Toon posts:

Dit een troll???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[url="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=562041"]http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=562041[/url]

Ik probeer alleen de naar mijn inziens overdreven anti-amerika reacties te temperen, en een view te geven waarom dit soort dingen gebeuren. En dat is een troll?

Naja, ik had het kunnen weten. Dit gebeurd me ook altijd als ik een middenweg in AMD vs Intel, wereld vs Microsoft enzovoort postings reageer.

Je krijgt bijna geen zin meer iets zinnigs te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Klopt, het is geen troll. Ik heb hem een +1 Inzichtvol gegeven. WMB mag er nog wel een puntje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Staat nu op 2, ook ik kan geen troll ontdekken in die post, ik vind het juist een hele nette post. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, ik kom waarschijnlijk hier nog wel terug. Ik ben iig blij dat er meteen gereageerd wordt.

Ik had ook echt geen zin dit in de posting op de FP te zeggen, dat van dit is geen troll.

Het modderetter :) forum werkt w'l, alleen de mensen niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

die reactie is juist één van de betere in de hele thread

er lopen daar verschrikkelijk veel mening-mods rond, kots-smilies tegen bush, trollen over amerikanen staan op +4.
een idioot wil zelfs vliegtuigen op het congress zien neerstorten (zoiets zou iets korter na 11-sept gelijk verwijderd zijn) ...

je waant je daar eerder op FOK! dan op Tnet, en twijfel eerlijk gezegd een beetje of ik aan zo'n draad nog meer puntjes wil weggooien (heb er al meer dan 100 zien versmelten aan -1's, de metamodbot zal me vanavond flink doorchecken en ik zal mn penalty-score wel zien stijgen omdat er sommige daarvan al weer lekker op +2 of +3 staan....zucht)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Ik heb me al laten verleiden tot een (vermanende) reactie, en kan (gelukkig) niets meer doen in dat draadje, maar triest is het overgrote deel van de reacties wel.

Die van Thugbear is idd 1 van de beschaafdste en netjes onderbouwd.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Heerlijke draad... heb er net 100 modpoints in gestopt, waarvan zo'n 40 -1 en 50 +0

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:D ik zal nog eens een topic kiezen omiets te zeggen LOL

Aan de andere kant: er zijn wel zoveel }:O en |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Thugbear, je vroeg wel erg snel om een verandering van de waardering; je moet mods wel even de kans geven om een draad te beoordelen. Er is blijkbaar maar 1 mod langs je draad geweest in de 1 uur en 16 minuten tussen je post op FP en je post hier.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik heb al een paar keer gehad dat ik zo verdwijn in de 0 en de -1 en dat er niet meer naar gekeken wordt. Frustratie kan soms hoog oplopen.
Pagina: 1