Ik heb dus ff zelf wat in elkaar gezet, maar het wil nog niet echt.
De bedoeling is dat ik met een druk op de knop een aantal zinnen zeg, met elke keer een nieuwe "say"
Het is me een 1 keer geluk, maar toen was het een oneindige loop en kon ik voor de rest niks meer: niet lopen, naar de console of op ctrl-alt-del drukken
Het script van dit ( ^ ) ben ik helaas kwijtgeraakt toen ik een nieuwe maakte:
Het probleem:
Hij zegt alleen "a" (Bla)
Maar als ik in console "b" doe, dan zegt ie netjes "Wa", als ik "d" in console doe zegt ie netjes "Ummm", maar a tm e achter elkaar ho maar
ik heb hetvolgende al geprobeert:
a;b
a; b
a;wait;b
a; wait; b
alias zeg "a;b"
alias zeg "a; b"
alias zeg "a;wait;b"
alias zeg "a; wait; b"
en dan a en b om te testen of ie er dus 2 naar elkaar doet...maar dat is dus niet het geval, hij blijft alleen de eerste doen, en toch is b ook een goede zin, want als ik bijv bind k "b" doe dan zegt ie netjes "Wa"
Kan iemand mij verder helpen ???
            De bedoeling is dat ik met een druk op de knop een aantal zinnen zeg, met elke keer een nieuwe "say"
Het is me een 1 keer geluk, maar toen was het een oneindige loop en kon ik voor de rest niks meer: niet lopen, naar de console of op ctrl-alt-del drukken
Het script van dit ( ^ ) ben ik helaas kwijtgeraakt toen ik een nieuwe maakte:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
 | alias a "say "Bla alias b "say "Wa alias c "say "Tsja alias d "say "Ummm alias e "say "done alias w "wait" alias zeg "a; w; b; w; c; w; d; w; e" bind k "zeg"  | 
Het probleem:
Hij zegt alleen "a" (Bla)
Maar als ik in console "b" doe, dan zegt ie netjes "Wa", als ik "d" in console doe zegt ie netjes "Ummm", maar a tm e achter elkaar ho maar
ik heb hetvolgende al geprobeert:
a;b
a; b
a;wait;b
a; wait; b
alias zeg "a;b"
alias zeg "a; b"
alias zeg "a;wait;b"
alias zeg "a; wait; b"
en dan a en b om te testen of ie er dus 2 naar elkaar doet...maar dat is dus niet het geval, hij blijft alleen de eerste doen, en toch is b ook een goede zin, want als ik bijv bind k "b" doe dan zegt ie netjes "Wa"
Kan iemand mij verder helpen ???