[AV](ondertussen oud) topic dicht, onterecht imho

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/534608/1?limit=50"]Deze.[/url]

Een topic van mij ja :P. Hij is ondertussen al wat ouder geworden en had hem maar laten rusten, maar ik zit nu alsnog met die 8233A southbridge en wil toch het antwoord nog wel weten. Let op : ik vraag in dat topic niet of het aan de praat IS te krijgen met lapmiddeltjes, maar of met deze southbridges het gewoon gefixt is, zodat ik ZONDER patches kan werken.

Ik heb nu eenmaal een hekel aan lapmiddeltjes :P. Of ze werken of niet maakt me niet uit, ik draai het liefste m'n OS een beetje "clean" (baal nu b.v. ook wel een beetje dat ik een patch voor m'n tv-kaart nodig heb).

"Zitten er in deze nieuwe auto nu ook elektrische ramen?"
"Ik zeg het niet, ik gooi uw topic op slot. [search=met de hand openen] :+"

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat je eigenlijk een maand wacht met dezelfde vraag te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Op vrijdag 26 juli 2002 00:26 schreef TgF het volgende:
Begrijp ik het goed dat je eigenlijk een maand wacht met dezelfde vraag te stellen?
Sorry.. Ik dacht, laat maar rusten, ik had er ff niet zo'n zin meer in.. Ik dacht misschien dan maar een SiS, maar nu heb ik toch een mobo met 8233A gekocht en ben benieuwd of ik er nu wel of niet een Live! op kan doen.

Anders wordt het lekker een Terratec :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
Kan iemand (bij voorkeur een modje :P) hier nog even naar kijken? Ik ben nog steeds wel benieuwd of die 8233a nou wel of geen SBlive!/Audigy zonder patches kan draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf atm ook ongeveer hetzelfde, nu heb ik het gesloten topic al van w3ird gehad (samen met dit topic), en nu begin ik het eigenlijk wel een heel klein beetje tijd te vinden dat er ff een modje naar kijkt.

Niet alleen omdat het mij misschien interesseerd maar het voor toekomstige search gebruikers ook makkelijker is om gelijk een antwoord te hebben als 20 topics door moeten zoeken... (NOFI) :X

Nu weet ik dat dit eigenlijk een administratief forum is dus deze reply misschien niet al te best zal worden opgevat maar ik hoop toch dat dit door een modje wordt behandeld die dit soort dingen toch wel kan begrijpen _/-\o_