Toon posts:

Blauw scherm bij starcraft.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg nu al een paar maanden, als ik een half uurtje starcraft speel ofzo, een blauw scherm met een "fatale uitzodering"(niet zo'n uitzondering, eigenlijk). Ik neem aan dat dit in de Engelse versie een fatal error is ofzo. iig, het zuigt. na zo'n error mot je op een toets drukken om door te gaan, en dan crasht de hele zooi(als dat nog niet gebeurt was). Ik zal ff wat duidelijker zijn: het scherm gaat terug naar starcraft, alleen de game ligt stil en het scherm is vastgelopen(het is een soort screenshot van dat je zit te laggen). Als ik de goeie ouwe ctrl-alt-del+enter gebruik gebeurt er eerst niets(logisch) en vervolgens geeftie aan dat de toepassing niet meer reageert enzo, en dat of ik de toepassing wil sluiten. Ik druk natuurlijk JA GRAAG, en dan komt starcraft weer terug met dit keer de kleuren flink door elkaar en compleet gecrasht(kan nu echt helemaal niks meer). Resetten dus maar. Vet klote. Ik heb windows 98, geforce3ti500, athlonxp 1500, 512mb ddr ram, logitech optical mouse(heb ik al eens problemen mee gehad icm een ander spel). En dan nu: kan iemand me helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

--> SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 22:37 schreef Thelema het volgende:
--> SP
Ok, ik wist al niet zeker of dit de goede dinges was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Win98 met 512Mb ram kan problemen geven. Probeer eens met 256Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 22:37 schreef Thelema het volgende:
--> SP
Dan moet je hem natuurlijk wel eerst melden in SM :)

Ik heb het nu maar even gedaan: [topic=557330/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP. goh nu werkt et wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus wat moet ik nu doen? Ram eruit halen? EN hoe moet ik dat aanpaken('t is niet verstandig om mij een pc uit elkaar te laten halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 14:14
Heb je al een andere Windows versie geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat is ook eens iets nieuws sc die vastloopt.

Ik heb altijd 2nd edition van win98 icm. athlon 750 en 768 intern gebruikt werkte altijd.

Ik speelde sc toen ook al....ik speel het eigelijk al veels te lang.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik natuurlijk windows 98 se. Ik ga ervan uit dat jullie dat al dachten. Een andere windows versie is niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 01:34 schreef Uberdog het volgende:
Ja, ik natuurlijk windows 98 se. Ik ga ervan uit dat jullie dat al dachten. Een andere windows versie is niet van toepassing.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 juli 2002 01:34 schreef Uberdog het volgende:
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Laatst online: 13-05 13:47
Misschien een reinstall van de game met de laatste patch eroverheen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Tja, ik zou toch even Windows 2000 installeren als ik jou was. Kan gemakkelijk naast je 98, dus waarom niet?

Overigens kan een re-install van Win 98 ook altijd helpen natuurlijk.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 23:55 schreef Lord Daemon het volgende:
Tja, ik zou toch even Windows 2000 installeren als ik jou was. Kan gemakkelijk naast je 98, dus waarom niet?

Overigens kan een re-install van Win 98 ook altijd helpen natuurlijk.
Windows 2000 heb ik helaas niet, en illegaal dat mag natuurlijk niet. win98se is gewoon de enige windows die ik heb.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:53 schreef Tha_Freak het volgende:
Misschien een reinstall van de game met de laatste patch eroverheen??
Heb ik al geprobeerd...(werkte dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 01:03 schreef Uberdog het volgende:

[..]

Windows 2000 heb ik helaas niet, en illegaal dat mag natuurlijk niet. win98se is gewoon de enige windows die ik heb.
[..]

Heb ik al geprobeerd...(werkte dus niet)
Misschien wordt je prosessor te heet en gaat hij flippen en krijg je screen of ehmmzz.. misschien is het je gforce die het niet/goed aan kan ff nieuwe drivers van gforce installen?.. misschien kan dat het wezen.. weet het anders ooko nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 07:32 schreef Godzilla het volgende:

[..]

Misschien wordt je prosessor te heet en gaat hij flippen en krijg je screen of ehmmzz.. misschien is het je gforce die het niet/goed aan kan ff nieuwe drivers van gforce installen?.. misschien kan dat het wezen.. weet het anders ooko nie
Zou misschien kunnen. Maar bij andere spellen gaat alles wel goed(tenminste, morrowind crasht wel maar dat hoort zo^^). Heb dacht ik al de nieuwste drivers(kweenie zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 10:35 schreef Uberdog het volgende:

[..]

Zou misschien kunnen. Maar bij andere spellen gaat alles wel goed(tenminste, morrowind crasht wel maar dat hoort zo^^). Heb dacht ik al de nieuwste drivers(kweenie zeker).
daarom juist:) misschien is het spel TE zwaar daardoor kan je niet spelen omdat hij dan op "tilt" slaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Laatst online: 13-05 13:47
Op zondag 28 juli 2002 22:03 schreef Godzilla het volgende:

[..]

daarom juist:) misschien is het spel TE zwaar daardoor kan je niet spelen omdat hij dan op "tilt" slaat
Te ZWAAR??? Uhh... we hebben het hier toch over starcraft van een paar jaar geleden toch?? Dat draait nog op een pentium 100 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tha_Freak schreef op 28 juli 2002 @ 23:47:
[...]

Te ZWAAR??? Uhh... we hebben het hier toch over starcraft van een paar jaar geleden toch?? Dat draait nog op een pentium 100 of zo
idd, ik weet ook niet precies waar dat op slaat. Maar ik heb aowieso geen idee.
Pagina: 1