He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
On-stream en andere 'overbodige' hardware (niet nodig voor de boot) eruit, bios hardwarematig resetten (zit meestal een jumper voor op het mobo) en nog eens proberen?
We spend our years as a tale that is told
Dell bellen misschien ?
Klinkt alsof je de meest voor de hand liggende zaken al geprobeerd heb, dus tja..
Klinkt alsof je de meest voor de hand liggende zaken al geprobeerd heb, dus tja..
ik denk gewoon een kwestie van Dell bellen. Maar waarom plaats je dit in PNS lijkt mij gewoon een gevalletje mislukte upgrade. Dat er dell en server op staat is het nog nie tmeteen PNS
Morgenochten is Dell de eerste die ik aan de lijn heb. Verder heb ik het in PNS geplaatst omdat ik zelf dacht aan een eventuele intruder alert ofzo. Die zitten meestal niet in desktop pc's wel in servers.Op donderdag 25 juli 2002 22:13 schreef TrailBlazer het volgende:
ik denk gewoon een kwestie van Dell bellen. Maar waarom plaats je dit in PNS lijkt mij gewoon een gevalletje mislukte upgrade. Dat er dell en server op staat is het nog nie tmeteen PNS
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
...en dat is een reden om het dan maar in PNS te zetten?Op donderdag 25 juli 2002 22:16 schreef Kappie het volgende: Verder heb ik het in PNS geplaatst omdat ik zelf dacht aan een eventuele intruder alert ofzo.
Dat is een BIOS optie die je met OEM desktops e.d. wel vaker tegenkomt hoor, heeft niks met wel of geen server te maken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Voor mij wel ja. Maar een modje is altijd vrij dit topic te verplaatsen...Op donderdag 25 juli 2002 23:57 schreef BackSlash32 het volgende:
...en dat is een reden om het dan maar in PNS te zetten?
Welkom bij HET probleem van ondermeer PNS, mensen smijten maar lukraak hun topics in PNS in de hoop daar antwoord te krijgen. Helaas voor jou gaan er erg veel van deze topics ook weer op slot, omdat de mods geen zin hebben om topics te verhuizen voor users die geen zin hebben om even te kijken waar hun topic hoort. Deze bijvoorbeeld hoort in [forum=6]Op vrijdag 26 juli 2002 07:03 schreef Kappie het volgende:
Voor mij wel ja. Maar een modje is altijd vrij dit topic te verplaatsen...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Inderdaad, die is een thread die prima in OH past hetgeen Traag al keurig aangeeft 
Daar mag je het opnieuw proberen
Daar mag je het opnieuw proberen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()