Ik kan sinds kort via de index op Huiskamer klikken, en met de search heb ik ook soms HK posts er tussen. Toch kan ik als ik op huiskamer klik alleen maar bij bugmeldingen komen, en daar kan ik zelfs niet posten! hoort dit zo, of is dit een React bug?
Dat komt omdat youw username niet voorkomt in de DB van React.
Je kunt dus wel de topics zien van de oude HK maar niet van de nieuwe, alleen de users die al acces hadden voor de test kunnen erin.
Maar dit is al veel vaker langsgekomen, volgens mij had je dit makkelijk kunnen terugvinden met de search.
Je kunt dus wel de topics zien van de oude HK maar niet van de nieuwe, alleen de users die al acces hadden voor de test kunnen erin.
Maar dit is al veel vaker langsgekomen, volgens mij had je dit makkelijk kunnen terugvinden met de search.
[topic=540271/1/100].<hr></blockquote>En misschien komt D2k straks nog wel ff langs
naah, niet voordat ik dit topic op slot doe 
Kwestie van geduld dus. Heren hierboven het prima uitgelegd, je zult dus even moeten wachten totdat heel GoT overgaat op React.
Tot dan zul je geduld moeten hebben
Kwestie van geduld dus. Heren hierboven het prima uitgelegd, je zult dus even moeten wachten totdat heel GoT overgaat op React.
Tot dan zul je geduld moeten hebben
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dit topic is gesloten.