Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM gejat] He bart, je spacecase.

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-11 20:27
[url="http://webcasts.netfire.com/2002-07-23.html"]klikerdeklik hier ff[/url]

Dag 4 en dan die case mod wedstrijd uitslag. Dan ff filmpie kijken. Dan zie je ergens int filmpie een case die wel verdacht veel op die van bart_banaan lijkt.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Deze bedoel je:

Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/images/news/1027226601B0v3cijSpb_1_7_l.jpg

iStockphoto

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:57
deze is volgens mij een stuk groter aangezien er een gewoon atx mobo in zit dus geen space case maar een space keet

Verwijderd

Gejat is het niet, aangezien bart er geheel vrijwillig een tutorial voor heeft gemaakt.

• ajampaniki
Op donderdag 25 juli 2002 22:39 schreef Gordijnstok het volgende:
Gejat is het niet, aangezien bart er geheel vrijwillig een tutorial voor heeft gemaakt.
na het zou ook andersom kunnen snappie. En aangezien deze gast er een prijs voor heeft gekregen zout niet helemaal eerlijk zijn.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
ATX met 2 pci sloten :?

VIA EDEN lijkt me...

Maar ze zijn allebei even #$^$^%&*^#!@*( ;)

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik vind hem leuk (na) gemaakt, maar in die kleur zou ik hem zeker niet maken. Verder aardige rip-off, en daarvoor had ik dus die How-To gemaakt, dat andere mensen ook iets er mee kunnen.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Ga je hem mailen, en feliciteren??? ;)

• ajampaniki
Ja maar wie heeft hem nou van wie? Wanneer is deze dan gemaakt? Staan een harforum logo op dus ff kijken daar.

• Hiigara
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
1337.

Ziet er zeker nice uit! Wou dat ik zoiets had.. dan had ik tenminste iets om op mn tafel te zetten ipv d'r onder :)

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

• ajampaniki
Op donderdag 25 juli 2002 23:01 schreef Hiigara het volgende:
1337.

Ziet er zeker nice uit! Wou dat ik zoiets had.. dan had ik tenminste iets om op mn tafel te zetten ipv d'r onder :)
Hijs wel mooi, maar daar gaat het op dit moment niet om. tgaat er meer om wie van wie het ontwerp gejat heeft.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Ik heb mijne helemaal zelf bedacht en gemaakt, en ik had nog nooit zo iets gezien. Daarbij heb ik mijn SpaceCase op [H]ardOCP gepost in het forum, begin juni ofzo, dus ik denk dat ik dus de enige echte ORIGINELE SpaceCase heb.

Als hij vierde is geworden, had de SpaceCase vast hoger gekomen.... :)

• ajampaniki
Op donderdag 25 juli 2002 23:09 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik heb mijne helemaal zelf bedacht en gemaakt, en ik had nog nooit zo iets gezien. Daarbij heb ik mijn SpaceCase op [H]ardOCP gepost in het forum, begin juni ofzo, dus ik denk dat ik dus de enige echte ORIGINELE SpaceCase heb.

Als hij vierde is geworden, had de SpaceCase vast hoger gekomen.... :)
Dan zouk het wel heel lullig vinden dat hij jouw ontwerp gejat hebt en een prijs ermee heeft gekregen.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Wel nee, beter goed gejat dan slecht bedacht, maar als jij zijn e-mail kan vinden graag, of hoe die heet, dan kan ik hem misschien zelf opspeuren.

Trouwens, mijn topic bij [H]ardOCP Forums : [url="http://www.hardforums.com/showthread.php?s=789e2a50b57fab4a3be25f168aecfcca&threadid=439905"]http://www.hardforums.com/showthread.php?s=789e2a50b57fab4a3be25f168aecfcca&threadid=439905[/url]

• eightValve
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Op donderdag 25 juli 2002 22:47 schreef Bredend het volgende:
ATX met 2 pci sloten :?

