Kassatoetsenborden met PS/2 aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 23:26
Ik heb ergens een aantal gloednieuwe kassatoetsenborden met PS/2 aansluiting op de kop getikt.

Afbeeldingslocatie: http://www.wincor-nixdorf.com/internet/com/Products/Peripherals/Keyboards/TA64/Main,templateId=blob.jsp,property=OriginalImage.jpg

Ik heb het al even aangesloten op mijn PC en het geeft gewone keyboard scancodes af. Je kan het dus gebruiken als een enorme afstandsbediening of als groot mengpaneel voor geluids of filmprogramma's, etc... Heeft iemand ervaring met deze dingen en zou je ze ook met een soort verlengstukje over USB kunnen dingesen? Anders ben ik gauw uitgekloot met mijn 125 shortcuts maar zonder gewoon toetsenbord of muis...

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 16:33
Op donderdag 25 juli 2002 21:47 schreef rutgerlouwerse het volgende:
en zou je ze ook met een soort verlengstukje over USB kunnen dingesen? Anders ben ik gauw uitgekloot met mijn 125 shortcuts maar zonder gewoon toetsenbord of muis...
dan zet je toch je muis of keyboard op USB met een verlengstukje?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

• RgR
Ja, goed idee! Dan kan ik nu gaan beginnen met sheets maken voor mijn geluids- en videobewerkingspaneel... 8-) Ik kan ook een dashboard voor een flightsimulator maken ofzo. Iemand anders nog interesse want ik heb er nog een paar; zie vraag en aanbod.

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:09

Trebbors

Failure is no option!

Je hebt ook software erbij om de toetsen te programmeren?

Dan kan je elke toets de code geven die je zelf wilt.

• RgR
Ja, ik heb al een beetje rondgekeken en er zijn een hoop "remote-control" programma's die hier wel mee schijnen te werken. [url="http://www.girder.nl"]Girder[/url] bijvoorbeeld. Ik hoef dan alleen nog sheets te maken voor onder de knoppen. Ik heb hem ook bij "Game Controllers" gezet bij V&A, misschien voor de gamers...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:20

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

GT >> OH

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1