"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
(Najah, ik heb al een GF4 van Aopen
Maar de prijs is geen garantie ervoor welke je krijgt, dat is geheel ter discretie van de leverancier.
En houdt in gedachten, dat Leadtek tot vrij recent ook maar het zoveelste B-merk was. Kies dus niet alleen de goede kaart, maar ook de goede leverancier !
Verwijderd
Yep neem er liever 1 van MSI , ABIT, PIXELVIEUW, ASUSOp vrijdag 26 juli 2002 00:26 schreef Hooi het volgende:
Er zijn ook van Leadtek naar het schijnt twee uitvoeringen met VGA kaarten, de OEM met mindere kwaliteit geheugen en een mindere koeler, en de Retail in de uitvoering zoals we hem allemal willen.
(Najah, ik heb al een GF4 van Aopen)
Maar de prijs is geen garantie ervoor welke je krijgt, dat is geheel ter discretie van de leverancier.
En houdt in gedachten, dat Leadtek tot vrij recent ook maar het zoveelste B-merk was. Kies dus niet alleen de goede kaart, maar ook de goede leverancier !
achter beiden staat retail. Maar het is dus verstandig om hem zelf op te halen en te bekijken of het degene is die we willen betreft?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
deze kaart is bij Salland Automatisering E. 295 en bij Xenon E. 355, de update van salland was op 11-7 en niet 25-7 zoals xenon... ik check de site ff. hmm, gateway timeout.
Hoe is dit verschil dan te verklaren? MSI heeft toch ook alleen maar 1 goede kaart uitgebracht (1 goed soort, niet 1 exemplaar
Kwestie van leverancier en volume waarmee ze de kaarten afnemen.
Verder kan het zijn dat die ander meer een pricefighter is en dus zijn marge verlaagt om 1 van de goedkoopste te zijn.
Xenon is denk ik ook meer op bedrijven gericht en als ik 1 ding is wat ik heb geleerd over het koopgedrag van bedrijven met computer spul: duur is goed, goedkoop is slecht
* McFlipp heeft nog nooit een niet retail versie van de Leadtek Ti4400 gezien (en ik heb er een hoop gezien)Op vrijdag 26 juli 2002 00:29 schreef steveman het volgende:
beiden incl. 19% (negentien!) BTW, Wintelco en Xenon dus als in m'n 1e post. Ik weet dus wel waar ik hem ga bestellen
achter beiden staat retail. Maar het is dus verstandig om hem zelf op te halen en te bekijken of het degene is die we willen betreft?
Dus kom eerst maar eens met een foto'tje van die oem versie van de Leadtek, want daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
pcies! bij een ti4400 van leadtek heb je dus geen oem versies! snap trouwens niet hoe die gast aan die info komtOp vrijdag 26 juli 2002 01:07 schreef McFlipp het volgende:
[..]
* McFlipp heeft nog nooit een niet retail versie van de Leadtek Ti4400 gezien (en ik heb er een hoop gezien)
Dus kom eerst maar eens met een foto'tje van die oem versie van de Leadtek, want daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord!
en pixelview een a-merk? valt denk ik ook wel weer mee
Verwijderd
Als er een goedkope uitvoering van de Leadtek GF4Ti4200 bestaat, zoals hier in een posting was te lezen, kun je dat ook van de Ti4400 verwachten.Op vrijdag 26 juli 2002 01:07 schreef McFlipp het volgende:
[..]
* McFlipp heeft nog nooit een niet retail versie van de Leadtek Ti4400 gezien (en ik heb er een hoop gezien)
Lijkt mij toch wel..
Of denk je dat te simpel gedacht is
Verwijderd
Die bij Wintelco is een retail. Ik heb hem daar zelf ook gekochtOp vrijdag 26 juli 2002 00:29 schreef steveman het volgende:
beiden incl. 19% (negentien!) BTW, Wintelco en Xenon dus als in m'n 1e post. Ik weet dus wel waar ik hem ga bestellen
Verwijderd
Verwijderd
De meeste Leadteks die verkocht worden zijn geen OEM. En zeker geen troep. De retail ziet er kwalitatief beter uit dan die van Asus vind ik. Dus gewoon een retail kopen ipv een OEM.Op vrijdag 26 juli 2002 09:16 schreef paulgielens het volgende:
Jah dat dacht ik dus ook... een OEM gekocht en wat denk je! Brak mem en CPU zonder koeler. Leadtek naait je met OEM troep. Ga liever voor een Asus, is zijn geld dik waard gezien de kwaliteit.
wintelco levert idd alleen maar retail voor een super prijs!
ben echt blij met m'n 4400vivo