Toon posts:

mn R8500 heeft nog 2extra onderdelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een club3dR8500 met dvi en tv out

maar nu heb ik in apparaat beheer 2 onbekende apparaten met locatie op mn radeon8500(dat staat er)

maar hij kan geen drivers vinden en hij blijft als onbekent staan(2 stuks totaal)

ik heb de laatste powerd by drivers en deze werken correct

maar weet iemand mischien wat deze 2 dingen kunnen zijn,of moet ik hier andere software voor hebben ofzo?

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:38
Ouwe meuk denk ik. Probeer die dingen te deleten

• pietvs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:10
Is het geen VIVO uitvoering? Want dan heb je nog video IN enzo erbij. Dat zouden die 2 extra apparaten kunnen zijn.

System Specs - Homepage

Verwijderd

Topicstarter
het is een vivo ja.

maar wat voor software moet erbij dan? heb nu alleen maar de powerd by drivers

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op vrijdag 26 juli 2002 10:28 schreef mark_m het volgende:
het is een vivo ja.

Gewoon laten zoeken naar drivers op dezelfde locatie als je powerd by drivers.
Dan moet je een stuk verder komen :)

Turn it off and on again.

Verwijderd

Topicstarter
dat pakt hij ook niet.

maar hoe laat je die video in dan werken?
zijn daar ook nog programma's voor ofzo?

• pietvs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:10
Je moet even bij [url="http://www.ati.com"]www.ati.com[/url] bij de download drivers build by ati en dan je OS kiezen en dan de All in one 8500DV en dan de capture drivers downloaden en installen. Heb ik ook gedaan en toen waren die 2 dingen weg :)

Ik werk zelf met Ulead DVDmoviefactory. Die kan dus video in opnemen en dan meteen als DVD/SVCD/VCD wegschrijven. Met een mooi menu erbij enzo. Heb net een DVD+R/DVD+RW writer erin en heb al een filmpie van mijn digitale videocamera ingelezen en op DVD gezet. Werkt perfect. Nu wil ik binnenkort mijn oude vhs/svhs tapes omzetten naar dvd. Dat zal dan moeten gebeuren via de Videoin van de Radeon 8500VIVO :)

System Specs - Homepage

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 11:50 schreef mark_m het volgende:
dat pakt hij ook niet.

maar hoe laat je die video in dan werken?
zijn daar ook nog programma's voor ofzo?
Dan denk ik dat je WDM drivers (Windows Driver Model) voor ATI kaarten moet hebben. Staat vast wel ergens bij [url="http://www.guru3d.com"]www.guru3d.com[/url] of [url="http://www.ati.com"]www.ati.com[/url] .

// edit
En / of het Ati Multi Media Center. Versie 7 heeft die nu geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 12:32 schreef pietvs het volgende:
Je moet even bij [url="http://www.ati.com"]www.ati.com[/url] bij de download drivers build by ati en dan je OS kiezen en dan de All in one 8500DV en dan de capture drivers downloaden en installen. Heb ik ook gedaan en toen waren die 2 dingen weg :)

Ik werk zelf met Ulead DVDmoviefactory. Die kan dus video in opnemen en dan meteen als DVD/SVCD/VCD wegschrijven. Met een mooi menu erbij enzo. Heb net een DVD+R/DVD+RW writer erin en heb al een filmpie van mijn digitale videocamera ingelezen en op DVD gezet. Werkt perfect. Nu wil ik binnenkort mijn oude vhs/svhs tapes omzetten naar dvd. Dat zal dan moeten gebeuren via de Videoin van de Radeon 8500VIVO :)
oke zal ik doen,maar via die video in daar kan ik toch ook mn gamecube op aansluiten(ook dat zelfde stekkertje)of kan dat niet.
lijkt me wel cool,fullscreen gamegube spelen op je pc

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 26 juli 2002 10:28 schreef mark_m het volgende:
De ATi WDM drivers.

Verwijderd

Topicstarter
even een kleine update,heb de capture drivers geinstalleert en dat is allemaal goed,heb ook ati multimedia center eropstaan en nu krijg ik als ik mn gamecube erop aansluit zelfs fullscreen beeld

maar hij zit nu op de compostite in,er kan ook een s-video in.
als ik s-videokabel zou hebben en deze gebruik om de cube op aan te sluiten heb ik dan nog scherper beeld???(is al scherp maar toch iets minder als tv)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 26 juli 2002 17:24 schreef mark_m het volgende:
als ik s-videokabel zou hebben en deze gebruik om de cube op aan te sluiten heb ik dan nog scherper beeld???(is al scherp maar toch iets minder als tv)
Ja, s-video geeft een behoorlijk beter signaal dan composite.
Pagina: 1