[UT] Coole mutator?

Pagina: 1
Acties:

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020
Onze clan heeft onlangs van server gewisseld en hebben nu een extra "iets" erbij dat we via FTP / SSH eigen mutators kunnen uploaden.
Nu heb ik ModosUtils al ge-installeerd.
Weet iemand nog leuke / niftige mutators die handig zijn voor een UT server (instagib)

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-11 18:25

Gerco

Professional Newbie

MatrixMoves
Dr. Strangelove

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Chaos UT

en anders de volgende combinatie: low gravity fatboy

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

Bosmonster

*zucht*

fatboy is met insta wel grappig inderdaad, so is low grav imho (niet iedereen is dat met me eens ;)).

Alle andere mutators zijn meestal zwaar overdone, zoals Chaos. Leuk voor een uurtje, maar daarna niet meer :)

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Die kruisbogen van ChaosUT roeleren wel grote tijd :) En die gravity well is ook gaaf (vooral op morpheus, en dan in het midden activeren), maar je moet verdomd goed oppassen dat je dr niet zelf ingaat.

Owjah, was ik bijna Kamikaze! vergeten :+

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 26 juli 2002 09:44 schreef Gerco het volgende:
Die kruisbogen van ChaosUT roeleren wel grote tijd :) En die gravity well is ook gaaf (vooral op morpheus, en dan in het midden activeren), maar je moet verdomd goed oppassen dat je dr niet zelf ingaat.

Owjah, was ik bijna Kamikaze! vergeten :+
Hmm. vind alleen de xbow met explosive tips cool zeg maar.. de rest was maar irritant :P De grav well was nog wel het ergste.. zet je dat ding aan gelijk iedereen dood :P Vonden ze altijd erg leuk ;)

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Nee joh, de giftige kruisboog is kewl (niet als je geraakt wordt, maar wel als je schiet). Even vergiftigen en dan met de enforcer ofzo overhoop schieten :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gerco je signature = dood

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

[url="http://planetunreal.com/modsquad/asp/breviews.asp?388"]http://planetunreal.com/modsquad/asp/breviews.asp?388[/url]

Deze is leuk. :)

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op vrijdag 26 juli 2002 11:25 schreef Scarecrow het volgende:
Gerco je signature = dood
Volgens qstat loopt 'ie nog prima, er speelt alleen niemand, maar dat is redelijk normaal rond deze tijd.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 26 juli 2002 11:41 schreef Gerco het volgende:

[..]

Volgens qstat loopt 'ie nog prima, er speelt alleen niemand, maar dat is redelijk normaal rond deze tijd.
De link is iig dood :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
FRAG*BALL!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op vrijdag 26 juli 2002 15:28 schreef raptorix het volgende:
FRAG*BALL!
Dat is geen mutator, maar wel c000000l!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:52

Pubbert

random gestoord

instagib :7

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Op vrijdag 26 juli 2002 14:58 schreef Peertje het volgende:
De link is iig dood :)
Nee, je Unreal Tournament is niet goed geinstalleerd of je gebruikt geen IE5(+).

UT hoort een unreal:// URL op te pakken, maar dat gebeurt niet altijd. Zie hier een geval, bij mij werkt het namelijk prima.

Pagina: 1