VIA EDEN lijkt me...
Flex-Atx dus, een standaard van Intel (kleiner als micro-atx) waar VIA met mini-itx op geantwoord heeft!!! (staat op de website van Via)

3x PCI = Micro-Atx
2x PCI = Flex-Atx
1x PCI = 8-) Mini-Itx 8-)

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Deze (na-) bouwer was ook al gespot :

[url="http://www.reviewnation.com/a_dpp1_1.shtml"]http://www.reviewnation.com/a_dpp1_1.shtml[/url]

Verwijderd

Als mensen je case namaken wil wel zeggen dat je goed bezig bent in mij ogen. Als je een handleiding maakt vind je het ook niet erg dat iemand een namaakt neem ik aan.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op vrijdag 26 juli 2002 01:00 schreef coladop het volgende:
Als mensen je case namaken wil wel zeggen dat je goed bezig bent in mij ogen. Als je een handleiding maakt vind je het ook niet erg dat iemand een namaakt neem ik aan.
Precies :) 'Moeder of alle SpaceCasen '

Verwijderd

Het lijkt meer op een bom dan op een puter, maar wel vet :)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Imitation is the highest form of flattery

Verwijderd

wat zou het nu gejat zijn
djeezes
het enige dat gelijk is is de ronde vorm en verder ook helemaal nietshet is niet eens in plexi gemaakt maar van rvs

doe nu ff niet belachelijk

en ik vin deze persoonlijk mooier dan die van bart banaan, die net een kermismolen is (nofi)
concept is goed

en het is echt wel een beetje pretentieus om van je eigen mod te zeggen dat hij beter is als eentje die een belangrijke compo heeft gewonnen in de us

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op vrijdag 26 juli 2002 10:50 schreef badpinguin het volgende:

....en het is echt wel een beetje pretentieus om van je eigen mod te zeggen dat hij beter is als eentje die een belangrijke compo heeft gewonnen in de us
Ff goed lezen, keb nooit gezegt dat 'ie beter is.

Ik vind mijne wel mooier, maar dat is persoonlijk :)

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 11:06 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Ff goed lezen, keb nooit gezegt dat 'ie beter is.

Ik vind mijne wel mooier, maar dat is persoonlijk :)
LoL jij lult jezelf helemaal uit.... |:(

Door Bart_Banaan - donderdag 25 juli 2002 23:09

--------------------------------------------------------------------------------
-->Als hij vierde is geworden, had de SpaceCase vast hoger gekomen....<----

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 12:44 schreef ScaboO het volgende:

[..]

LoL jij lult jezelf helemaal uit.... |:(

Door Bart_Banaan - donderdag 25 juli 2002 23:09

--------------------------------------------------------------------------------
-->Als hij vierde is geworden, had de SpaceCase vast hoger gekomen....<----
:? klopt gewoon hoor jij:z lult uit je nek :+

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 22:32 schreef ajampaniki het volgende:
[url="http://webcasts.netfire.com/2002-07-23.html"]klikerdeklik hier ff[/url]

Dag 4 en dan die case mod wedstrijd uitslag. Dan ff filmpie kijken. Dan zie je ergens int filmpie een case die wel verdacht veel op die van bart_banaan lijkt.
Mja en ? Hij heeft er toch geen patent op aangevraagd ??

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:30
Op vrijdag 26 juli 2002 10:50 schreef badpinguin het volgende:
wat zou het nu gejat zijn
djeezes
het enige dat gelijk is is de ronde vorm en verder ook helemaal nietshet is niet eens in plexi gemaakt maar van rvs

doe nu ff niet belachelijk

en ik vin deze persoonlijk mooier dan die van bart banaan, die net een kermismolen is (nofi)
concept is goed

en het is echt wel een beetje pretentieus om van je eigen mod te zeggen dat hij beter is als eentje die een belangrijke compo heeft gewonnen in de us
gelijk zijn:

* de vierkante voet
* ronde bovenkant
* bovenkant ook doorzichtig

als ik de plaatje naast elkaar zie lijken ze erg veel op elkaar. de 1 is gewoon een namaak, en aangezien bart_banaan eerder was...

