Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Dat jou dat opvalt. Als je ze niet had uitvergroot, had ik het echt niet gezien. Maar over je vraag, zet hardware-decoding even uit, en kijk nog eens. Als die rare pixels dan weg zijn, is het een bug.
Het plaatje zoals hierboven is 50% van de ware grote, en je ziet 't echt wel, omdat 't op zwart 4 vrij opvallende kleuren zijn.Op donderdag 25 juli 2002 22:22 schreef TeslaMaster het volgende:
Dat jou dat opvalt. Als je ze niet had uitvergroot, had ik het echt niet gezien. Maar over je vraag, zet hardware-decoding even uit, en kijk nog eens. Als die rare pixels dan weg zijn, is het een bug.
Met hardware decoding UIT, heb ik 't dus niet. Maar dan kan 't nog steeds aan de hardware decoding liggen op de GF3 kaart toch? En het gekke is dat het samen LIJKT te hangen met de subtitles. Subtitles uit en het probleem is ook weg...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.