Toon posts:

[Stupid] Zoek een case deksel....!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jah deNitWit did it again, hoewel again is niet helemaal waar... :)

ik heb een tijdje geleden een grappige case gekocht (the Nokia case), mooi case-ie maar nu heb ik een probleem...
Na een grote opruiming van oude systeem onderdelen heb ik waarschijnlijk een zijkant van deze case weg gedonderd.... :/ Stom Stom Stom ik weet het.

Nu is de vraag weet iemand misschien een winkel waar ik een lossen zijkant kan bij bestellen of heeft iemand deze kast en denkt ag laat ik dat ding weg mietteren 'k gebruik um tog niet.. Wil er best geld voor geven...

PS, ik heb die cases gezien van Chieft van die kleine minitowertjes hebben ze lossen zijkanten tekoop, zouden die misschien ook passen in een Nokia... twijvel een betje..

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-07 20:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

pak een plaat staal/alu/whatever, schilder het en plak het er tegenaan.

Verwijderd

Die van de nokia look-a-likes zijn eigenlijk de simpele, meen ik. Dus misschien als je bij de lokale pc boer es probeert, dan kun je wel es geluk hebben. Zet anders ff een berichtje in Vraag en Aanbod :)

Suc6

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:27
of maak een zijkant van plexi glas

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07 13:47
I know the feeling!!!
ik heb een codegen kast met een kapotte zijkant.
maar ik ga er nu een volledige plexiglas zijkant in maken.
>:)

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Op donderdag 25 juli 2002 22:40 schreef DeNitWit het volgende:
Jah deNitWit did it again, hoewel again is niet helemaal waar... :)

ik heb een tijdje geleden een grappige case gekocht (the Nokia case), mooi case-ie maar nu heb ik een probleem...
Na een grote opruiming van oude systeem onderdelen heb ik waarschijnlijk een zijkant van deze case weg gedonderd.... :/ Stom Stom Stom ik weet het.

Nu is de vraag weet iemand misschien een winkel waar ik een lossen zijkant kan bij bestellen of heeft iemand deze kast en denkt ag laat ik dat ding weg mietteren 'k gebruik um tog niet.. Wil er best geld voor geven...

PS, ik heb die cases gezien van Chieft van die kleine minitowertjes hebben ze lossen zijkanten tekoop, zouden die misschien ook passen in een Nokia... twijvel een betje..
Die van chieftec passen zeker niet, die pivoteren namelijk de case in en worden dus niet geschoven

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-06 22:35

HENNEP

Just Someone

Je kan bijna bij alle computer zaaken heus wel een zijkapje vinden die op je nokia kast past.

Ik heb die kast zelf ook wel, en ik ben van plan om dat ding te verkopen of te modden.

Maar 100 piek voor dat ding krijg ik toch nooit, dus dan gaan we maar modden he :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 02:00 schreef HENNEP het volgende:
Je kan bijna bij alle computer zaaken heus wel een zijkapje vinden die op je nokia kast past.

Ik heb die kast zelf ook wel, en ik ben van plan om dat ding te verkopen of te modden.

Maar 100 piek voor dat ding krijg ik toch nooit, dus dan gaan we maar modden he :)
100 piek, ben je gek, heb voor dar ding +/- 70,- piek betaald nieuw.....
Pagina: 1