nog Java gaan leren voordat het daarmee mogelijk is, áls het uberhaupt al mogelijk is, en vergeleken met deze aanbieding is de 3410 wel 2x zo duur, zónder kleurenscherm en zónder grps.. Nokia phones mét grps zijn zo 4x zo duur.. En ik heb de specs nagekeken, maar hij is kleiner dan m'n Nokia 3110, dus zo groot issie niet.

En de Sony-Ericsson T68i is natuurlijk ook heel mooi, maar zonder java/wap of imode heb je natuurlijk niks aan zo'n kleurenscherm, en die is ook nog eens 6x zo duur als deze aanbieding..

Zelfs een nokia 3310 (tegenwoordig het onderste model) is nog duurder dan deze aanbieding! Dus daarom zat ik er naar te kijken... En er kan binnenkort wel een nieuwe Toshiba telefoon uitkomen met imode, maar die is dan ook zo 6x zo duur..

Maar uhh Bram, thnx voor de tip, 'k ga zeker ff bij Primafoon langs.. Als je zo'n ding in je handen hebt kan je de omvang toch beter schatten dan als je alleen de dimensies weet..
Pagina: 1