Heb een nieuw moederbord en processor en voeding gehad. en ging daar een pc van maken.
ik alles in een kast gedaan en eindelijk kon ik hem aanzetten.
het enigste wat ik hoord was gsst in de voeding daarna kon ik hem niet meer aanzetten.
en met geluk hoorde ik alleen dat geluid!
ik heb alleen afgekoppeld: 2 cd-roms 2 harde schijven.
om te kijken of het aan m'n voeding lag die het niet trok.
en opeens ging alles draaien. alle fans. (gforce2 proc en voeding.) alleen ik kreeg geen beeld.
ik een andere gforce 2 erin en weer geen beeld.
ik dacht misschien is het me agp slot dus heb ik een 2mb viedeo kaart in een pci gedaan en die geprobeerd.
maar ook daar geen beeld.
heb ander geheugen geprobeerd maar ook dit hielp niet.
en toen dacht ik laat ik me hd maar is aansluiten. en die ging allemaal kras geluiden maken.
nou ik heb al heel wat meegemaakt op pc gebied maar zoiets geksss.
dit zijn de specs:
amd 1.4 ghz duron heb ik al een andere proc op geprobeerd dus kan daar niet aan ligen toch?
no name voeding 300 wat. (een nieuwe gekregen bij dch en ze zeiden dat ze hem getest hebben)
elitegroup socket a moederboard: A7S5A (mijn 2de (omdat de 1ste hetzelfde deed.)
gforce2 (heb ik er ook 2 van geprobeerd.
2 hd's van 20 gb waarvan ik er bij 1 een krasgeluid hoor
een lite on bakker
en een cd rom speler.
rara wat is dit???
kan het de proc zijn???? als niemand het weet laat ik hem wegbrengen. maar ben bang dat hun het ook niet weten..
of anders alleen met een diagnose komen en ik weer wat armer ben
ik alles in een kast gedaan en eindelijk kon ik hem aanzetten.
het enigste wat ik hoord was gsst in de voeding daarna kon ik hem niet meer aanzetten.
en met geluk hoorde ik alleen dat geluid!
ik heb alleen afgekoppeld: 2 cd-roms 2 harde schijven.
om te kijken of het aan m'n voeding lag die het niet trok.
en opeens ging alles draaien. alle fans. (gforce2 proc en voeding.) alleen ik kreeg geen beeld.
ik een andere gforce 2 erin en weer geen beeld.
ik dacht misschien is het me agp slot dus heb ik een 2mb viedeo kaart in een pci gedaan en die geprobeerd.
maar ook daar geen beeld.
heb ander geheugen geprobeerd maar ook dit hielp niet.
en toen dacht ik laat ik me hd maar is aansluiten. en die ging allemaal kras geluiden maken.
nou ik heb al heel wat meegemaakt op pc gebied maar zoiets geksss.
dit zijn de specs:
amd 1.4 ghz duron heb ik al een andere proc op geprobeerd dus kan daar niet aan ligen toch?
no name voeding 300 wat. (een nieuwe gekregen bij dch en ze zeiden dat ze hem getest hebben)
elitegroup socket a moederboard: A7S5A (mijn 2de (omdat de 1ste hetzelfde deed.)
gforce2 (heb ik er ook 2 van geprobeerd.
2 hd's van 20 gb waarvan ik er bij 1 een krasgeluid hoor
een lite on bakker
en een cd rom speler.
rara wat is dit???
kan het de proc zijn???? als niemand het weet laat ik hem wegbrengen. maar ben bang dat hun het ook niet weten..
of anders alleen met een diagnose komen en ik weer wat armer ben
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.