USB Netwerk,werkt het goed??

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 10:45
10/100MB USB Network Adapter
Is van Trust. Heeft iemand ervaring hiermee? Trekt ie veel resources van procje? Is voor op mijn laptop omdat bij mijn gewone netwerkkaart insteekstukje kapot is en ik wil wat handigers hebben. Dit leek me wel stevig.

• krisis1
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

Ikzelf heb
Afbeeldingslocatie: http://www.silicom.co.il/Products/Images/Products/U2E.gif
deze bij mijn Telenet (Belgische kabel ISP) gekocht.
Werkt leuk, maar let erop dat als je een USB 1 variant pakt dat je maar tot op 6 Mbit kan werken (is iig bij mij zo, dacht dat USB 1 maar zo'n "kleine" bandbreedte had of vergis ik me? Hoop van wel, anders zou het niet 10/100 zijn hé |:( )

Kijk anders eens naar [url="http://www.trust.com/products/product.htm?artnr=13154&show=1"]dit[/url].
Das ook een trust-ding :r maar dan met USB 2.

Ze trekken zoiso hogere resources dan een deftige 3com-nic.
Het is echter wel leuk als je op locatie bent en zéér dringend een netwerk moet opzetten tussen een paar pc's zonder NIC's.

• ddkiller0900
hmz ben aant twijfelen, ik ga me denk gewoon een pcmcia kaartje kopen 10/100 mbit, is compacter ,maar omdat mijn vorige kaartje gewoon was afgebroken :? (stukje dat je dus in die kaart moet steken) vond ik nogal vaag :?
Maarja,dit jaar op school zullen we veel over netwerken gaan hebben dus zal ik maar een pcmcia kaartje kopen (heb ik trouwens thuis ook nodig om nodige divx op laptop te krijgen >:) en dan aansluiten via tv out op tv *D)

• krisis1

krisis1

Onder-watte?!

Als je niet van die afgebroken stukjes houdt kan je voor Xircoms gaan, die mooie met die oranje connectors op!
Heb je nieteens zo'n f*cking irritant kabeltje (dongle) nodig die je toch kwijtspeelt :(
Je moet er wel 2 sloten voor opofferen :'(

• ddkiller0900
Je moet er wel 2 sloten voor opofferen
Das niet erg, heb toch geen andere pcmcia kaartjes. Vraag me eigenlijk af wat voor pcmcia kaartjes je allemaal hebt buiten netwerkapparatuur.

• krisis1

krisis1

Onder-watte?!

Wel, je hebt modems (eigenlijk ook netwerkaparatuur maar kom), parallelle/seriële poorten, geluidskaarten, zelfs harde schijven in het formaat van een Type1-kaart! Flashkaart lezers zijn natuurlijk ook van de partij, tvkaarten, GPS-kaarten, speciale interfacekaarten (voor relais enzo)

Dat is zowat alles wat ik weet. Hoogstwaarschijnlijk zijn er nog wel hoor!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 26 juli 2002 14:12 schreef Krisis1 het volgende:
Wel, je hebt modems (eigenlijk ook netwerkaparatuur maar kom), parallelle/seriële poorten, geluidskaarten, zelfs harde schijven in het formaat van een Type1-kaart! Flashkaart lezers zijn natuurlijk ook van de partij, tvkaarten, GPS-kaarten, speciale interfacekaarten (voor relais enzo)

Dat is zowat alles wat ik weet. Hoogstwaarschijnlijk zijn er nog wel hoor!
Yep firewire kaartjes... :)

* Gutteguttegut heeft er 1.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> NT
Pagina: 1