• adana
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:23

adana

merzbow, schmerzbow

Op vrijdag 26 juli 2002 14:00 schreef Mr_x007 het volgende:

als ik de plaatje naast elkaar zie lijken ze erg veel op elkaar. de 1 is gewoon een namaak, en aangezien bart_banaan eerder was...
Wat een gelul.
Hoe weet jij zo zeker dat bart_banaan eerder was? Het is heel goed mogelijk (en wmb zeer waarschijnlijk) dat T-bone reeds was begonnen aan zijn Time Bomb case voordat hij ooit een plaatje zag van de case van bart_banaan, als 'ie daar überhaupt ooit al eens een plaatje van heeft gezien.

Hiermee wil ik niet beweren dat bart_banaan een jatter zou zijn, maar dat twee mensen afzonderlijk van elkaar tot hetzelfde vormconcept zijn gekomen.

Ik vermoed dat de case van T-bone een variatie is op zijn vorige mod:

Afbeeldingslocatie: http://www.pheaton.com/images/cpl/cplcases003.jpg

"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

En de mijne een variatie op mijn vorige! Een mini-plexiglazen computer.

Maar ik vind het helemaal niet erg dat zijn eigen gemaakte computer op de mijne lijkt, hij is toch anders.

Kijk eens naar geMODde 'gewone' kasten; die lijken in basis toch ook allemaal op elkaar, het zijn ook variaties op een
ontwerp.

En ach, ik heb hier nog wel wat Bryce5 filetjes met ontwerpen voor de SpaceCase, uit april en mei, waar ik de case nog ovaal wilde maken. Maar na wat experimenteren om van een ronde buis een ovale te maken, besloot ik toch maar voor mijn 'ronde' variant te gaan.

Wat ik niet begrijp is wat het hele probleem is: hij heeft een prijs gewonnen op een LAN-party in de USA, waar ik nooit van mijn leven zal komen. Zijn case lijkt op de mijne, maar is heel anders, ik vind de mijne mooier (maar NIET beter zijne heeft meer proc. power) omdat ik van lichies en kleurtjes hou, en het volledige doorzichtige ook heel mooi vind.
Voor de liefhebber, kijk ff bij mini-itx.com bij de casegallery van de SpaceCase, dan zie je dat de eerste ovale ontwerpen er ook bij staan.

Verwijderd

volgens mij krijgt bartje gewoon te veel aandacht... zijn genoeg mensen di een vel VETTERE mod hebben dan heb...daarom vind ik het ook raar dat de PC-bladen juist zijn mod kiezen... de modders zelf snappen wel dat er aan andere mods veel meer tijd werk, zweet, inspiratie is gebracht!!!
dus gewoon niet zeiken bart...oke je hebt een mooie mod...maar je moet niet gaan denken dat alle andere mods niet zo mooi zijn als die van jouw!!

....ik denk dat meerdere tweakers er zo over denken!!

Verwijderd

schop ff een topic omhoog uit juli !!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Mja ik vind persoonlijk die van banaan veel mooier....

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 20:22

jotheman

Was like that when I got here!

Hij heb ze gewoon mooi gemaakt, maar dit is 'n heeeeeeeeele ouwe koe, dicht?

I see dead pixels...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:49:
volgens mij krijgt bartje gewoon te veel aandacht... zijn genoeg mensen di een vel VETTERE mod hebben dan heb...daarom vind ik het ook raar dat de PC-bladen juist zijn mod kiezen... de modders zelf snappen wel dat er aan andere mods veel meer tijd werk, zweet, inspiratie is gebracht!!!
dus gewoon niet zeiken bart...oke je hebt een mooie mod...maar je moet niet gaan denken dat alle andere mods niet zo mooi zijn als die van jouw!!

nope

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:49:

Ben ik het niet mee eens. Bart_Banaan's casemods blinken uit in originaliteit, afwerking en zeer hoog modgehalte. :)

Dat jij voor een dergelijke negatieve uithaal naar Bart_Banaan dit topic omhoog schopt maakt het al helemaal niet beter... :(

Laat zelf maar eens zien wat je kan...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.