Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Kan, kan ook aan mainbord liggen, verkeerde bios instellingen (oc ofzo), voeding, enz.
Wat was er mis met dit topic: [topic=557215] 
En volgens mij loopt die gozer te zeuren.
maar alles draait. bios instellen ben ik nog niet geweet want kan nix zien, voeding zou kunnen..Op donderdag 25 juli 2002 20:56 schreef InterCC het volgende:
Kan, kan ook aan mainbord liggen, verkeerde bios instellingen (oc ofzo), voeding, enz.
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Verwijderd
Sluit je pc speaker aan en luister of je piepjes hoort bij het opstarten. Deze geven aan wat er mis is.
Probeer dit overigens met een 'leeg' systeem. Dus alleen cpu, geheugen en grafishe kaart.
ps. in antwoord op de beginvraag: geen cpu is uiteraard geen beeld. Werkende CPU, geheugen en grafische kaart zijn vereisten voor beeld.
Probeer dit overigens met een 'leeg' systeem. Dus alleen cpu, geheugen en grafishe kaart.
ps. in antwoord op de beginvraag: geen cpu is uiteraard geen beeld. Werkende CPU, geheugen en grafische kaart zijn vereisten voor beeld.
Pak es een andere voeding, kan het ook nog zijn.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Denk er bovendien aan dat die piepjes niet bij elk merk moederbord 't zelfde wil zeggen. daarvoor moet je effie op 't internet neuzen of in uw manueelOp donderdag 25 juli 2002 21:05 schreef rubenski het volgende:
Sluit je pc speaker aan en luister of je piepjes hoort bij het opstarten. Deze geven aan wat er mis is.
Verwijderd
Ik denk dat ie gewoon het verhaaltje in een ander topic wilde zetten. Hij stond net bij hardware algemeen.Op donderdag 25 juli 2002 20:58 schreef Compubiter het volgende:
Wat was er mis met dit topic: [topic=557215]
Crosspost
Hou het maar lekker bij je andere topic, daar heb je de situatie ook wat uitgebreider in omschreven.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()