Lenco Keyboard doet "Dubbel"

Pagina: 1
Acties:

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb een Lenco toetsenbord, model MK-9513...
Wat is nu het geval? Er zitten...(ff tellen) 8 van die multimedia toetsjes op, maar als ik er 1 doe, doet hij het "dubbel"!

Dubbel-uitleg: Als ik Media Player heb, en ik druk op het knopje waar volgende op staat, dan gaat hij 2 nummers verder. Als ik op Mute druk, gaat hij voor 1 miliseconde op Mute, en dan er weer af :? Ook kan je die knopjes programmeren, dan heb ik bijvoorbeeld ipv de Rekenmachien Mediaplayer onder da knopje gezet, en dan opent hij 1 Rekenmachien en 1 Media Player... :? Als je hem gewoon origineel geïnstalleerd heb, en je drukt op CALC, dan opent hij 2 (!) Rekenmachinekes.... :? Ikke nie snappe nie meer :?

Ik heb gewoon de originele software geïnstalleerd, het is een USB-ding, en het is bij me pa ook, die heeft hetzelfde toetsenbord, dus hetprobleem ligt nie bij het toetsenbord...

wat een brok tekst weer joh

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 23:47 schreef gangsterjoey het volgende:
...Ook kan je die knopjes programmeren, dan heb ik bijvoorbeeld ipv de Rekenmachien Mediaplayer onder da knopje gezet, en dan opent hij 1 Rekenmachien en 1 Media Player... :? ...
Het lijkt mij dat de driver 'dubbel' is geïnstalleerd. Als je de knopdefinities veranderd doet hij dit in 1 driver die er een andere taak aan toekent. De andere driver ziet nog steeds de 'oude' knoptoekenning.

Ik weet niet de oplossing voor je probleem, maar misschien kan dit je op weg helpen.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:24
Op vrijdag 26 juli 2002 07:53 schreef SigSec het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat de driver 'dubbel' is geïnstalleerd. Als je de knopdefinities veranderd doet hij dit in 1 driver die er een andere taak aan toekent. De andere driver ziet nog steeds de 'oude' knoptoekenning.

Ik weet niet de oplossing voor je probleem, maar misschien kan dit je op weg helpen.
Driver dubbel geinsstalleerd, yeah right. Als ik dan 2x een monitor instaleer komt dan alles dubbel op eht scherm te staan?

Topicsarter:
Welk OS gebruik je, welke driver heb je geprobeerd/geinstaleerd?

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 12:52
Die software kan misschien wel op twee verschillende plekken zijn geïnstalleerd waardoor hij twee keer reageert op die knopjes. Anders lijkt me dat echt niet kunnen.
Welke windows heb je eig? Kan ook zijn dat windows én de software beide reageren op die knopjes :)

• gangsterjoey
Op vrijdag 26 juli 2002 09:12 schreef Marcj het volgende:
Die software kan misschien wel op twee verschillende plekken zijn geïnstalleerd waardoor hij twee keer reageert op die knopjes. Anders lijkt me dat echt niet kunnen.
Welke windows heb je eig? Kan ook zijn dat windows én de software beide reageren op die knopjes :)
ik heb WinXp Professional NL, (had je ook ff in me sig kunnen kijken :P ) en de software die ik heb geïnstalleerd is gewoon de originele, die je erbij krijgt...in zo'n plastic hoesje...Trouwens, als ik de software nog niet geïnstalleerd heb, doen die knopjes het ook nie...

|| Specs ||

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op vrijdag 26 juli 2002 09:05 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Driver dubbel geinsstalleerd, yeah right. Als ik dan 2x een monitor instaleer komt dan alles dubbel op eht scherm te staan?
Het is wel degelijk mogelijk !

Als ik 2 programma's op mijn pc zet die meet hoeveel meter ik afleg met de muis dan gaat ie dat echt niet verdelen over die 2 programma's hoor :+ ze meten allebij apart.

• gangsterjoey
Ja, maar zoals ik al zei: als ik de software nog niet geïnstalleerd heb, doen die knopjes het ook nie...

|| Specs ||

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

gangsterjoey schreef op 13 september 2002 @ 00:53:
Ja, maar zoals ik al zei: als ik de software nog niet geïnstalleerd heb, doen die knopjes het ook nie...
En daar kom je nu mee :? :+

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hmm, zal wel aan toetsenbord liggen, wissel maar eens met je vader om te zien.
Zo positief was ikzelf nooit over die mulitmedia gein bovenaan of in godsnaam waar ze het ook zetten, tis balast vind ik.

alsof zo'n dingen onder dos werken...(en niet flamen van "en wie gebruikt er nu nog dos hé!", want dat doe ik inderdaad nog :)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Edit: laat maar. alleen van toepassing als zelfde effect bij alle toetsen gebeurt.

Als het alleen om de multimedia toetsen dan kan het idd zijn dat je het software dubbel hebt geinstalleerd en er 2 instanties van draaien. Driver "dubbel" installeren heeft niet zo'n effect meestal.

Geen nieuwe software beschikbaar misschien? Welk os?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• gangsterjoey
OS is WinXP, en bij me vader is het hetzelfde....

Enne Fairy: beter lezen ;)

|| Specs ||

Pagina: 1